מה היתרונות של ניהול זמנים נכון לאנשי עסקים?

$(function(){setImageBanner('ae813a14-b396-485f-b920-f4eb99e343af','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אין אדם שלא שומע אחת לכמה ימים משפטים כמו ”הזמן עף לנו בין האצבעות“, ”לא הספקתי לעשות שום דבר ממה שתכננתי“, ”איזה יום עמוס: או ”הלוואי והיו ביממה יותר מ-24 שעות“. עבור אנשים שעובדים, מנהלים בית, חיי משפחה, מגדלים ילדים וגם דואגים להנות מפעם לפעם, הזמן באמת לא מספיק כדי לעשות את כל מה שאנחנו צריכים.

depositphotos

שמדובר באנשי עסקים, הדבר עוד יותר מאתגר, משום שהם גם צריכים לתמרן בין פגישות, לקוחות, פרזנטציות, שיחות טלפוניות, מיילים, פגישות זום ואפילו נסיעות לחו“ל. לכן. הכל מתחיל ונגמר במה שנקרא ניהול זמן נכון . אז איך עושים את זה?

מה שצריך ומה שעושה טוב?

חשוב מאוד לשמור על איזון בין הדברים שאנחנו צריכים לעשות, דברים שקשורים לעבודה וללוח הזמנים שלנו, לבין מה שאנחנו רוצים לעשות, בין אם זה לקחת את הילד שלנו לסרט, להכניס אימון כדי לשמור על הגוף או לצאת עם בת הזוג למסעדה. ברגע שנדע ונצליח לעשות את האיזון הזה, אנחנו בחצי הדרך הנכונה.

זמני שינה אל מול זמני עירות

שמעתם על מועדון חמש בבוקר? אלה שקמים בכל בוקר מוקדם ומספיקים יותר. הם לא רק מספיקים יותר, הם גם ערניים יותר, אנרגטיים יותר, שמחים יותר, חזקים יותר ומרגישים טוב יותר. שווה לכם לנסות להקדים את שעת הערות שלכם, אם לא לחמש בבוקר, אולי לשעה שש או שבע, וגם לנסות להקדים את השעה שבה אתם הולכים לישון. ככה תוכלו להספיק יותר דברים בבוקר בין אם זה לענות למיילים, לקבוע פגישה מוקדמת, להתאמן או אפילו סתם לשתות רגע קפה בנחת במרפסת.

פחות סמארטפון יותר עשייה

לפעמים, אנחנו לא מצליחים לשים לב לכמה זמן אנחנו מבזבזים מול הסמארטפון, אבל זה לא באמת דברים שאנחנו צריכים לעשות כאן ועכשיו. אז תנסו להיות יותר ערניים לנושא הזה, לגלוש פחות בפייסבוק, פחות באינסטגרם, יותר להתמקד במה שאתם צריכים וחשוב לכם לעשות.

ועוד כמה טיפים שיעזרו לכם לייעל את הזמן שלכם:

  • נהלו יומן - העדיפו יומן רגיל ולא דיגיטלי, מנתונים עולה כי אנשים שמנהלים יומן רגיל בו הדברים כתובים בכתב יד, פחות מפספסים דברים וגם מצליחים לשלב יותר משימות בלי להיכנס ללחץ.
  • שאתם מרגישים שחוקים, קחו צעד אחורה - ככל שאתם יותר שוחקים את עצמכם, אתם הופכים להיות פחות אנרגטיים ופחות מרוכזים וגם פחות יעילים. כתוצאה מכך אתם מספיקים פחות, למרות שאתם חושבים שאתם עושים יותר. לכן, בכל פעם שאתם מרגישים שחוקים, קחו צעד אחורה, תקבעו לכם מסז‘, צאו עם חברים לבירה או כל דבר אחר שיטעין אתכם באנרגיות.
  • נסו בסופ"ש להימנע מעבודה- עוד דבר שיכול למנוע שחיקה ולאפשר לכם לנהל את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר, הוא לנסות כמה שניתן להימנע מעבודה בסופי שבוע.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה