עו"ד עמית וולף - סימני מסחר וקניין רוחני

$(function(){setImageBanner('3669c74f-f66b-44ca-afc0-2ef2784eba49','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

ייעוץ משפטי בכל הנוגע לסימון מסחרי ורישום פטנטים של חברות ואנשים פרטיים או נושאים אחרים בדומה לזכויות יוצרים וקניין רוחני, הם עסק שצריך משרד עורכי דין מקצועי ומנוסה כמו עו"ד עמית וולף המומחה בתחומים אלו. המאמר יפרט את התחומים והיתרונות של עורך דין בתחום.

pixabay

מהו הסימון המסחרי?

רישום סימן מסחרי הוא למעשה רישום של שם העסק או של המותג אותו מייצרים או משווקים. זוהי תעודת הזהות של העסק ולכן יש לנקוט באמצעי הגנה על זכויות היוצרים של המותג. כלומר, למנוע העתקה או חיקוי של שם המותג ולבצע רישום כחוק אצל רשם סימני מסחר . עורך דין סימני מסחר יסייע לעסק לבצע את הרישום באמצעות בקשה מסודרת, בין אם מדובר על מותג הנמכר בארץ ובין אם בחו"ל. רישום סימן מסחר מסמן שירותים ומוצרים בלעדיים המהווים את הזיהוי של העסק שלכם ולכן יש לכך חשיבות מרובה. למשל סימון המותגים של אוסם באותו השם ובלוגו הרשום על שמם מגן על החברה מחיקויים ומזוהה עם המוצרים שלה.

מהן זכויות יוצרים?

החוק מגן על זכויות יוצרים כשמדובר על יצירות אמנותיות, יצירות ספרותיות, יצירות מוסיקליות וכד'. למשל, אדם שכתב ספר ומוציא אותו לאור מוגן מפני העתקה או חיקוי. גם סרטים ושירים מוגנים בחוק מפרסום או שידור ללא הסכמה במיוחד אם לא מקבלים תגמול על השידור. מבחינה משפטית יש לציין בבקשה לרישום זכויות את דרישת המקוריות והקיבוע. בנוסף, ישנם הבדלים בין יצירה בלעדית ליצירה עם שותפים מבחינת הדין מבחינת חידוש זכויות היוצרים. לפיכך, עורך דין זכויות יוצרים הוא האדם אליו יש לפנות כאשר רוצים להגן על הזכויות הללו ולהבין את כל המשתמע מהן. הוא גם הכתובת לתביעה על הפרת זכויות יוצרים או פגיעה בזכות המוסרית של היצירה.

מה כולל הקניין הרוחני?

קניין רוחני הוא השם הכולל לכל ההמצאות או הפטנטים התעשייתיים, רישום סימונים מסחריים או חידושם, זכויות יוצרים בהתאם לסוג היצירה ורישומה על פי חוק ועיצוב חזותי של מוצרים מבחינת הטקסטורות, הצבעים, הצורות והעיטורים כמוצרים בלעדיים המזוהים עם העסק.

הגנה על הקניין הרוחני

כאמור, קניין רוחני מבטא את כל הרכוש הבלתי מוחשי כגון יצירות אמנותיות, פטנטים, עיצוב בלעדי, סימון מסחרי וכד'. באמצעות עו"ד קניין רוחני ניתן למנוע עוולות מסחריות ולהגן על יצירות מקוריות, חיקוי, פרסום או העתקה. מומלץ לפנות למשרדו של עו"ד עמית וולף ולקבל את הייעוץ הדרוש בתחום הדרוש בין אם מדובר ברישום חוקי ובין אם בהגשת תביעה על הפרת זכויות יוצרים או חיקוי הסימון המסחרי. יתרונותיו של עורך הדין בתחום הקניין הרוחני בעלי חשיבות מאחר ועורך הדין התמקצע והתנסה בתחום. זאת אומרת, שהוא זה שיוכל להגן בצורה הטובה ביותר על הקניין הרוחני שלכם.

למידע נוסף: משרד עו"ד עמית וולף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה