פתרונות לסגירת המרפסת לחורף

$(function(){setImageBanner('c1d1c524-fdfb-4a85-9e7c-d504163ba6d2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

סגירת המרפסת בדירה או בבית היא אחד הצעדים המתבקשים והיעילים ביותר לקראת החורף והעונה הגשומה. סגירת חורף תאפשר לנו להשתמש בשטח המרפסת לכל אורך השנה במידה כזו או אחרת, בהתאם לסוג הסגירה שנבצע. בשוק קיימים כיום כמה וכמה פתרונות שונים של סגירות חורף, כל אחד מהם עם מאפיינים מעט שונים. את הסגירה הספציפית יש לבחור גם בהתאם לסוג המרפסת והפרגולה הקיימת בה (במידה וזה המצב), כמו גם בהתחשב במספר פרמטרים נוספים, ומומלץ לעשות זאת כמה שיותר מוקדם, לפני שמגיעים לשיא החורף ולימים גשומים באמת.

קרדיט לתמונה: סקיירופ

סגירת חורף לפרגולה

סגירות חורף מבוצעות בדרך כלל על גבי פרגולה, בין אם מדובר בפרגולה קיימת ובין אם מקימים את הפרגולה ואת הסגירה יחד. הרעיון הוא כי ניתן "להשלים" מרפסות עם פרגולות קיימות באמצעות סגירה של הפרגולה עצמה, וכך ליהנות מהאפשרות לפתוח את הסגירה במהלך חודשי האביב והקיץ וליהנות גם מהפרגולה "לבדה".

אחת האפשרויות של סגירת חורף לפרגולה היא סגירה מתקפלת, כזו בה הסגירה עצמה מורכבת בעיקרה מזגוגיות (זכוכיות גדולות המשמשות בעצם בתור הקירות של הסגירה), אותן ניתן לפתוח באופן מלא כשמעוניינים בכך. הזגוגיות ממש "מתקפלות" אחת על השנייה, וניתן להישאר עם החלל פתוח כמעט לחלוטין בימים שמשיים (רק התקרה נשארת קבועה).

פתרון נוסף של סגירת חורף הוא פרגולה חשמלית – זו פרגולה עם מנוע חשמלי קטן אשר מאפשר שליטה על הסגירה והפתיחה של השלבים העליונים של הפרגולה. כך, ניתן לסגור את השלבים באופן מלא בימים קרים וגשומים, ולפתוח אותם כשחם ואין גשם. סגירה באמצעות פרגולה חשמלית בלבד אינה תמיד מבטיחה איטום מלא מפני גשם וחדירה של מים, וייתכן כי יהיה צורך להוסיף שכבה נוספת או פתרון נוסף אחר על מנת להבטיח איטום מוחלט. זה תלוי בסוג המרפסת, הקונסטרוקציה/פרגולה הקיימת כבר ושיקולים נוספים. במידת הצורך ניתן להתקין פרגולה סגורה/אטומה, אשר כוללת בחלקה העליון שכבה אטומה ועמידה למים, המבטיחה כי השטח הפנימי יישאר יבש ומוגן. חשוב לוודא ולבדוק זאת עם אנשי המקצוע של החברה המבצעת עבורכם את הסגירה מבעוד מועד.

 

סגירת חורף למרפסת – יתרונות עיקריים

היתרונות של סגירת המרפסת באמצעות סגירת חורף הם עצומים ומשמעותיים ביותר, מה שגורם לפתרון זה להיות נפוץ ומבוקש מאוד בישראל כיום.

סגירת חורף מאפשרת להשתמש בשטח המרפסת לכל אורך השנה, גם בעונה הגשומה והקרה, ולחמם את החלל בדיוק כמו כל חדר אחר בבית. המשמעות בפועל היא כי המרפסת הופכת לחלק מהבית לכל דבר ועניין, גם בחורף – עונה בה עד כה המרפסת הייתה בשימוש מצומצם בלבד. בישראל רבות מהדירות הן קטנות יחסית, ומחירי הדיור אינם מאפשרים למרביתנו לרכוש דירה או בית שיהיו גדולים כמו שהיינו רוצים. סגירת המרפסת מאפשרת להגדיל את שטח הבית בפועל, וליהנות מכמה מטרים רבועים נוספים.

כך, אפשר גם להשקיע בריהוט איכותי למרפסת (שכן הוא לא ייהרס בגשמים) ולהשתמש בה במגוון דרכים וצורות שונות. היתרונות רבים וניכרים, והופכים את ההשקעה בסגירת למרפסת למשתלמת ביותר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה