סוכת אבלים - כל מה שרציתם לדעת

$(function(){setImageBanner('c606715f-76e5-43c0-ba41-ec2f4fbc8ddb','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

החיים לא תמיד מזמנים לנו את האפשרות להיפרד מיקירנו כפי שציפינו • פאר אוהלים תוכל להוריד לכם דאגה אחת מהראש, עם שבעה מכובדת עם כל הציוד שאתם צריכים • סוכת אבלים וציוד לשבעה - כל מה שרציתם לדעת

מתוך האתר של פאר אוהלים

מישהו שקרוב אליכם נפטר? חברת פאר אוהלים נמצאת כאן עבורכם. אנחנו נדאג לכם ונתמוך בכם, ונספק לכם את כל הציוד שאנשים במצב שלכם צריכים, בין היתר גם סוכת אבלים, מזרונים להשכרה ועוד.

"פאר אוהלים" מודעת לכך שיש לכל משפחה צרכים ומיקומים שונים, ולומדת להכיר את המשפחה בזמן הקצר שיש  לנו. חברת פאר אוהלים, המובילה בתחום סוכת אבלים וציוד לאוהל אבלים, תסייע למשפחה ותקל עליה בשבעה באופן האצילי ביותר שניתן לבקש מחברה.

תמיד תוכלו לבחור בחבילה  מותאמת לצרכים שלכם. אצלנו אתם תמצאו צוותים מיומנים מאוד בתחום השכרת סוכת אבלים. מפאר אוהלים נמסר כי "הצוות האדיב שלנו ידע להתאים בדיוק את האוהל למיקום הרצוי, "חוץ מזה, אנחנו נדאג למיזוג ולכל ציוד אחד שנדרש במצב כזה. אנחנו מאוד ורסטיליים בנושא".

סוכת אבלים - מקום מכובד לנחם

"מנהג השבעה היהודי הוא מנהג יפה ומכובד. בני המשפחה צריכים מקום בו יוכלו לשהות יחדיו. הרבה פעמים בצל הצער הנורא המשפחה מתחברת סביב הזיכרון", מסרו מפאר אוהלים, "בנוגע לקבל האורחים שבאים לנחם, לא תמיד ישנו מקום התכנסות שתואם את הצרכים. אשר על כן, סוכת אבלים תהווה פתרון, כזה שמסוגל להקל על בני המשפחה המתאבלת בזמן השבעה.

סוכת אבלים: שמירה על פרטיות המשפחה

יש שני סוגים של משפחות שבוחרות בסוכת אבלים. הסוג הברור והמובן הוא משפחות שאין להן מקום לארח בביתם את המנחמים הרבים שמעוניינים להגיע, "אך בשנים האחרונות אנו שמים לב גם ללקוחות רבים שמבקשים לשמור על פרטיותם, כאלה שלא ששים להכניס אנשים לביתם - וזה בסדר גמור ומקובל מאוד. אנחנו כאן כדי לעזור גם בזה".

סוכת אבלים תקל בישיבה בשבעה, "וכן 'פאר אוהלים' תאפשר למשפחות אלה לקבל פתרון הולם גם לצרכים הנוספים של האירוח בזמן השבעה: כיסאות וציוד לישיבה, ציוד להגשת אוכל וחימום, פתרונות הקשורים במיזוג מותאמים, מזרונים ועוד"

סוכת אבלים: פתרון פרקטי לבעיית האירוח

סוכת אבלים הינה בעלת חשיבות מכרעת, מפני שניתן להכיל בה את כלל המנחמים שמגיעים בפרק זמן מסוים, בעת ובעונה אחת. אם אין מקום בבית, ניתן תמיד למקם את סוכת האבלים בחצר. כמו כן, "פאר אוהלים" מאפשרת לכם להשכיר סוכת אבלים בהתאמה אישית.

"אפשר להתאים בין גודל סוכת האבלים לכמות האנשים הצפויה להגיע לשבעה ו/או בהתאם לשטח שעומד לרשותכם", נמסר מהחברה: "יש לנו אוהלים בגדלים שונים שמתאימים לצרכים שונים של משפחות שונות. הכל מופיע באתר של פאר אוהלים".

סוכת אבלים וציוד נוסף - לרכוש הכל מספק אחד

יתרון נוסף מהשכרת אוהלים מפאר אוהלים הוא שניתן למצוא הכל אצל ספק אחד "לא צריך להתרוצץ בין ספקים, יש אצלנו שולחנות, כיסאות, מאווררים, מזגנים, מצננים, מקררים, מזרונים וכל מה שתצטרכו למען האירוח". בנסיבות לא נעימות חשוב להתנהל מול ספק אחד, רגיש ומסור כמו "פאר אוהלים".

סוכת אבלים: זמינות 24/7

יתרון נוסף הוא הזמינות. בפאר אוהלים זמינים אליכם בכל שעות היממה. החיים לא תמיד יזמנו את האפשרות להיפרד מיקירינו. גם כשהדבר נופל כמו רעם ביום בהיר, עלינו להיערך במהירות ולהשכיר סוכת אבלים וציוד נלווה.

סוכת אבלים: מהירות הקמה ופירוק

"יתרון נוסף הוא הקלות והמהירות בה אנו נקים עבורכם את המבנה ונפרק מייד בתום השבעה", ציינו בפאר אוהלים, והוסיפו: "בשביל לא להכביד על המשפחות בשעה כה קשה של התמודדות עם אובדן, אנו נספק בשבילכם צוות שקט, שיגיע להרכיב את הסוכה ולפרוק בתום ימי השבעה".

סוכת אבלים: פתרון לכל עונות השנה

"בנוסף, ניתן להשיג אצלנו פתרון לכל השנה ולכל מזג אוויר - אביב, קיץ, סתיו וחורף. סוכות אבלים עשויות PVC ואטומות למים. לימים החמים כמובן רצוי להוסיף מזגן ולימים הקרים ספירלת חימום".

אם חלילה הבשורה המרה נפלה עליכם בפתאומיות, אתם מוזמנים לפנות ל"פאר אוהלים", "נסייע לכם במהירות עם פתרון לוגיסטי יעיל וזול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1ea0dbe5-d7b5-431a-ab80-a918d06c88d6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה