מפריחה את הנגב: פירמת Luzzatto פותחת משרד במרכז החדשנות של קבוצת Sarona Partners באופקים

$(function(){setImageBanner('ba2b4e6e-9a09-47c7-a02a-50b4a75ae647','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחת מחברות הפטנטים הגדולות בישראל, שמשרדה ממוקם באזור התעשייה של עומר - מודיעה על פתיחת משרד במרכז החדשות של שרונה פרטנרס באופקים

קרדיט - יובל פוגל

לאחר הידיעה על הקמת מרכז החדשנות של שרונה פרטנרס (Sarona Partners), מצטרפת למתחם קבוצת הקניין הרוחני The Luzzatto Group ומקימה גם היא משרד ושלוחה של הקבוצה באופקים, במטרה לסייע ולקדם את כלל הסטארטאפים היושבים במתחם, תוך יצירת מקור ידע לתחומי הקניין הרוחני וחיבור למשקיעים, וכן קיום הרצאות וליווי מקצועי. הצטרפות הקבוצה למרכז מגיעה לאחר שרשרת של שיתופי פעולה אשר מובילה קבוצת SARONA PARTNERS בחודשים האחרונים, בניהם עם קבוצת BDO, פתיחת מרכז החדשנות אריזונה- הנגב המערבי ועוד.

לוצאטו את לוצאטו היא מקבוצות הקניין הרוחני המובילות בישראל. מאז 1869, השנה בה נוסדה הקבוצה באיטליה, היא מסייעת לחברות, ממציאים ויזמים להגן על הקניין הרוחני שלהם ולהגשים את פוטנציאל החדשנות הטמון בהמצאותיהם. הפירמה מציעה את שירותיה לסטארט-אפים חדשניים ולחברות Fortune 500 בישראל ובעולם.

"אנו שמחים להיות שותפים של קבוצת שרונה פרטנרס ומתרגשים להקים את הסניף הרביעי של הקבוצה באופקים, המצטרף לסניפים בעומר, תל אביב וקריית שמונה" אמרה עו"ד תמר לוצאטו, ראש הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות בקבוצת לוצאטו והוסיפה: "כמו תמיד, הקבוצה שלנו מקפידה להיות חלוצה בחדשנות ולכן שותפות זו טבעית עבורינו. מרכז החדשנות מביא איתו בשורה לאופקים ולאזור הדרום בכלל, ואנו מצפים ללוות את החברות ולסייע להן להגן על הטכנולוגיה אותה הן מפתחות."

איתן פרדו-רוקואס, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת שרונה פרטנרס: "אנו מברכים על המהלך החשוב של קבוצת לוצאטו לוצאטו- מהקבוצות המובילות בארץ לרישום פטנטים ולקניין רוחני אשר מצטרפים אלינו ואל שותפים נוספים אל המרכז החדשנות באופקים, מיום ליום המרכז הזה הופך למוקד משיכה ושיתופי פעולה לחברות, פירמות וקבוצות מארץ ומהעולם אשר מזהים יחד איתנו את הפונטציאל הקיים בנגב המערבי ובאופקים בפרט"

קבוצת שרונה פרטנרס פועלת במגוון דרכים על מנת לתמוך ולקדם סטארט-אפים ישראליים בצמיחה.  הקבוצה מפעילה שלוש רגליים מרכזיות: תוכניות האצה מפרי-סיד עד סבב B, קרנות הון סיכון, וחדשנות תאגידית. כמו כן, הקבוצה מפעילה מתחמי עבודה משותפים בחיפה, תל אביב, כפר סבא, ניו יורק ואופקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה