עושים סדר - ליסינג תפעולי, מימוני, פרטי האם זה עדיין משתלם?

$(function(){setImageBanner('0a4430f4-29a9-4b4a-ae8e-ad70ae66b746','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לא מעט חברות ליסינג מציעות את שירותיהן לא רק לחברות, אלא גם לאנשים פרטיים ולמרות שקנייה בשיטת ליסינג היא נפוצה יש עדיין מי שלא מכיר לפרטי פרטים את ההבדלים וכיצד זה עובד. ליסינג פרטי הוא אופציה טובה עבור אנשים המעוניינים ברכב אך אינם יכולים לעמוד בהוצאה כספית גבוהה של רכישת רכב חדש. הוא מאפשר ללקוחות לשכור רכב לתקופה של מספר שנים, בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

freepik

האם ליסינג תפעולי משתלם לכם?

אחזקת רכב חברה היא פתרון יעיל עבור עובדים שרוצים ליהנות מרכב חדש ללא צורך לדאוג לאחזקתו. שיטה זו כוללת את כל ההוצאות הכרוכות בשימוש ברכב כך שתמורת תשלום חודשי קבוע העובד נהנה מהשכירות של הרכב, דלק וביטוח. למעשה העובד לא צריך לדאוג לאחזקת הרכב, אלא רק להשתמש בו. זאת להבדיל מאחזקת רכב פרטי המחייבת מעבר לרכישה עצמה גם תחזוקה שוטפת, והוצאות על דלק וביטוח. עם זאת, במקרה של שימוש ברכב חברה, העובד לא תמיד יכול לבחור את סוג הרכב, הדגם שלו או את תקופת ההשכרה.

מהם יתרונותיו של הליסינג התפעולי?

ליסינג הוא הסכם בין חברת הליסינג לבין הלקוח, שבו החברה מעניקה ללקוח את הזכות להשתמש ברכב לתקופה מוגדרת בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של ליסינג:

  • ליסינג מימוני - זהו למעשה סוג של הלוואה לרכישת רכב, שבה חברת הליסינג רוכשת את הרכב ומשכירה אותו ללקוח לתקופה מוגדרת. בתום תקופת ההשכרה, הלקוח יכול לבחור בין לרכוש את הרכב במחיר נקוב, להחזיר אותו לחברת הליסינג או להחליף אותו ברכב חדש.
  • ליסינג פרטי - זהו סוג של השכרה לטווח ארוך, שבה חברת הליסינג מספקת ללקוח רכב חדש לתקופה מוגדרת. התשלום החודשי הקבוע שהלקוח משלם כולל את עלות הרכב, עלות התחזוקה והביטוח. בסיום תקופת ההשכרה, הלקוח יכול להחזיר את הרכב לחברת הליסינג או לרכוש אותו במחיר מוזל.
  • ליסינג תפעולי - זהו סוג של השכרה לטווח ארוך, שבה חברת הליסינג מספקת ללקוח רכב חדש לתקופה מוגדרת, כולל את כל הטיפולים והתחזוקה, לרבות ביטוח, דלק, גרירה ורכב חלופי במקרה של תקלה או תאונה. בתום תקופת ההשכרה, הלקוח חייב להחזיר את הרכב לחברת הליסינג.

ליסינג תפעולי הוא מסלול הליסינג המקיף ביותר, ומספק ללקוח את מירב הנוחות והחסכון. חברת הליסינג לוקחת על עצמה את כל האחריות לטיפול ברכב, כך שללקוח נותר רק לעלות על ההגה ולנהוג. יתרונותיו

של הליסינג תפעולי הן הנוחות בכך שהלקוח לא צריך לדאוג לאחזקת הרכב, אלא רק להשתמש בו. בנוסף הלקוח נהנה מחסכון בעלויות הרכישה, התחזוקה והביטוח. כמו כן ישנה גמישות בבחירת סוג הרכב, הדגם ותקופת ההשכרה.

דגשים חשובים בחתימה על חוזה ליסינג תפעולי

ישנם מספר דגשים שכדאי לשים אליהם לב בטרם חתימה על חוזה של ליסינג תפעולי. ראשית יש לבדוק מהי הגבלת הנסיעה והאם היא מתאימה לצרכיכם והאם יש אפשרות להעלות אותה במקרה הצורך. בנוסף יש לבדוק מה כוללת חבילת האחזקה של חברת הליסינג. לדוגמא יש עסקאות שכוללות החלפת צמיגים, מגבים ואף מצבר. אם העסקה לא כוללת יש לברר מה העלות של הוספת הפריטים הללו לעסקה. כמו כן יש לבדוק את פוליסת הביטוח המוצעת ומה היא כוללת במקרה של תאונה, מהו סכום ההשתתפות העצמית, והאם אתם זכאים לרכב חלופי.  ולבסוף יש לבדוק מה כתוב בחוזה בעניין "השבה לקדמות" ועבור אילו נזקים תצטרכו לשלם וכמה.

לסיכום, ליסינג תפעולי היא אפשרות אחת להשגת רכב, הכוללת את כל העלויות הנלוות כמו תשלום חודשי קבוע, ביטוח, תחזוקה ותיקונים. זוהי בחירה אטרקטיבית עבור אלה המחפשים להתרחק משלל ההוצאות הנלוות לבעלות על רכב. עם זאת, אם כבר בבעלותך רכב ואתה מחפש חלופה, אולי תרצה לבחון עסקאות טרייד- אין כאמצעי למעבר לרכב חדש תוך קיזוז העלויות הקשורות לרכב הנוכחי שלך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('57913db5-5ddd-4762-9dcc-44eff409414b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה