פעילויות לעובדים בחוות הרוח בגלבוע

$(function(){setImageBanner('4d250f76-9db0-4315-9752-89443ccaeec3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כמעט בכל מקום עבודה נהוג לקחת את העובדים אחת לכמה חודשים ליום כיף, הווי וגיבוש. כמובן שעל מנת שאותו יום מחוץ למקום העבודה אכן יהיה מהנה ומעשיר, כדאי להשקיע מחשבה ומאמץ בבחירת המקום אליו נוסעים, ולבחור במקום מעניין, מהנה ובעל ערך מוסף כלשהו. חוות הרוח בגלבוע, בה ניתן למצוא מגוון פעילויות לקבוצות, מהווה אפשרות נהדרת עבור יום כיף לעובדים

מה ניתן למצוא בחוות הרוח בגלבוע? אילו פעילויות לקבוצות מציע המקום וכיצד ניתן לשלב את הביקור בו במסגרת יום כיף בצפון?

 

חלק אטרקטיבי מיום הכיף לעובדים – ביקור בחוות הרוח בגלבוע

מהי חוות הרוח בגלבוע ומה יש למקום להציע כפעילות יום כיף לעובדים במקום עבודה זה או אחר?

ובכן, מדובר בחווה חדשה יחסית אשר הוקמה במעלה הר גלבוע אשר שוכן מעל לעמק המעיינות ובקרבת הכנרת (מיקום מושלם לשילוב במסגרת יום כיף בצפון), ובסמוך לקיבוץ המקומי – מעלה גלבוע.

צילום  עידן ארד

חווה זו מתמקדת באנרגיות מתחדשות, מציגה בצורה מסקרנת ומרשימה את סוגי המתקנים העיקריים להפקת אנרגיות אלו ומציעה מגוון סיורים והדרכות במקום ובמקומות נוספים ומעוררי עניין בקרבת מקום.

בחווה ניתן למצוא טורבינות להפקת אנרגיה מהרוח, מתקנים של פאנלים סולריים להפקת אנרגיה מהשמש ומתקן עצום להפקת אנרגיה שאובה (שני מאגרי מים עצומים בהפרש גובה של כמה מאות מטרים ביניהם. המים נשאבים מהמאגר התחתון אל העליון בשעות בהן יש עודף חשמל ברשת, ונופלים חזרה לתחתון בשעות מחסור בחשמל, תוך ייצור מאסיבי של אנרגיה הידרו אלקטרית).

כמו כן, כוללת החווה גם מרכז מבקרים מושקע, בו ניתן לקבל הדרכות לקבוצות ולשמוע על התחום המרתק של אנרגיה מתחדשת, הכל במיזוג מלא ובהדרכה של צוות מקצועי מטעם המקום.

 צילום  עידן ארד

פעילויות לקבוצות ושילוב במסגרת יום כיף בצפון

חוות הרוח מציעה כאמור שלל פעילויות לקבוצות, המונחות ומודרכות על ידי צוות ההדרכה המקצועי של המקום. לדוגמה – מגוון רחב של סיורים בחווה עצמה או בקרבת מקום, כולל סיור משולב עם קיבוץ שדה אליהו הסמוך המתמחה בחקלאות אורגנית ובהדברה ביולוגית, סיור לצפייה באירוסים הייחודיים הגדלים באזור (פעילות המתקיימת בחודש מרץ) וכמובן סיורים כלליים בחווה עצמה, על שלל המתקנים ומוקדי העניין שבה.

צילום  עידן ארד

את הביקור בחוות הרוח ניתן לשלב בקלות במסגרת יום כיף בצפון לעובדים. הגלבוע ממוקם בקרבת הכנרת כאמור, והאזור קל ונגיש במיוחד כאשר נוסעים לצפון ממרכז הארץ. ניתן להתחיל את יום הכיף בפעילויות לקבוצות בחוות הרוח, או להגיע לחווה לאחר מקום אחר בו מבקרים בצפון, דוגמת חופי הכנרת או נהר הירדן (הגלבוע נמצא בדרך גם מ/אל הגליל העליון ורמת הגולן, כך שניתן לשלב את הביקור במקום בקלות). קבוצות מחיפה והצפון תוכלנה לשלב ביקור באתר בדרך דרומה לים המלח או ירושלים. כמו כן, חוות הרוח יכולה להוות יום כיף שלם בפני עצמו, ללא צורך במקומות נוספים או פעילויות נוספות. חלק מהסיורים המועברים במקום יכולים לקחת כמה שעות טובות, ובצירוף שהייה במרכז המבקרים ועצירה לארוחה טובה בדרך, ניתן לסגור את כל לוח הזמנים ליום כיף מלא עניין והנאה.

 צילום  עידן ארד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה