מי צריך ציפויי שיניים

$(function(){setImageBanner('35f148ae-cc50-40c4-b571-06a3acb36d8a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מתי נזדקק לטיפול מסוג זה? ואילו סוגי ציפויי שיניים קיימים בשוק? במאמר זה נפרט לכם את התשובה לשאלות אלו.

Pixabay

להשיב את הברק לחיוך שלכם באמצעות שחזור אסתטי של הפה. כיצד הייתם מגדירים חיוך מושלם? כזה התורם להעלאת תחושת הביטחון העצמי שלכם, בין אם במפגשים חברתיים ובין אם מפגשים עסקיים, ראיונות עבודה וכיוצא בזאת. אם גם אתם התלבטתם בעבר מה לעשות, או אם גם אתך סובלים משיניים קדמיות עקומות ולא סימטריות, יש לכם שיניים פגומות או סדוקות מנזקי הזמן, או גם החיוך שלכם חושף שיניים צהובות ומוכתמות, יכול להיות שאתם זקוקים לציפויי שיניים.

זאת הדרך האלגנטית ביותר להשיב לכם מראה אסתטי ושיפור החיוך. ציפויי שיניים מאפשרים לכם לצמצם את הרווחים הקיימים, להבהיר את השיניים, ליישר אותם וכן גם השלמתן של שיניים שבורות או שחוקות.

בעזרת מגוון הציפויים, תוכלו לתקן ואף להלבין את השיניים לצמיתות. ציפויי מסוגים שונים מקנים לכם את אפשרות הבחירה ואת היכולת שלנו להתאים לכם אישית את החיוך לו אתם חולמים: "חיוך של מיליון דולר", כל זאת בכדי שלא תפסיקו לחייך.

שיקום הפה

תחום זה, וכן גם השחזורים האסתטיים מקנים פתרונות יעילים ביותר, עם עמידות ארוכת שנים לטובת החיוך אליו אתם שואפים לקום כל בוקר. כיום, ישנם חידושים רבים הקשורים הן ברמה הטכנולוגית והן ברמת הכלים והחומרים העומדים לרשותם של הרופאים והמטופלים.

השתלת שיניים "ביום אחד"

נקרא גם העמסה מידית. פעולה זו המבוצעת בשכיחות גבוהה בקרב מרפאות השיניים בישראל. שיטה זו, מאפשרת החדרת שתל דנטאלי או גם מספר שתלים כבר מיד לאחר ביצוע העקירה. כל זאת מכיוון שהשתל מהווה תחליף לשן הקבועה. המטופל יוצא עם פה מלא בשיניים, ללא צורך בהמתנה להתאחותה של העצם. בנוסף לכך, אנו מבצעים פעולות שונות לטובת שיקום הפה, בעזרת מבנים וכתרים על אותם השתלים החדשים. משמעות הדבר, היא כי יום לאחר הטיפול תוכלו ליהנות ממראה אסתטי של הפה שלכם.

ציפויי שיניים נועדו לתת מענה למגוון פגמים אסתטיים

  • צמצום רווחים בין השיניים.
  • יישור שיניים עקומות.
  • הלבנת שיניים.
  • שיניים בעלי פיגמנטציה.
  • עיצוב מחדש של צורת השן הקיימת.
  • השלמת שיניים שבורות וסדוקות ועוד.

 

חשוב להדגיש, לא כל אדם יכול לעבור השתלת שיניים מסוג זה מכמה סיבות עיקריות: עישון, איכות ירודה של עצם העשן המהווים גורמים קריטיים. אי לכך, יש לבצע שורת בדיקות מקיפה ומקצועית אצל רופא השיניים טרם קבלת ההחלטה איזה ציפוי לעשות.

מכל האמור לעיל, חיוך שלם ומושלם הוא ללא ספק המפתח שלכם. ציפויי השיניים הינם הכלים הטובים ביותר העומדים לרשותנו על מנת להשיג מטרה מסוג זה. חשוב לדעת, כי מדובר בעיקר בטיפול אסתטי ולא בטיפול שיקומי. כמובן שקיימים טיפולים שיקומיים הנותנים מענה אסתטי.

במידה וקיבלתם המלצות, זהו הצעד הנכון ביותר אותו תוכלו לקחת ולהתחיל בבירור ובדיקה מקיפה בנדון. אנו ממליצים לקבוע פגישת ייעוץ או אף לפנות ללקוחות אשר כבר קיבלו טיפול אצלנו ולשאול לגבי שביעות רצונם מן התוצאות, השירות והיחס שקיבלו מאתנו.

תמונה אחת שווה אלף מילים, ניתן להתרשם בקלות על סמך החיוך של מי מהלקוחות שתדברו איתם או אף תקבעו להיפגש עמם. זכרו שהציפויים, השחזורים האסתטיים, אמורים ללוות אתכם לשנים ארוכות, או לעיתים לכל החיים, אי לכך אל תקלו ראש, הקדישו את הזמן הארוך ביותר לטובת בדיקות מקדימות אלו, זאת על מנת שתקבלו את התמורה ההולמת ביותר להשקעה הכספית ותוכלו להיות מוכנים לעתיד המצפה לכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8d8065cc-e630-40be-a011-284b1b641298','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה