קופסאות לעסקים בהתאמה אישית

$(function(){setImageBanner('0f7f822c-0244-4560-beb7-615435cd4a7a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

שימוש באריזות קרטון ממותגות וקופסאות מעוצבות עבור צרכיו השונים של בית העסק מהווה כיום שיטה נפוצה ויעילה ביותר לקדם את העסק מבחינה שיווקית, לבנות מותג ולהרחיב את המודעות למותג זה במהירות רבה יחסית. בפרט, מומלץ כיום לנקוט באסטרטגיית התאמה אישית של קופסאות ממותגות עבור בית עסק ספציפי, על פי מאפייני המוצרים, מאפייניו של אותו בית עסק והמאפיינים המוגדרים על ידי מחלקת השיווק, המיתוג והפרסום של אותו ארגון.

פרי חשיבה

קופסאות מעוצבות וממותגות – במה בדיוק מדובר?

למה בדיוק הכוונה ב"התאמה אישית" של קופסאות ממותגות ומעוצבות עבור בית עסק ספציפי? ובכן, בתור התחלה חשוב להבין למה בדיוק מתכוונים ב"קופסאות מעוצבות" ו/או ממותגות –

נבהיר כי מדובר בקופסאות ואריזות שונות ומגוונות בהן עושה בית העסק שימוש, החל מהאריזה הספציפית של כל מוצר ומוצר וכלה בקופסאות הקרטון הגדולות המאגדות מוצרים או חלקים שונים יחד, בהן נעשה שימוש במסגרת הפעילות השוטפת של בית העסק. כיום, כמעט אף בית עסק כבר אינו משתמש בקרטונים "גנריים" בצבע חום וללא כל כיתוב עליהם או עיצוב מיוחד. כמעט כל ארגון ובית עסק מזמין כיום אריזות וקופסאות אשר מעוצבות במיוחד עבורו, מעוצבות בצורות המותאמות למוצרים (וצרכים) ספציפיים ומכילות מסרים שונים המקדמים את אותו בית עסק. למשל – הצבעים של אותן קופסאות מותאמים לצבעים המזוהים עם בית העסק, האריזות כוללות מסרים שיווקיים שונים כתובים ו/או מאוירים וכיוצ"ב.

תהליכי העיצוב, הייצור והמשלוח של אריזות מעוצבות וקופסאות ממותגות כיום הם יעילים כל כך בהשוואה לעבר (ולכן גם זולים הרבה יותר), עד כי משתלם לכל בית עסק להשקיע מעט בעיצוב והזמנה של אריזות ייעודיות שכאלו. התמורה השיווקית המתקבלת בתמורה עולה פי עשרות מונים על ההשקעה הנדרשת.

 

כיצד לעשות זאת נכון – עיצוב והזמנה של קופסאות בהתאמה אישית עבור בית העסק

עבור בית עסק אשר מנהליו ובעליו הפנימו את הצורך והחשיבות העצומים שבהזמנת קופסאות מעוצבות וממותגות המותאמות באופן אישי – כיצד מומלץ לפעול?

ובכן, את הקופסאות עצמן כדאי להזמין כמובן מבית עסק המתמחה מזה שנים ארוכות בייצור של קופסאות מעוצבות ואריזות קרטון, ומציע שירות מלא וכולל ומחירים אטרקטיביים. ניתן למצוא כמה וכמה כאלו בישראל, דוגמת חברת "פרי חשיבה" הנחשבת לאחת המובילות בתחום.

את עיצוב האריזות והקופסאות עצמן מומלץ לעשות כמובן עם אנשי מקצוע מטעם בית העסק המתמחים בתחומים אלו – נשות ואנשי מקצוע מתחומי העיצוב התעשייתי והעיצוב הגראפי בשילוב אנשי שיווק ופרסום. חשוב לתת דגש ומקום לשני ההיבטים האלו גם יחד – ההיבט הפרקטי יותר של עיצוב האריזות והקופסאות בפועל, וההיבט השיווקי-פרסומי. שניהם גם יחד רלבנטיים לעיצוב הקופסאות בהן ישתמש בית העסק.

 

כמובן שייעוץ מקצועי בנושאים אלו ניתן לקבל גם בחברה המתמחה בעיצוב וייצור קופסאות ואריזות קרטון, כמו גם ליווי צמוד לכל אורך התהליך. בסופו של דבר זהו כיום לא רק תהליך משתלם, אלא גם ממש הכרחי מבחינה שיווקית.

 

היכנסו לאתר פרי חשיבה לקטלוג אריזות קרטון מעוצבות >>

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה