פרסום העסק בגוגל: הובלת המותג שלכם אל העתיד

$(function(){setImageBanner('79726de4-bb50-41b8-8853-be42dd07ea60','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

חלפו 18 שנים מאז שגוגל יצאה לראשונה עם מוצר הפרסום הראשון שלה. המטרה הייתה אז זהה להיום – להקל על אנשים ועסקים להתחבר ברשת. חיפוש אחר מוצרים ידידותיים לסביבה, ציוד איכותי לבנייה, או כל סוג אחר של מקצוע, קיבל במת כבוד באמצעות פרסום העסק בגוגל, ועסקים קיבלו את ההזדמנות להציג מודעות שהיו מועילות ורלוונטיות.

פרסום בגוגל

הרעיון הפשוט הזה היה ההתחלה של Adwords, ומאז, מיליוני מפרסמים של עסקים מכל הגדלים, השתמשו בשיטת פרסום העסק בגוגל על מנת להרחיב את עסקיהם.

אבל הרבה השתנה מאז בתחום פרסום העסק בגוגל

היום, פרסום העסק בגוגל מתבטא כשגולש מקליד שאלה בתיבת החיפוש, אבל התוצאות יכולות להתקבל גם בכל מקום אחר. אנשים עדיין מביעים כוונה כאשר הם מחפשים, כמובן, אבל גם כאשר הם גולשים בתוכן, צופים בסרטון ביוטיוב, מחפשים במפות או מורידים אפליקציה.

ככל שהתנהגות הצרכן התפתחה, כך גם השיטות השונות של שיווק באינטרנט התפתחו. ואנחנו יודעים שלא תמיד קל להבין את המוצרים האלה, או לבחור את מוצרי הפרסום המתאימים לעסק שלכם.

מיליוני אנשים ברחבי העולם מקליקים על מודעות פרסום כשהם מחפשים מוצרים, או כשהם צריכים לדעת משהו, להבין לאן ללכת, מה לעשות ומה ואיך לקנות. ומודעות פרסום העסק בגוגל משקפות את כל השיטות שבהן גוגל מסייעת למשווקים להשתמש בכוונה זו, על פני ערוצים, מסכים ופורמטים.

עוזרים לכם לבחור את שיטת הפרסום שמתאימה לכם

מכלול השיטות שמוצעות היום מייצגות את היכולות של פרסום העסק בגוגל, וצוות מקצועי ואיכותי של חברת קידום אתרים עוזר לכם ליצור קשר עם אנשים רבים יותר שיכולים להיות הלקוחות הפוטנציאליים או החדשים שלכם, ולקדם את העסק שלכם במקומות נוספים.

בואו נדבר רגע על שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט, שנקרא גם שיווק מקוון, הוא תהליך של קידום עסק או מותג ומוצריו או שירותיו, באמצעות האינטרנט, תוך שימוש בכלים שמסייעים להניע תנועה, להביא לאתר לידים, וליצור מכירות.

המונח שיווק באינטרנט הוא מונח די רחב שמקיף מגוון טקטיקות ואסטרטגיות שיווקיות, כולל תוכן, דיוור, תוצאות חיפוש, פרסום ממומן בגוגל, ועוד מגוון שיטות של פרסום העסק בגוגל. יחד עם זאת, היום שיטות השיווק באינטרנט משמשות באופן יחסי עם מונח נוסף שנקרא "תוכן שיווקי".

למה?

מכיוון שתוכן שיווקי הוא שיווק באינטרנט של ההווה והעתיד. אתם יכולים לחשוב על זה כך: תוכן שיווקי מנוגד ישירות לשיטות הרגילות של פרסום העסק בגוגל, והוא משתלב ישירות עם התבניות וההרגלים של דור השיווק של היום.

אנשים לא רוצים שידחפו להם מכירות. יש להם חוסמי מודעות פרסומות, והם בקושי צופים בפרסומות בטלוויזיה. אבל תוכן שיווקי מציג תוכן שמתייחס לנקודות הכאב של אנשים, ונמצא שם כשהם מחפשים אותו.

אתם יכולים להעמיד פנים שפרסום אינו משפיע עליכם אבל העובדה היא שאתם מוצפים בפרסומות

אתם יכולים להימנע מקשר עין, אבל שיטות רגילות של פרסום העסק בגוגל קיימות. אתם יודעים איך מודעות הפרסום הרגילות נראות, מכיוון שאתם מופגזים בהן כל יום. חשבו על פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, פרסם ברדיו, ומודעות באנרים באינטרנט.

אתם יכולים להעמיד פנים שאתם עיוורים או שהפרסום אינו משפיע עליכם, אבל העובדה היא שהוא מציף אתכם בסמוי או בגלוי, בכל מקום שבו אתם נמצאים, מסתובבים ונושמים.

מודעות פרסום מעצבנות, ונכון, הן לא השיטות המועדפות על צרכנים ללמוד עוד על מוצרים חדשים. אז במקום שעסקים יתנערו מהעדפות הצרכנים, הם צריכים לנקוט בגישה עדינה יותר, ותוכן שיווקי זה בדיוק מה שצרכנים מעדיפים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bbf1b749-2fb0-42ec-bc24-1b1a8d0eb9e7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה