מה צריך לקחת בחשבון לקראת עיצוב המטבח?

$(function(){setImageBanner('dbf0dfe8-a5e1-4641-87d2-17e6332f879a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לא משנה אם אתם מעצבים מטבח חדש, או מתכננים לשנות מעט את המראה של המטבח הנוכחי שלכם, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. עיצוב מטבח עלול להיות מעט מסובך, ובסופו של דבר המטרה היא ליצור איזון בין אסתטיקה ופונקציונליות.

FREEPIK

לפני שאתם קונים ברז למטבח חדש , בוחרים ארונות ומזמינים אריחים לחיפוי קירות, אתם צריכים לקבל כמה החלטות, שישפיעו על תהליך העיצוב כולו.

פריסת החלל

אתם לא צריכים להיכנס לפרטים הקטנים, לפני שתגדירו את פריסת המטבח שלכם. כלומר, עליכם לבחון היכן למקם את החלקים והרכיבים העיקריים של המטבח - הכיור והברז, השיש, המקרר, האי השולחן, הכסאות וכו'.  תוודאו כי הפריסה הגיונית, יעילה ואסתטית. אתם לא רוצים להעמיס יותר מדי פרטים, או ליצור חסימות במטבח שיפריעו לכם לבשל. פריסה נכונה מניחה את היסודות, לעבר עיצוב מטבח מרשים ושימושי.

שטחי אחסון

חשוב לוודא שיהיה לכם מספיק שטח לאחסון במטבח. זהו שחדר שמכיל כלים רבים, פריטי מזון ועוד, אז המטרה היא ליצור כמה שיותר מקום ולנצל אותו בצורה יעילה ככל הניתן. לדוגמה, אולי כדאי לכם לשקול ארונות גבוהים, מגירות נוספות או קירות פנויים למדפים. המטרה היא לייצר סביבה נקייה, מסודרת ויעילה, שתהפוך את הזמן שאתם מבלים למטבח להרבה יותר נעים ופשוט.

תאורה נאותה

אל תזניחו את נושא התאורה, מכיוון שהוא קריטי ליצירת האווירה הנכונה. מלבד זאת, מקורות האור במטבח שלכם יעזרו לכם לבשל ולהכין אוכל בצורה בטוחה, וללא טעויות. ישנן אפשרויות תאורה רבות לשקול עבור המטבח שלכם. איך בוחרים? בהתאם לתקציב, סגנון, שטח ומבנה החדר, וכמובן תוך התחשבות בתאורה טבעית שמגיעה מבחוץ בשעות היום.

ריצוף מתאים

ריצוף המטבח חשוב מאוד, מכיוון שריצוף לא תקין עלול לפגוע בבטיחות הבית כולו. ככלל אצבע, לכו על סוגים כמה שיותר עמידים של מרצפות, כדי לשמור עליהן לאורך זמן. בנוסף, אנחנו ממליצים לבחור במרצפות בגוון בהיר, שיגרום לאווירה קלילה ונעימה במטבח. יתרון נוסף: צבעים בהירים יעזרו לכם להבין בדברים שנשפכו, או בסכנות פוטנציאליות על הרצפה.

כיווני אוויר

לבסוף, תנסו לסדר את זרימת האוויר הטובה ביותר במטבח שלכם. זה חיוני כשאתם מבשלים או מכינים אוכל, בעיקר כי אוורור מגן על החדר מפני צבירת ריחות. כמובן, אתם לא רוצים שריחות הבישולים שלכם יידבקו בקירות, ויהפכו לחלק בלתי נפרד מהחדר. אם אתם לא מצליחים ליצור אוורור טבעי מספיק טוב, תשקיעו בפתרונות אוטומטיים, כדי לוודא שתמיד יהיה לכם נוח ונעים לעבוד ולשהות במטבח.

לסיכום

כל הגורמים הללו, יכולים לשפר את המראה הכללי של המטבח ובמקביל לדאוג לכך שכל החלקים השונים שלו יהיו שימושיים ומעשיים באותה מידה. ביחד, הם מרכיבים את הפאזל ומאפשרים לכם לתכנן עיצוב מקורי ומרשים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה