פולי קפה – מגוון אפשרויות ויתרונות אל מול האלטרנטיבות

$(function(){setImageBanner('ecd508a2-439a-423f-9cf3-bea72758ab27','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

סוג הקפה הנפוץ והאהוב ביותר כיום בישראל ובעולם כולו הוא קפה אספרסו, כאשר בישראל ובמדינות נוספות רבות ניתן למצוא כיום מכונות אספרסו מסוגים שונים בבתים ומקומות עבודה רבים. אחת הסיבות העיקריות לעלייתו של האספרסו והפיכתו לסוג הקפה הפופולארי ביותר היא העובדה כי צריכתו מתבססת על צריכה ישירה של פולי קפה, בניגוד לקבלת אבקה טחונה ומוכנה מראש כמו במקרה של סוגי קפה אחרים.

freepik

מהם היתרונות המתקבלים מכך שהקפה שאנחנו צורכים כיום מבוסס על שימוש ישיר בפולי קפה, במקום קבלת אבקת קפה טחונה מראש? מהן האפשרויות שכדאי להכיר בכל הנוגע לצריכת פולי קפה?

 

היתרונות שבשימוש בפולי קפה

כמובן שכל סוגי הקפה שאנחנו צורכים מגיעים במקור מפולי קפה, גם נס קפה או קפה שחור. אך כאשר מדובר בקפה אספרסו, אשר כבר מזמן הפך לפופולארי והאהוב ביותר על רובנו, המצב ה"גולמי" של פולי הקפה קרוב הרבה יותר (הן מבחינת זמן והן מבחינת מקום) אל כוס הקפה שאנחנו שותים בפועל. במקרים רבים אנחנו קונים ורואים את פולי הקפה עצמם, את הקפה בצורתו הגולמית, ואף יכולים לצפות בטחינה של הפולים לאבקה כחלק מתהליך ההכנה.

כאן כבר ניתן לציין יתרון ברור של קנייה ושימוש בפולי קפה, אל מול אבקת קפה טחונה מראש (בין אם אבקת קפה לאספרסו ובין אם נס קפה מגורען, קפה שחור או כל אפשרות אחרת...) – כאשר הקפה נשמר בתצורתו המקורית, כלומר – בתור פולי קפה, הוא שומר על הטריות שלו בצורה הטובה ביותר ממש עד לרגע האחרון. טחינה של פולי קפה, כמו כל חומר אורגני אחר, מגדילה משמעותית את שטח הפנים שלו ולכן חושפת אותו לתהליכי חמצון מואצים. תהליכים אלו הם שגורמים לאובדן הטריות, ואיתה חלק ניכר מהטעם והארומה. כאשר שומרים את הקפה בתצורה של פולים ממש עד לרגע שלפני הפיכתם למשקה עצמו, מקבלים את הקפה הטרי ביותר ובעל הטעם והארומה החזקים והמשובחים ביותר. זה היתרון הגדול של שימוש במטחנת קפה כחלק מתהליך הכנת האספרסו.

 

יתרון נוסף הוא האפשרות ליהנות מסוגים שונים ומגוונים של קפה – ניתן להזמין ולקנות פולים מזנים אלו או אחרים (דוגמאות מוכרות בהקשר זה הן זני הערביקה והרובוסטה), כמו גם מגוון רחב של תערובות שונות המכילות מינונים שונים של זני הקפה הנבדלים.

 

ניתן לרכוש כיום ישירות פולי קפה ממדינות שונות ושל זנים ספציפיים שונים, ואלו מגיעים בשקיות אטומות הרמטית המבטיחות שמירה מקסימלית על איכות הפולים כמו למשל פולי קפה Italia Black.

פולי קפה מהווים תחום שלם ועולם ומלואו אותו שווה להכיר במידה ואתם חובבי קפה ומתעניינים באפשרויות השונות ובמה שמעניק לקפה שאתם שותים את הטעם, הריח והארומה שאתם כל כך אוהבים. כשעובדים עם מכונת קפה ביתית, ניתן גם ממש להתנסות בפולים שונים, ולקחת חלק של ממש בתהליך הטחינה וההכנה של הקפה, כמו שמעולם לא התנסיתם בעבר...

להזמנה אונליין של מגוון מוצרי קפה איכותיים הכנסו לאתר https://www.vero-cafe.co.il/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה