פריצת דיסק בהריון-עיסוי להקלה בפריצת דיסק,סוגי עיסוי בהריון,שמירת הריון.

$(function(){setImageBanner('4c2c9ef9-7f03-40a7-b2b5-23e9a09884bf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פריצת דיסק בהריון יכולה להקשות על כל מהלך ההיריון,במיוחד בשלבים המתקדמים של ההיריון.ככל שיעברו השבועות עם גדילתו של העובר,יכולה האישה ההרה לחוות כאבי גב,כאבי גב תחתון אשר יכולים להקרין לרגליים,כאבי צוואר אם ישנה פריצת דיסק בצוואר,כאבי ראש חוזרים ונשנים לחץ ועומס על השכמות,עומס הנגרם בעקבות גדילתו של העובר.נשים רבות בטרם חושבות על הריון שוקלות האם כדאי להיכנס להריון ומקדישות מחשבה רבה בעקבות הימצאותה של פריצת דיסק.חששות אלה נובעים מהפחד לחוות כאבים בשל פריצת דיסק.

freepik

לא פעם אני נשאל,איך עוברים את ההיריון בשלום ללא כאבים,האם אני ממליץ על עיסוי להקלה בפריצת דיסק בהריון,מה עושים כאשר יש פריצת דיסק בהריון? אילו עיסויים עוזרים?מאיזה שבוע אפשר לעשות טיפולי הריון?

ניר חוכיימה מעסה רפואי,המתמחה בעיסוי רפואי ושיקום כל המידע על טיפול בפריצת דיסק כיצד אפשר לעבור את תקופת ההיריון בשלום גם אם קיימת פריצת דיסק בגב המדריך המלא לאישה ההרה.

פריצת דיסק בגב –פריצת דיסק בגב לא מטופלת עשויה להתבטא בכאבים חזקים.בעיות בשלד ושרירים יכולים לשבש את החיים,קל וחומר אם מדובר בפריצת דיסק בהריון,בעקבות המשקל הרב המופעל על הגוף.כאבים רבים יכולים להופיע כמו כאבי צוואר,כאבי ראש,שכמות תפוסות,גב תפוס

.וכואב.טיפולי עיסוי מותאמים להריון,עשויים להקל את בעיות אלה אם תתמידו בטיפולים מותאמים כבר בתחילת ההריון,עיסוי הריון יכול להתבצע החל משבוע 16 ולא לפני.ישנם רבים אותם ניתן לבצע במהלך ההריון,שיאצו בהריון,עיסוי הריון,רפלקסולוגיה בהריון כל אלה יתנו מענה רחב ויקלו מיידית כאבים בגוף או לחילופין מניעה של כאב ועומס בתקופת ההיריון.שימוש במשחות ושמנים אתרים למעט שמן לבנדר שהוא בטוח בהריון אסורים בהחלט לכל אורך תקופת ההריון.מגע מרפא ימנע סבל מיותר ויקל על האישה ההרה לעבור את תקופת ההיריון בשלום וללא כאבים מיותרים.

פריצת דיסק בצוואר-כאבי צוואר או לחילופין צוואר תפוס יכולים להכביד מאוד בתקופת ההיריון דבר זה עשוי לנבוע ממשקלים המעמיסים על הגוף,גדילת העובר והכבדה על פריצת דיסק בצוואר במקרים אלו,ניתן לעשות עיסוי ממוקד לשרירי הצוואר הקדמיים להורדת הלחץ והעומס.תתפלאו כי עיסוי של 20-30 דקות יפתור את הלחץ בטיפול אחד, אין מה לחשוש כדאי ואף מומלץ לעשות עיסוי צוואר בהריון אין שום סכנה לאם או לעובר.

חשיבות מנוחה להפחתת כאבים-מנוחה תעזור להורדת הלחץ והעומס,חשוב לא להתקבע במנוחה כל היום,שכיבה מרובה או ישיבה מרובה,עלולה לגביר את הלחץ על שרירי הגב במיוחד באזור הצוואר ושרירי גב תחתון,על אף ההמלצה כי פריצת דיסק יכולה לזכות את האישה ההרה בשמירת הריון חשוב מאוד לא לרבוץ במיטה או בסלון מרבית היום,אלא כן לזוז,ללכת,להיות בפעילות.

אילו עיסויים מותרים בהריון-עיסוי הריון הינו עיסוי מומלץ לנשים הרות,את העיסוי ניתן לעשות החל משבוע 16 הוא נחשב לעיסוי עדין ומשחרר הכולל עיסוי שמנים.תנוחת העיסוי אינה רגילה הוא מתבצע כאשר האישה שוכבת על הצד נשענת על כרית כך שאין לחץ על הבטן או העובר והתחושה של האישה ההרה נוחה..

שיאצו בהריון - אחד הטיפולים המעולים והמומלצים עבור נשים בהריון,הוא מתאים גם מבחינה שהוא מתבצע בלבוש מלא,בבגדים נוחים כמו חולצה קצרה ומכנסיים ארוך נוח וגם בשל העובדה שאינו כולל שמן,ישנם נשים רבות שלא אוהבות בהריון את מגע השמן או מעדיפות עיסוי הריון ללא שמנים.שיאצו טיפול המבוצע בלחיצות,שימוש באמה,שורש כף היד ומטרתו טיפול במרדיאנים שהם מרכזי האנרגיה בגוף.טיפול שיאצו משחרר מאוד ומטרתו איזון הגוף על פי המרדיאנים,כך שבסופו של הטיפול תצאי קלילה,משוחררת נפשית ופיזית דבר שיקל עלייך מאוד ייתן כוח להמשך ההריון.בשליש השני להריון עוצמת הלחיצות יהיו בינוניות אך ככל שהשבועות יתקדמו היה אפשר להיכנס עמוק יותר ולשחרר את האזורים החסומים,מקומות שהכאב מתרכז בהם .

רפלקסולוגיה בהריון-טיפול רפלקסולוגיה  נותן מענה למגוון רחב של בעיות אשר יכולות להיגרם בעקבות ההיריון לדוגמא:רגליים נפוחות,בצקות,כאבי גב,כאבי צוואר והקלה על פריצת דיסק אשר עשויה להוביל לכאבים חזקים עד כדי כך שנשים הרות יכולות להיות מרותקות במיטה בעקבות הכאבים.טיפול רפלקסולוגיה יבוצע לאחר תשאול רפואי זאת על מנת להבין את הציפיות מהמטפל/ת.רפלקסולוגיה מבוצעת כאשר האישה ההרה שוכבת על גבה,הטיפול הראשון לרוב יהיה טיפול שלד ושריר והוא מעין אבחון כלל הגוף,כך שנקבל מידע על חלקי הגוף גם מבלי להחליף מילה.רפלקסולוגיה משקפת את הגוף כך שכל לחיצה בכף רגל מסמלת את האיברים בכל לחיצה ניתן לאזן את האזור הלוי ולטפל בו עד לאיזונו.

זירוז לידה בעזרת רפלקסולוגיה-נשים רבות פונות לקבל טיפול רפלקסולוגיה על מנת לזרז את הלידה כיום ישנה מודעות רבה ובהקשר על היכולת לזרז לידה באמצעות טיפול רפלקסולוגי. טיפול זה אורך כ60 ד'ק ולרוב כבר ב24 השעות האישה ההרה תגיע למיון יולדות כדי ללדת.זירוז לידה לא יעשה לפני שבוע 38 .

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f6da1ab6-6312-47fc-94e4-605b56a8d9de','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה