מנשה בטיטו: "תרופות ביתיות לזיהום בשלפוחית השתן של כלבים"

$(function(){setImageBanner('456f486a-823e-4f1c-b312-15fce3648e32','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תרופות ביתיות לזיהום בשלפוחית השתן של כלבים יכולות לסייע במניעת בעיות עתידיות ובריפוי תסמינים קיימים. טיפולים טבעיים כמו הומאופתיה או אקופרסורה יכולים להיות יעילים מאוד בהרחקת כלבך מבעיות בטווח הארוך, ובמיוחד בשילוב עם שינויים תזונתיים ואורח חיים, הם יכולים להיות הדרך היעילה ביותר לטיפול ולמניעה של בעיות כרוניות וחוזרות שלפוחית השתן אצל כלבים. .

freepik

מנשה בטיטו מסביר - דיקור שלפוחית ​​השתן הוא היבט חשוב בטיפול הווטרינרי הוליסטי. כשאתה מעניק לכלב שלך גירוי דיקור קל (המקבילה לדגדוג ברגל שבני אדם מקבלים) כל גופה יירד לרדוף עמוק ונינוח. זהו טיפול יעיל לדלקות בדרכי השתן ובעיות אחרות הקשורות לשלפוחית ​​השתן אצל כלבים.

הומאופתיה היא טיפול נפוץ ויעיל בדלקות כרוניות וחוזרות על שלפוחית ​​השתן אצל כלבים. ישנם כ 325 גורמים הומיאופתיים נפוצים לדלקת שלפוחית ​​השתן אצל כלבים, והסיבות הללו יעילות מאוד במניעה וטיפול בכלבים של דיקור כלבי.

ניתן לטפל באבנים בשלפוחית ​​השתן גם באמצעות תרופות הומיאופתיות. סוגים שונים של אבנים בשלפוחית ​​השתן ניתן לטפל בדרכים שונות, אך אפשרויות הומיאופתיות נמצאות בשימוש נרחב ויעילות ביותר. סוג אחד של אבן שלפוחית ​​השתן, סטרוביט, מתמוסס לחלוטין על ידי מתן אבנים הומאופתיות. סוג אחר, אבנים בשלפוחית ​​השתן, יכול להתמוסס באמצעות שינוי אורח חיים, תזונה ותרופות מרשם.

ניתן לטפל גם בדלקת כרונית בשלפוחית ​​השתן והתכווצויות בעזרת הומיאופתיה. הדבר חשוב במיוחד אם הזיהום מתקדם; מכיוון שזה יכול להיות קורע לב לראות את הכלב שלך חווה דלקת בדרכי השתן שהפכה לגודל מוצק. ברוב המקרים, תרופות הומיאופתיות מספיקות כדי לנקות לחלוטין את הזיהום.

קיימות מגוון אפשרויות הוליסטיות אחרות העוזרות לכלבך להשיג התאוששות קבועה מזיהום בשלפוחית ​​הכלב. עשבי תיבול כמו berberis vulg, uva ursi, cantharis ו- staphysagris יכולים לסייע בטיפול בזיהום בשלפוחית ​​השתן. תרופות הומיאופתיות אלה מחזקות את המערכת החיסונית של כלבך, כך שהזיהום אינו יכול להתפשט ולחיות מחוץ לגוף.

המטרה שלך? קח מידע זה והשתמש בו כפי שאתה מנחה אותך בבניית תוכנית להחלמת כלבך. כשהוא עובר את תהליך ההחלמה, תבחין מתי נראה שזה עובד, כשהתרופה לא עוזרת. למד לשקול את ההשפעה של כל מרכיב או פתרון בודד כאשר אתה תומך בהתקדמות הכלב שלך.

הומאופתיה היא טיפול מהיר ויעיל לזיהום בשלפוחית ​​השתן. מספר הניסיונות שנכשלו הופך את המאמץ שלכם לכדאי.

הרפואה הקונבנציונלית נוטה להפחית את האפקטיביות של תרופות הומיאופתיות, מתוך אמונה שהן אינן יותר מאשר קונות או שמן נחש. פנו למקורות אמינים וללא משוא פנים, כמו בתי חולים VCA לבעלי חיים, דיקור סיני לכלבים, ורבים אחרים המסרבים לקדם כל טיפול על בסיס מחיר. הם שמים את הבריאות שלך, במקום דולר, כעדיפות מספר אחת שלהם.

אותם מומחים ממליצים על תוכנית בריאות שלפוחית ​​השתן, שהיא רעיון חכם ומועיל. התוכנית כוללת רק בקבוקון אחד של תרופה, שניתן ללברדור בערך פעם אחת, מדי יום למשך שבועיים. בנוסף לחסוך לך כסף, זה נותן לך את האפשרות לתמוך בצרכיו המיוחדים של כלבך (למשל אבנים בשתן) באמצעות תוכנית לבריאות שלפוחית ​​השתן הכלב - החלק המתקן של ריפוי לבעיות בריאות שלפוחית ​​השתן.

תן לכלב או לחתול שלך הפסקה מהלחץ של האנטיביוטיקה וכמובן אוכל לחתולים או לכלבים טוב. למרות שרוב האנטיביוטיקה אכן מקומה ברפואה, לא תמיד הם מגיעים לשורש הבעיה. בעוד שאנטיביוטיקה הורגת את הזיהום ברוב המקרים, יש להן תופעות לוואי חמורות.

במקום תרופות, שקול אנטיביוטיקה טבעית כמו תרופות הומיאופתיות. תרופות אלו למעשה מרפאות את הגורם לבעיה, תוך הרגעת הסימפטומים הלא נעימים.

תרופות הומיאופתיות הן עדינות אך יעילות, מטפלות בסימפטומים של כלבך ומרפאות את הבעיה מבפנים.

מנשה בטיטו בפייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('5349d27d-3042-416f-80fd-71d2bc083253','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה