ניתוחי השתלות שיער בטורקיה מבוססים על עבודת צוות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4ca59002-dda5-4bfd-8282-3eb94778eac7','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('4ca59002-dda5-4bfd-8282-3eb94778eac7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

ניתוחי השתלות שיער מסווגים כהליכים כירורגיים מיוחדים שכרוכים בפעולה חוזרת ונשנית של אותם צעדים, אלפי פעמים. התנהלות זו אינה אופיינית לשום סוג אחר של ניתוח, כולל ניתוחים קוסמטיים, וזו הסיבה שהליכי השתלות שיער מבוססים על עבודת צוות.

השתלת שיער

המאפיין העיקרי של הליכי השתלות שיער הוא מאפיין טכני ולאו דווקא אמנותי, למרות שהתוצאה הסופית היא מלאכת אמנות, בשל המאפיינים הטבעיים של ההשתלה. לא קיים שום שיקול דעת של המנתח במהלך ההליך, אלא רק חזרה על אותם צעדים, ושליטה מופתית בהליך בכללותו.

צעדי השתלת השיער במקום המיועד, לאחר שנקצר מהאזור התורם, מבועים כל כך הרבה פעמים במהלך הטיפול, עד שההליך מסתכם לנוהל עתיר עבודה וארוך, וזו הסיבה שהם מבוססים על עבודת צוות.

כלומר, יש את המנתח הראשי ויש את צוות המסייע לו

השתלות שיער בטורקיה מתבצעות על ידי צוותים רפואיים של אחים, אחיות וסייעים רפואיים, שעברו הכשרה ויש להם הרשאה לקחת חלק בהליך, תחת הפיקוח של המנתח הראשי, שמוודא שכל איש צוות שמצטרף לטיפול, יודע מה תפקידו בכל שלב, ושיש לו את ההכשרה, הניסיון והמיומנות הדרושים לקחת חלק בהליך.

טורקיה היא מרכז העולם להשתלות שיער במחירים מוזלים

השתלות שיער בטורקיה זכו לשם עולמי, ואיסטנבול היא העיר המובילה להליכים אלו בעיקר בזכות המיומנות המקצועית הגבוהה של המנתחים, והמחירים הידידותיים המוצעים לאנשים שמגיעים לעבור טיפולי שיקום שיער, מישראל ומכל העולם.

הסיבה העיקרית למחירים המוזלים של השתלות שיער בטורקיה היא רמת המחיה הנמוכה יחסית וכוח העבודה הזול יותר, שמאפשר למנתחי השתלות שיער להאציל יותר סמכויות על יותר אנשי צוות, כך שההבדל במחירי הטיפולים, לעומת מקומות אחרים בעולם, הוא משמעותי.

אבל חשוב לא לבלבל מחירים מוזלים עם איכות נמוכה

כי ברוב המרכזים להשתלות שיער, אנשי הצוות עוברים הכשרה מקיפה, ועובדים רק בפיקוח של רופא ראשי, כך שקיימת בקרת איכות על טיב עבודתם, מה שאומר שהאצלת הסמכויות המקצועיות בטוחה לחלוטין מכל הבחינות.

בחלק מהמרכזים הכירורגיים של השתלות שיער בטורקיה, קיימת מעורבות של רופאים וגם הכשרה, כך שרמת בקרת האיכות על הצוות שמשתתף בהליכים ומסייע בפועל בביצועם, מקבילה לרמה המקצועית של המנתח הראשי.

השלבים בהליכי השתלות שיער בטורקיה

הליכי השתלות שיער בטורקיה כוללים שלושה שלבים:

קצירת השערות להשתלה. כלומר, קצירת השיער התורם. הליך זה מתבצע בשתי שיטות: אפשר לקצור את השערות ברצועות, בשיטת FUT, או לקצור שערות בודדות, בשיטת FUE.

הכנת האזור שמקבל את ההשתלה. המנתח מבצע חתכים על הקרקפת, כהכנה לקבלת השערות המושתלות.

השתלת השערות. תהליך ההשתלה ניתן לביצוע באופנים שונים, ובהתאם לתוכנית הטיפול שהורכבה למטופל באופן אישי בהתאם להעדפותיו ורמת ההתקרחות שלו, הרופא הראשי והצוות שלו מבצעים בפועל את ההשתלה.

טיפולי השתלות שיער בטורקיה מתחילים עם צילומים והערכה ראשונה. בחלק מהמרפאות, אנשים שמבקשים לעבור את הטיפול, שולחים למרכז הרפואי שבחרו צילומים המתעדים את רמת ההתקרחות או נשירת השיער שלהם, ומקבלים הערכה ראשונה לגבי תכנית הטיפול האפשרית או המתאימה למצבם.

החלטתם שההליך מתאים לכם? זה הזמן לטוס לטורקיה

הרכבת תכנית הטיפול מבוצעת על ידי המנתח הראשי, וכשהמטופל מגיע למרפאה, הוא עובר פגישת ייעוץ עם הרופא, במהלכה מתבצעת בדיקה מקיפה של השיער, האזור ממנו יילקחו השתלים, והאזור עליו יש לבצע את ההשתלה. בהתאם לשיטת הטיפול הנבחרת, יתכן שיהיה צורך גם בביצוע בדיקות דם או גילוח הראש.

השלבים הבאים כוללים בדרך כלל את קצירת השתלים או כריתת רקמה עם קבוצת שיער. אם השיטה שנבחרה היא שיטת FUE, המועדפת יותר היום, ההליך כרוך גם בביצוע הרדמה מקומית באזור התורם.

השתלים ממוקמים באזור החדש, ואז ההליך מסתיים. אתם תתבקשו להגיע למרכז הרפואי למחרת, כדי שהרופא ואנשי הצוות יוכלו לעקוב אחר מצב השתלים, וכעבור עוד יום מנוחה ומעקב, אתם יכולים להתחיל את הטיסה חזרה הבייתה.

שלושה חודשים לאחר ההליך: בבקשה, בלי פאניקה!

שלושה חודשים מתום הליך השתלת השיער, השערות הראשונות מתחילות לצמוח. בהתחלה, השיער המושתל יתחיל לנשור, וזה הזמן שלכם להקפיד לא להיכנס לפאניקה, ובטח שלא להיסטריה.

תהליך הנשירה מפנה את מקומו ליצירת שערות חדשות בריאות, ולכן ההנחיה העיקרית שתקבלו ממנתח השתלות שיער בטורקיה, היא לא לצפות לתוצאות ממשיות בשלושת החודשים הראשונים.

כעבור חצי שנה

בפרק זמן של חצי שנה מתום הטיפול, השערות החדשות כבר מתחילות לצמוח, וניתן לראות את הסימנים הראשונים של התוצאות, או לפחות לקבל מושג לגבי התוצאות החדשות, אך ברור שזו עדיין אינה התוצאה הסופית.

חצי שנה עד שנה וחצי לאחר הטיפול

השתלות שיער על החלק הקדמי של הראש צומחות מעט מוקדם יותר בהשוואה להשתלות שיער על הקרקפת.

בחלק הקדמי של הראש, ניתן לראות צמיחה מלאה של השיער המושתל בסביבות חצי שעה עד שנה מתום הטיפול, ואילו השתלות שיער על הקרקפת עשויות להמשיך לצמוח עד שנה וחצי לאחר הטיפול.

ואז מגיע שלב הדוגמנות

כן. הדוגמנות. כעבור שנה וחצי עד שנתיים מתום טיפול השתלת השיער, אתם יכולים להתחיל לדגמן את השיער החדש, הסמיך, הבריא, העשיר והיפהפה שחלמתם עליו. הנפח הסופי כבר כאן, איכות הטיפול מורגשת, כיוון צמיחת השיער מתנהל היטב, והביטחון העצמי שלכם חזר.

אז למרות שתתבקשו להתאזר בסבלנות עד שתראו את התוצאות, כשהן מגיעות, הן נשארות לטווח הארוך מאוד. אנחנו מדברים במונחים של שני עשורים לפחות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('863478ad-ce04-42c3-8ca1-94cbe1d27e50','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה