עו"ד ליאור מרקוביץ מתמודד על ראשות מחוז דרום בלשכת עורכי הדין: "היום יותר מאי-פעם אנחנו צריכים להיות מיוצגים באופן מיטבי"

$(function(){setImageBanner('0bf53254-440e-4970-a88b-735f15caac71','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחרי שביסס לעצמו קריירה והפך את מרקוביץ ושות' לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים והמצליחים בבאר-שבע ובנגב, מסתער עו"ד ליאור מרקוביץ על ראשות המחוז בלשכת עורכי הדין בראש רשימת "תנופה לדרום" בתקופה מורכבת ומאתגרת עבור העוסקים במקצוע

ראיון עם עורך דין ולא פוליטיקאי בעליל שהחליט לצאת מאזור הנוחות, לכבוש את הלשכה, למנף אותה ולמצב את האינטרסים של חבריה בראש סדר העדיפויות.

 עו"ד ליאור מרקוביץ צילום: פרטי

מה הביא אותך להחלטה להתמודד על ראשות המחוז ולמה דווקא הפעם?

"מה שמניע אותי בהתמודדות זו תחושת האחריות, הדאגה למעמד שלנו כעורכי-דין והידיעה הברורה שהיום, יותר מאי-פעם, אנחנו צריכים להיות מיוצגים באופן מיטבי.

יכולתי להמשיך לקדם את עצמי ולדאוג למשרד שלי, להגיד לעצמי שאני את שלי השגתי ושמעבר לזה שום דבר לא מעניין, אבל החלטתי שאני לא נשאר באזור הנוחות, אלא קם ועושה כדי למצב את הדרום בלב העשייה וכדי לדאוג לציבור עורכי-דין הדרומיים שראויים לקבל ייצוג ראוי ודאגה אמיתית לצרכים ולאינטרסים שלהם".

יש לא מעט עורכי-דין שכלל לא מממשים את זכותם להצביע ושהבחירות ללשכה לא ממש מעניינות אותם. מה לדעתך הסיבה לכך?

"האדישות וחוסר האכפתיות התחלפו לאחרונה בהתעניינות ובמוטיבציה של הבוחרים להגיע לקלפיות בגלל התקווה שהבאתי איתי מאז שהצטרפתי למרוץ לפני כחודש. כשעורכי הדין במחוז רואים נבחרת רצינית, עם תכנית עבודה מסודרת, עם ניסיון, עם שיעור קומה ועם הבנה עמוקה של מה שנדרש לעשות כדי למנף את הלשכה, הם מבינים שיש בשביל מי ובשביל מה לצאת מהמשרד ולהצביע".

מדוע אתה לא מצהיר במי אתה תומך במרוץ הארצי, זה לא משהו שיכול לעזור לך להיבחר?

"קיבלתי החלטה שלא להביע תמיכה במי מהמועמדים ולהתמקד במחוז דרום ובאתגרים שעומדים בפניו. אני מכבד את כולם ומשאיר לבוחרים את ההחלטה את מי רוצים לראות בראש לשכת עורכי הדין הארצית. אותי מעניין מחוז הדרום ואני מסוגל לעבוד עם כל מי שייבחר בבחירות הארציות כדי לקדם אותו".

למה אתה מתכוון שאתה מדבר על קידום מחוז הדרום? מה הערך המוסף שעורכי עורכי הדין בדרום והאזור בכלל יכולים לקבל מכך שאתה תהיה זה שיעמוד בראשות הלשכה המחוזית?

"אני מביא להתמודדות הזו בשלות, ניסיון ומוניטין שצברתי במהלך שני עשורים של עיסוק בעריכת-דין. אני מכיר את השטח, את הלשכה את הצרכים הספציפיים של עורכי הדין הדרומיים שרוצים לראות מנהיגות מקצועית ורצינית שבאה לעבוד ולא לעשות פוליטיקה.

נולדתי והתחנכתי בבאר-שבע, אני פטריוט מקומי ואני רוצה שלשכת עורכי הדין המחוזית תהיה דוגמה ומופת לכל הארץ בהיבטים של נראות וייצוגיות, בהיבטים של שירותים מתקדמים ותמיכה מקצועית, של מיצוי הכוח שלנו כקבוצה ושל עידוד כלכלה מקומית מקיימת, שזה אומר דאגה להתקשרויות ותעסוקה לעורכי הדין באזור על-ידי ארגונים וגופים בדרום.

אני מאמין גדול בגישור, ויש לי כוונה לעודד את השימוש בכלי היעיל הזה לצורך יישוב מחלוקות בין אזרחים מחוץ לבתי המשפט וגם בסכסוכים שמתגלעים בין חברים. כל אלה הם דברים שמשרתים את האינטרסים של הדרום כולו ולא רק את אלה של עורכי הדין.

בנוסף, חשוב להבין שאחד מהתפקידים המרכזיים של יו"ר המחוז הוא לטפל בממשק העבודה של עורכי הדין מול הרשות השופטת. הניסיון המשפטי שלי וההערכה שיש כלפיי בבית המשפט כנציג הלשכה בעבר מול לשכת ההוצאה לפועל, בהחלט יכולים לסייע לי להביא לשיפור וייעול הממשק הזה.

אני רואה את הלשכה כבית שמעניק תמיכה לחברים, נגיש לכולם, דואג לחברים, מחבר אותם, מקל עליהם ככל האפשר את ההתנהלות היומיומית, נותן להם ייעוץ והכוונה, מעשיר אותם בתוכן איכותי, פותח בפניהם דלתות והזדמנויות, מעודד שיתופי-פעולה בין החברים ומוביל גם עשייה חברתית.

עו"ד ליאור מרקוביץ המתמודד בראש רשימת "תנופה לדרום" צילום: פרטי

עו"ד ליאור מרקוביץ – כרטיס ביקור

  • בן 43.
  • נולד, גדל והתחנך בבאר-שבע.
  • נשוי לעו"ד סנאית מרקוביץ ואב ל-3.
  • תושב להבים.
  • בוגר תואר ראשון ושני במשפטים.
  • מזה 18 שנים בעלים של מרקוביץ ושות' המתמחה בתחומי המשפט אזרחי מסחרי, בתחום המוניציפאלי ובחדלות פירעון.
  • מייצג לקוחות פרטיים ומוסדיים ומעניק שירותים משפטיים לרשויות באזור הדרום.
  • שימש מאמן למתמחים עד לשילובם המוצלח במגזר הפרטי והציבורי.
  • בעל הכשרה בגישור, משמש מגשר מטעם בתי המשפט.
  • מרצה ומעניק הכוונה לעורכי-דין במסגרת הלשכה במגוון תחומים.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('5d219ea0-b689-492d-896f-0b8f8210d0a6','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה