עסקת טרייד אין מבלי לצאת מהבית - עם קאר אקספרס זה אפשרי

$(function(){setImageBanner('6e75d5a2-89d0-4c6c-a2a8-03346022f526','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

עסקת טרייד אין היא עסקה של רכב תמורת רכב, כשלמעשה מתבצעת החלפה בין רכבים. במילים אחרות, זו עסקה שמאפשרת למסור את הרכב הישן ולהתחדש ברכב חדש, ולשלם למעשה רק על ההפרש בין השניים

FREEPIK

עסקאות הטרייד אין נחשבות לשירות נוח במיוחד הן לקונים פרטיים והן לסוכנויות הרכב השונות, משום שמדובר בעסקה ששני הצדדים נהנים ממנה. מצד אחד, בעל הרכב משדרג את הרכב הישן שהוא מחזיק בו, ומהצד השני סוכנויות הרכב מצליחות להציע שירות נוח, רלוונטי ומהיר ללקוחות שלהם. בדרך כלל בעסקאות מהסוג הזה מתקבלות הצעות מחיר נוחות, שהמחיר שלהן קרוב במיוחד למחיר המחירון של הרכב.

האם עסקת טרייד אין מתאימה לכם? כמה זה באמת עולה בתוצאה הסופית? מה כדאי לדעת על עסקאות טרייד אין? כל הפרטים המלאים במאמר הבא.

מה זה טרייד אין?

בואו נעשה את זה פשוט: עסקת טרייד אין לרכב היא עסקת החלפה של רכב תמורת רכב. לצורך העניין, אם אתם מעוניינים להתחדש ברכב חדש יותר מהרכב שבבעלותכם, אתם מוסרים את הרכב הישן, בוחרים רכב אחר (חדש יותר) ומשלמים את עלות ההפרש בין שני הרכבים.

במילים אחרות, מי שבוחרים בדרך כלל להשתמש באפשרות של ביצוע עסקת טרייד אין, לרוב עושים זאת כאופציה חלופית לרכישה ומכירה בנפרד, במטרה לחסוך זמן והתעסקות מיותרת בבירוקרטיות הכרוכות בכך כגון: בדיקת מחיר המחירון, פרסום מודעה למכירה, מענה למתעניינים, הגעה למוסך  ועוד.

עסקת טרייד עד לפתח הבית: האם זה באמת אפשרי?

כדי לסגור עסקת טרייד אין מוצלחת, יש כמה דברים שמומלץ לבדוק לפני שיוצאים לדרך. הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לעשות זו השוואת מחירים לפני שמגיעים לסוכנות הרכב, כך שתגיעו מוכנים ותדעו מה כל מגרש וסוכנות רכבים מציעים לכם.

הבדיקה והשוואת המחירים הזו תאפשר לכם לבחור את העסקה הטובה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם, הן מבחינת תנאי העסקה והן מבחינת המחיר המוצע. ההמלצה היא לבדוק את מחיר המחירון של הרכב בטרם ההגעה לעסקת הטרייד אין, כך שתדעו מראש מהו המחיר המקסימלי והמינימלי שתהיו מוכנים לקבל על הרכב.

מעבר למחיר, כדאי להגיע מוכנים לעסקה בשלמותה ולקבל החלטה מבעוד מועד: איזה סוג רכב תרצו לקבל בתמורה לרכב שאתם מוסרים? מהו ההפרש בין הרכבים בהתאם למצבם?

כשאתם מתקדמים אל עבר סגירת העסקה, כדאי לדעת שיש שתי אפשרויות: סוכנויות רכב שיבקשו מכם להגיע אליהם עם הרכב שתרצו להחליף, וסוכנויות רכב שיגיעו עד אליכם לבית או למשרד. בשני המקרים, אנחנו מציעים לזכור לאורך כל תהליך המכירה שמדובר בעסקה – וגם כשהדברים נשמעים משתלמים מאוד, לא כדאי לבחור בהצעה הראשונה שתקבלו אלא לעשות בדיקה ובירור לפני המכירה. בחלק מהמקרים סכום ההפרש בין הרכבים עשוי להישמע נמוך, אך אל לכם לשכוח שהרכב שאתם מוסרים שווה כסף בעצמו.

עסקת טרייד אין סוגרים עם קאר אקספרס!

קאר אקספרס היא סוכנות רכב מקצועית המציעה ללקוחותיה שירותי קנייה, מכירה וטרייד אין. השירות ניתן בכל רחבי הארץ עד לבית הלקוח, ומאפשר להתחדש ברכב חדש, למכור או לקנות מבלי לצאת מהבית, ובלי לבזבז אנרגיות, זמן מיותר או כסף.

צוות הסוכנות מורכב מסוחרי רכב מורשים ומקצועיים בעלי ניסיון רכב שנים, המעניק שירות אישי, אנושי ומקצועי לכל לקוח ולקוחה ללא פשרות. בעסקאות טרייד אין אנחנו מבצעים את כל תהליך המכירה והרכישה של הרכב, מתעסקים בכל הבירוקרטיות הנדרשות וסוגרים את כל הפינות מקצה לקצה עבור הלקוחות.

רוצים גם לסגור עסקת טרייד אין מוצלחת בלי לצאת מהבית? צרו קשר במספר 0522-14-15-16 ותענו בהקדם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה