ניקוי ספות - אחת מפעולות הניקיון החשובות

$(function(){setImageBanner('5fbd3d1c-a537-4fa4-82f5-33b1091c1138','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מבין כל הרהיטים הנמצאים בבית הספות הינן הפריט היקר ביותר. הם מוצבות בסלון והופכות למקור הגאווה שלנו. הספות דורשות תחזוקה על מנת שהן תיראינה נקיות ומזמינות היות וספות מלוכלכות ומוזנחות יהרסו את הרושם והנוחות בסלון. יש לתחזק נכון את הספות באמצעות שאיבה קבועה ביין פעם לפעמיים בשבוע ולרענן אותן מדי פעם באמצעות מטלית לחה לא מבושמת.

freepik

יש להזמין לפחות אחת לשנה חברת ניקוי ספות מקצועית וותיקה המתמחה בניקוי כל סוגי הספות. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי ספות מומלץ לציין כבר בטלפון אם מדובר בספות בד או עור. ניקוי ספות מבדים טבעיים כגון פשתן וכותנה הינו קשה יותר משום שסיבים טבעיים נוטים לספוג כתמים לעומק מאשר ריפוד מבדים סינתטיים.

 

ישנם בדי ריפוד שהניקוי שלהם מורכב יותר היות ובדים אלה כגון בד מיקרו פייבר אלקנטרה וכדומה לאחר כמה פעמים של ניקוי ספות מקצועי יש לצפות את הספות בציפוי מיוחד היות ומדובר על בד דוחה כתמים ויש לחדש בו את הציפוי.ספות בד הן נוחות ומחיריהן זולים יותר בהשוואה לספות העור אבל יחד עם המחיר הזול יחסית של ספות אלה ניקוי ספות בד מצריך תחזוקה הרבה יותר מאשר ספות העור. יש להימנע מהרטבה של ספות הבד במידה ואתם מעוניינים להסיר כתם או יותר. עדיף לנקות את הספות בעזרת שמפו ריפוד יבש מאשר הרטבה של בד הספות בשל חשש לעובש.

 

נקו את הכתמים בספה מיד עם היווצרותם

הדבר החשוב ביותר לעשות כאשר אתם מבחינים בכתמים על הספות בביתכם הינו להסיר מיד את הכתם עם היווצרותו. מטלית או נייר מגבת עם מעט הפעלת כוח הכתם יוסר. תוכלו להשתמש עם חומרי ניקוי ביתיים שאינם מזיקים להעלמה מוחלטת של הכתם. זה ידוע כי כתמים או חומר דביק אחר יכול להפר את שלוותנו. זו הסיבה כי יש לשמור ולתת הוראות לבני הבית כמו לא לאכול או לשתות בסמוך לספות כך שלא יגברו הסיכויים להיווצרותם של כתמים על הספות. כאשר  אתם מעוניינים לרענן או לנקות כתמים על הספות ומחפשים חומרי ניקוי ספות במרכולים יש להיזהר בחירת החומר כאשר אתם צריכים לדעת מראש מאיזה סוג ריפוד עשויות הספות שלכם.

 

יש להסתכל ולקרוא היטב את ההוראות על תווית הספה שבה ישנן הוראות היצרן וההרכב של סוג בד הספות שלכם. אם החלטתם כי הספות בביתכם ראו ימים טובים יותר הן מוכתמות ומריחות רע זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות המציעה שירות באזור מגוריכם. יש לקבל המלצות חברים או בני משפחה שכבר חוו את השירות של אותה החברה כך שהניסיון שלהם יכול להיות עבורכם האינדיקציה הטובה ביותר. יש לבצע ניקוי ספות אחת לחצי שנה עד שנה תלוי באורח החיים ובבני הבית. למשל בית שיש בו ילדים קטנים או חיות מחמד יהיה צפוי לפעולת ניקוי ספות מקצועי כל חצי שנה ולא בכל שנה.

 

אין צורך לחשוש מניקוי עצמי של ספות – הזמינו חברה מקצועית

לא אחת רבים מאתנו חוששים בפעולת ניקוי ספות עצמי ובצדק. כל אחד מכיר את המקצוע  שלו וכן החשש הוא שחלילה הבד של הספות ייהרס או הצבע בו ידהה. המחיר של ניקוי ספות נקבע על פי גודל הספות והמחיר על פי מ"ר שמוכפל באורכה של הספה. גם מצב הספות מהווה מרכיב חשוב למחיר ניקוי ספות והכוונה היא  למצב הלכלוך והכתמים הקשים בספה כגון עבודה רבה יותר שעות עבודה וכן חומרי ניקוי שיידרשו בכמות גדולה יותר וחזרה על פעולות הניקוי עד שתתקבל ספה נקייה. ניקוי ספות מתמקד בכתמים שכבר חדרו לעומק הסיבים וכך מתנקה בד הריפוד באמצעות חומרי ניקוי וממיסי שומן שמתאימים לבד הריפוד ולא הורסים אותו.

 

למעשה ניקוי ספות בד הינו מאסיבי יותר כאשר בד נוטה לצבור אבק ולכלוך שאריות של שומן גוף וזיעה ומשם הספות כבר נראות מוזנחות. מי שאוהב בית נקי ושומר על בריאות בני הבית ועל בריאותכם. רק מכונות משוכללות עם חומרי ניקוי וחיטוי שמחזיקות חברות ניקוי ספות יכולות לגרום לספות שלכן להיות נקיות ובעלות מראה חדש ומושלם. ישנן ספות שניתן לשלוף באמצעות רוכסן שנפתח את  כיסויי ריפוד הספות ולכבס אותם במכונת הכביסה. פעולה זו עשויה להיות בעייתית מהסיבה שהריפוד מתכווץ לאחר הכביסה ולכן עדיף תמיד כאשר אתם מבינים שזה הזמן לניקוי הספות להזמין חברה אמינה ומקצועית שחגרום לספות הסלון שלכם להיראות כחדשות. העלות משתלמת כשאר תזמינו שירותי ניקוי ספות וזאת לעומת רכישת ספות חדשות ועליכם לזכור כי לא הכול אבוד וחבל למהר ולרכוש ספות חדשות בזמן שבפעולה מקצועית ויעילה, אתם יכולים להחזיר עטרה ליושנה וליהנות עוד שנים רבות מהספות האהובות שלכם והנוחות כאשר הן כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף של הבית.  ומלץ תמיד לשמור ככל שניתן על ספות הסלון שהן הגאווה של כל אחד. לא נעים לארח אורחים על ספות מלוכלכות גם הרושם לגביכם לא יהיה בשיאו..

 

שיטות הניקוי של הספות נבחרות ע"י צוות מקצועי של חברת ניקוי ספות

אנו מכירים את השיטה האמריקאית של ניקוי ספות שהיא באמצעות הזרקה ויניקה וקרצוף הספות לאחר הזרקת חומר הניקוי המתאים אבל ישנה ש יטה נוספת של ניקוי ספות בקיטור. הפעולה היא באמצעות הזרקת החומר יחד עם הקיטור כאשר מטרת ניקוי זו היא להעלים כתמים עקשניים במיוחד שכבר חדרו עמוק מאוד לסיבי הריפוד. שיטת ניקוי זו היא יקרה יותר אבל אם אתם מעוניינים לשמור על הספות שמוכתמות בכתמים לא אסתטיים ומסוכנים גם לבריאותכם ניקוי ספות  בקיטור יהיה משתלם ויעיל יותר  עבורכם.  יש לציין כי ניקוי ספות בקיטור היא עבודה למקצוענים שמיומנים היטב בשיטת ניקוי זו. השיטה הרטובה של ניקוי ספות באמצעות מכונות משוכללות מתאימה לספת שהלכלוך בהן אינו קשה ולכן כאשר אנשים מקפידים לשמור היטב על הספות שלהם באמצעות תחזוקה שוטפת ונכונה הפעולה של ניקוי ספות תהיה קלה ומהירה והמחיר יהיה סביר כך שלא תידרשנה שעות רבות של ניקוי ספות או שימוש בקיטור עבור פעולה זו.

 

יש למצוא חברות ניקוי ספות מקצועת וותיקות וכן המלצות חמות יסייעו במציאת חברת ניקוי ספות שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. כזאת היא חברת א.א. אלופים בניקיון אשר עוסקת כבר 19 שנה בתחום של ניקוי ספות. החברה מציעה ללקוחותיה שירות אמין מקצועי וכן פריסת השירות היא באזורים רבים בארץ. החברה מציעה שירותים נוספים כגון: ניקוי דירות בתים ומשרדים, ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות ועוד. לא.א אלופים בניקיון ישנו צוות מיומן ומכשור משוכלל ומתקדם וכן חומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים המתאימים לבדי הריפוד או לשטיחים שאתם מעוניינים לנקות בביתכם. לחברה אחריות על כל סוגי העבודות שהיא מציעה. והיא עומדת בזמנים. כמו כן תקבלו ייעוץ לגבי תחזוקה נכונה של הספה הספציפית שלכם כך שהיא תישאר נקייה לאורך זמן עד הניקיון המקצועי הבא של ספות ביתכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('60eab11e-4ac3-4b11-84a6-4f0937e5eca4','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה