מהו בכלל מכשיר אימון ברטט?

$(function(){setImageBanner('a8f5c02b-045f-4686-93fb-aecdb57dff55','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מכשיר אימון ברטט, או מכונת רטט לכל הגוף, הוא מכשיר עם פלטפורמה רוטטת שניתן לעמוד או לשבת עליה. לרובם יש גם כידון שיעזור לכם לשמור על שיווי המשקל שלכם בעמידה.

PIXABUY

הרעיון הוא שכשהמכונה רוטטת, היא גורמת לשרירים בגופכם להתכווץ במהירות על מנת לספוג את האנרגיה שמייצרת הפלטפורמה הרוטטת. התכווצויות השרירים הללו הן אוטומטיות ורפלקסיביות- כלומר, השרירים פועלים מבלי שתאמרו להם לעשות זאת. הרעיון הוא שעם כל התכווצויות השרירים המהירות הללו מתרחשות מספר פעמים בשנייה, המתאמן ישרוף קלוריות ויעזור בתהליך שריפת שומנים, כמו גם ישפר את זרימת הדם ויגדיל את כוח השרירים.

כיצד מתבצע אימון עם מכשיר רטט?

אימון ברטט לכל הגוף כולל עמידה, ישיבה או אפילו שכיבה על מכונה עם משטח רוטט. בזמן שהאדם מבצע תרגילי כוח או איזון שונים, המכונה מספקת רעידות בתדרים שונים. בזמן שהפלטפורמה רוטטת, היא מגרה את סיבי השריר, וגורמת להם להתכווץ ולהירגע - לפעמים עד 60 פעמים בשנייה. זה הופך את התרגיל שהאדם מבצע ליותר יעיל.

הסיבה לכך שאימון ברטט בכל הגוף זוכה לעניין היא כי קל יותר לבצע אותו מאשר פעילות גופנית רגילה. זה אומר שאפילו אנשים שאינם יכולים להתאמן באופן רגיל עדיין יכולים לקבל יתרונות דומים כמו שהם היו מקבלים מפעילות גופנית. ולאנשים שעושים פעילות גופנית באופן קבוע, זה יכול לספק יתרונות בריאותיים נוספים כמו חיטוב הגוף ושיפור יציבות.

מהם היתרונות של מכשיר רטט?

היתרונות המדוברים של שימוש קבוע במכשיר רטט כוללים:

  • הצרת היקפים
  • ירידה במשקל
  • שריפת שומן
  • שיפור כוח
  • שיפור זרימת הדם
  • שיפור הגמישות

אם אתם מחפשים כיצד לייעל את האימונים הבייתים שלכם הרי שמכשירי רטט יכולים להיות שימושיים ככלי אימון. השימוש בהם כדי להגביר את הפעלת הליבה ולהגביר את הקושי בתרגילי חיזוק הגיוני מאוד. למרות שלא כדאי להשתמש במכשיר רטט בלבד כתחליף להרגלי אכילה ופעילות גופנית טובים, הוא בהחלט עשוי להוות תוספת טובה לתוכנית אימון קיימת .בעזרת מכשירי רטט ביתיים תוכלו להשיג הישגים מרשימים תוך זמן קצר ולגרום לגוף שלכם להיראות מצוין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה