עוברים דירה או משפצים? אחסון תכולת דירה הוא הפתרון בשבילכם!

$(function(){setImageBanner('681d4bd5-80b1-45ec-a6a7-0b9b63274223','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אם אתם עוברים דירה או משפצים את הבית, אתם בוודאי מודעים לכאב הראש שלרוב מתלווה לזה, ובייחוד אם אתם משפחה עם ילדים. בדיוק בשביל זה ישנם שירותים של אחסון תכולת דירה, וזאת על מנת לחסוך לכם את כאבי הראש ולהבטיח לכם כי הציוד שלכם מאוחסן בבטחה עד אשר תוכלו לעבור לבית אליו אתם מתעתדים לעבור או כאשר יסתיים השיפוץ. אך כיצד נבחר חברת אחסון תכולת דירה? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם!

pixabay

אחסון תכולת דירה – דגשים חשובים

  1. מחסנים בגדלים משתנים – הדרך הראשונה שלנו לחסוך כסף כאשר מדובר באחסון תכולת דירה היא לחפש אחר חברה המציעה מחסנים בגדלים משתנים; לא היינו רוצים לשלם הרבה כסף סתם בעבור מחסן גדול שהציוד שלנו לא ממלא אפילו חצי ממנו, או לחלופין – להשכיר מחסן שהציוד שלנו יאוחסן בו בצפיפות ובכך יהיה חשוף לנפילות או פגיעות. כאשר אתם מחפשים פתרונות אחסון תכולת דירה, ודאו כי החברה מציעה מגוון חללים בגדלים שונים על מנת לשכור את המחסן המתאים ביותר עבור היקף הציוד שלכם, ובכך לחסוך כסף.
  2. שירותי שמירה ואבטחה 24/7 – כאשר מדובר באחסון תכולת דירה אין מקום לפשרות; כל הציוד והחפצים יקרי הערך שלנו, הן ברמה הכספית והן ברמה הסנטימנטלית מאוחסנים במקום אחד ולא היינו רוצים ליפול קורבן למעשה של פריצה או גניבה. מחסנים המציעים שירותים של אחסון תכולת דירה יכולים להיות פירצה הקוראת לגנב, ולכן חשוב מאוד לבחור בחברה המציעה שמירה ואבטחה על הציוד 24 שעות ביממה למשך כל ימות השבוע על מנת להבטיח את ביטחון הציוד שלנו.
  3. ביטוח תכולה – אז את עניין הפריצות והגניבות כיסינו באמצעות שירותי שמירה ואבטחה, אך מה קורה אם חס וחלילה פורצת שריפה במקום? או הצפה שמרטיבה את כל הציוד שלנו? או חס וחלילה רעידת אדמה הפוגמת בציוד שלנו? הרי מדובר בכל תכולת הדירה שלנו – כל הרהיטים וכל החפצים שלנו. כיצד נכסה את עצמנו במקרים כאלו? כאשר חברת אחסון תכולת דירה מציעה בנוסף שירותים של ביטוח תכולה. כך נוכל להיות בטוחים שהציוד שלנו מוגן גם מפני מקרים של כוח עליון.
  4. גישה 24/7 למחסנים – הליך של מעבר דירה או של שיפוצים הם כבר מיסודם הליכים לא נוחים במיוחד המצריכים מאיתנו התאמות. תארו לכם שהציוד שלכם מאוחסן במחסן כלשהו ופתאום באמצע הלילה אתם נזכרים שישנו דבר אחד חשוב שמאוחסן גם הוא ואתם זקוקים לו בדחיפות? לכן ישנן חברות אחסון תכולת דירה המאפשרות לכם גישה מלאה לציוד שלכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, כך שתוכלו להיות בטוחים שאם נזכרתם בדבר אחד חשוב מאוד שאתם זקוקים לו, אפילו באמצע הלילה, תוכלו לקפוץ ולקחת אותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה