קורס ברמנים – הופכים את התחביב למקצוע

$(function(){setImageBanner('9e21837d-f79d-458d-a71a-bf6c6fd34912','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

השירות הצבאי תיכף מגיע לסיומו ? מתכננים את הפריסה כמו שצריך ומתכוננים לקראת חזרתם להיות אזרחים מן השורה ?
כעת אתם עומדים לפני פרשת דרכים וצריכים להחליט על כיוון חדש בחייכם. אם חיי לילה, ברים, מוסיקה ועבודה עם אנשים זה משהו שמדבר אליכם – להיות ברמנים זה בדיוק מה שאתם צריכים.

קרדיט לצלם : פבל טולצ'ינסקי

למי כדאי לעבור קורס ברמנים?

כדי להיות ברמנים טובים, אתם צריכים לא רק לאהוב אלכוהול, אלא גם להתמצא בו כראוי, ולהבחין בין סוגי הקוקטיילים, הבירות והמיקסים השונים שאפשר לבצע בין המשקאות השונים. את כל אלה אתם כבר תלמדו בקורס ברמנים וגם את אחד הדברים החשובים באמת וזה כישורים חברתיים (שגם את זה מתרגלים בקורס). הברמן עובד עם אנשים כל הזמן, ולכן עליו להיות אדיב, סבלני, בעל יחסי אנוש טובים, בעל ביטחון עצמי ויצירתי. ברמן טוב ומקצועי תמיד יודע להקרין שמחת חיים לסובבים אותו, ומעודד את לקוחותיו לטעום משקאות וקוקטיילים מעניינים וערבים לחך.

כל היתרונות בקורס ברמנים

כל מי שבוחר ללמוד קורס ברמנים נהנה ממגוון רחב של יתרונות שמציע הקורס המיוחד הזה:

  1. אתם עושים את מה שאתם אוהבים.

בעוד אחרים פונים לעבודות מתישות בתחנות דלק או למשמרות אבטחה משעממות, יש לכם הזדמנות פז ללמוד את מה שאתם אוהבים באמת. כי אם אתם נהנים לשבת על הבר עם בירה טובה ולשוחח עם חברים שלא ראיתם זמן רב, תהנו גם להגיש את הבירה לחבריכם בתור ברמנים מקצועיים – ולהרוויח על זה כסף.

  1. אתם יוצאים עם תעודה ומקצוע.

במסגרת קורס ברמנים אתם לומדים מיומנויות חדשות. מבין נושאי הלימוד הנלמדים בקורס ברמנים ניתן להזכיר את סוגי המשקאות השונים, מבני הברים בישראל, שתייה נכונה, הכנת קוקטיילים, שמירה על בטיחות בעבודה, הגשת עזרה ראשונה במידת הצורך, תמחור המשקאות, יכולת ארגון הבר, מבנה נכון של הבר ועוד. בסיומו של הקורס אתם מקבלים תעודה בינלאומית, ויכולים להתחיל לעבוד בארץ או לצאת למסע ארוך מסביב לעולם ולהכיר משקאות חדשים.

  1. ברמנים מרוויחים מעל הממוצע בשוק.

מטבע הדברים, אנו פונים ללמוד מקצוע לא רק בגלל האהבה לתחום, אלא גם בגלל הכסף. במדינה התובענית שלנו שבה רבים מאתנו אינם מצליחים לגמור את החודש בגלל ההוצאות הרבות וההכנסות המועטות, כסף הופך לבעיה. אחרי קורס ברמנים, תתחילו להרוויח סכומים יפים גם בתור ברמנים מתחילים, ברמן בישראל מרוויח במשרת 400-850 ₪ למשמרת !. לאחר שתצברו ניסיון וידע בתחום אולי גם תפתחו בר משלכם. כי אחרי הכול, הבר הוא אחד המקומות המבוקשים יותר בארץ, שכן הוא משמש למפגש בין חברים, דייטים ועוד.

  1. הכסף לקורס ברמנים כבר נמצא אצלכם.

קורס ברמנים מוכר על ידי המדינה ולכן אתם יכולים ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי שלכם כדי להגשים את חלומכם ולהפוך לברמנים מקצועיים בתחום מבוקש ואהוב. ועל מנת להגשים את החלום הזה, אינכם צריכים לעבוד בעבודות מזדמנות כדי לחסוך כסף ללימודים או לבקש הלוואה מההורים.

בית ספר לברמנים מומלץ

אם אתם מעוניינים להכיר את כל משקאות האלכוהול מקרוב ולהשתלב באחד המקצועות המבוקשים ביותר בארץ, קורס הברמנים של בר מאסטר- ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל היא הבחירה הנכונה. הצוות של בר מאסטר צבר ידע וניסיון תעסוקתי במשך 25 שנה, וכעת הוא מוכן להעביר את הידע הזה אליכם. וזה עוד לא הכול. את קורס הברמנים של בר מאסטר ניתן ללמוד על חשבון הפיקדון הצבאי, וזה אומר קורס ברמנים מבלי להוציא שקל אחד מהכיס. בסיום הקורס אתם מקבלים תעודה ברמן בינלאומית ועזרה בהשמה לעבודה, תוך התחייבות לעבודה לבוגרים שסיימו את הקורס בהצלחה.

סניפי לימוד ליד הבית

כנראה שלא משנה היכן אתם גרים בישראל, בוודאי תמצאו קורס ברמנים עם סניפים ליד הבית. סניפי הלימוד ממוקמים בערים הגדולות בישראל - תל אביב, הרצליה, ירושלים, אשדוד, אילת, באר שבע וחיפה

 קרדיט לצלם : פבל טולצ'ינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b8e48c67-4dae-4912-a35a-182830a44725','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה