$(function(){setImageBanner('a26e993a-3382-4ed0-8199-df5823039565','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תמיד רציתם לאכול בריא אך לא ידעתם איך להתחיל? ספר מתכונים בריאים הוא דרך טובה להכיר את העולם הבריא והטבעוני. אם גם אתם רוצים להתחבר אל הטבע ולקטוף ממנו את כל מה שיש להציע לו, תוכלו להתחיל בלהכיר את האוכל הטבעוני. ספר המתכונים הבריאים חושף בפניכם שורה ארוכה של מתכונים בריאים וטבעוניים ומראה שאפשר לאכול טעים גם אם מוותרים על רכיבים כמו בשר או חלב, אלא מסתמכים יותר על פירות וירקות.

FREEPIK

כל הסיבות לנסות את המאכלים הטבעוניים

מטבע הדברים, ישנם אנשים שחוששים מעט מן הטבעונות. מבחינתם מדובר בעולם מאיים של איסורים, כאשר כל מה שנותר לאכול הוא מעט פירות ודגנים. אבל ספר מתכונים בריאים מראה כי ניתן להפוך לאנשים בריאים ומאושרים יותר בקלות. קבלו את כל הסיבות לפחות לנסות את המאכלים הטבעוניים, גם אם אתם לא מתכוונים להפוך לטבעונים בזמן הקרוב:

  1. שומרים על בריאות הלב – מחקרים קליניים הוכיחו כי אכילת שומנים ומוצרים מן החי המכילים כולסטרול ושומן רווי פוגעת בתפקוד הלב ומעלה את הסיכון לחלות במחלות לב. אם רוצים לשמור על לב בריא, כדאי להיחשף יותר למאכלים טבעוניים.
  2. יש מספיק חלבון לכולם – אנשים שצריכים לצרוך חלבונים, כמו ספורטאים, דואגים כי במזון הטבעוני שלהם לא יהיה מספיק חלבון. עם זאת, לא קיימת בעיה להיות גם ספורטאי וגם טבעוני, כי מזונות מן הצומח דוגמת עדשים, קינואה או אפונה ירוקה מכילים די חלבונים לכולם.
  3. גם ילדים יכולים להיות טבעוניים – הטבעונות אינה למבוגרים בלבד. גם ילדים יכולים להתרגל לאכול מזון מן הטבע, והם יקבלו את כל אבות המזון שהם זקוקים להם כדי לצמוח ולגדול. ככל שירגילו את הילדים למזון טבעוני בגיל צעיר יותר, כן הדבר יעזור להם למנוע מחלות בשנים הבוגרות.
  4. לא מוותרים על הברזל וויטמין B – הברזל אינו מצוי רק בבשר, אלא גם במקורות צמחיים רבים כמו טחינה או קטניות. ולכן, גם אם תחילטו להפוך לצמחוניים ובהמשך לטבעוניים, עדיין תוכלו לשמור על מאגרי ברזל תקינים בגוף. גם ויטמין B מצוי בשפע במאכלים מן הצומח במשקאות כמו חלב על בסיס סויה או דגני בוקר מועשרים. ניתן גם לצרוך ויטמין B כתוסף מזון, שאגב מומלץ לעתים גם לאוכלי בשר שגופם אינו יכול לספוג את הוויטמין מסיבות שונות.
  5. יש לכם קהילה שלמה – בישראל חיים לא מעט טבעונים, וגם ברחבי מדינות רבות בעולם תוכלו למצוא אנשים שמנהלים אורח חיים טבעוני. כך שאם החלטתם להיות טבעוניים אחרי שהכנתם כמה מאכלים מספר המתכונים הבריאים, דעו כי אתם לא לבד. קהילה שלמה עומדת מאחוריכם, מוכנה לסייע לכם ולהמליץ. וזוהי הזדמנות טובה להכיר אנשים חדשים שחושבים כמוכם.

מתייעצים עם הרבליסטית

אם אינכם מרוצים מאורח החיים שאתם מנהלים כרגע ומעוניינים לנהל אורח חיים בריא יותר כדי להתחבר אל עצמכם, כדאי להתייעץ עם הרבליסטית. יעל קריזברג היא הרבליסטית, מאמנת כושר ונטורופתית שמנגישה לכם את אורח החיים הבריא ואת הטבעונות ומוכיחה שכל אחד יכול. אז במקום לבלות עוד ערב בבית מול מחשב, אפשר פשוט לצאת החוצה להליכה בחיק הטבע בים או בפארק. ובמקום להכין צ'יפס ונקניקיות שומניים ובלתי בריאים, אפשר להכין סלט עשיר שישפר לכם את מצב הרוח. אז אם גם אתם רוצים לנהל אורח חיים בריא, אך אינכם יודעים איך להתחיל, תוכלו להזמין את ספר המתכונים הבריאים או לפנות ליעל קריזברג כדי לקבל המלצות והכוונות. התחילו גם אתם לנהל אורח חיים בריא ותגלו שאפשר גם אחרת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה