מבלים בנתיבות, מרגישים בפריז

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ca24f3eb-2a52-42e7-b92c-e6069ebc7ddf','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ca24f3eb-2a52-42e7-b92c-e6069ebc7ddf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

אם גם אתם ראיתם עשרות תמונות סלפי עם מגדל אייפל ברשתות החברתיות, זו לא טעות והישראלים עדיין לא מבלים ברחובות פריז. החוויה האירופאית הזו מחכה לכם במתחם פריז סנטר החדש בנתיבות ומבטיחה לכם חווית בילוי כמו בחו"ל. אז מהו סוד הקסם של המתחם החדש?

צילום אליאור כהן

כל מי ששוטט בפייסבוק או באינסטגרם בחודש האחרון, ובעיקר בחול המועד פסח, סביר להניח ראה בכל רגע נתון המוני אנשים מצטלמים עם מגדל אייפל ומרגישים לרגע בפריז. אבל אל תתבלבלו, למרות ההרגשה שאתם בחו"ל, החוויה האירופאית הזו נמצאת ממש כאן בדרום במתחם פריז סנטר החדש בנתיבות שהקים היזם והבעלים של חברת ארזי הנגב עודד שריקי.

"זה מתחם שעודד שריקי בנה ועשה למען נתיבות, הוא בעצמו איש נתיבות והוא עשה את זה לרווחת העיר והתושבים. הוא רצה להביא את אירופה לדרום, לתת לציבור הרגשה של חו"ל אבל כאן אצלנו", סיפר ל'באר שבע נט' אסי אביב, מנכ"ל מתחם פריז סנטר, באר שבעי שעבד בעבר כמנהל השיווק של קניון עזריאלי הנגב, "זה התפקיד הראשון שלי כמנכ"ל ואני גאה לעבוד במקום הזה, זה אתגר מדהים עבורי".

במתחם החדש בנתיבות תוכלו לבלות בחנויות ובמסעדות עם מותגי אופנה חדשים וחנויות דגל, ברים, בתי קפה וחניה תת קרקעית. הפרויקט תוכנן ועוצב כפרויקט קלאסי פריזאי הנותן חווית קניה אירופאית בקווים יוקרתיים. את הפרויקט עוטף מגדל משרדים מפואר, אך גולת הכותרת היא כמובן מגדל האייפל, שזהה למגדל המקורי, המתנשא לגובה של 32 מטרים ומהווה אטרקציה עבור לקוחות המתחם. "מגדל האייפל זהה למגדל המקורי מפריז, בקצה העליון שלו יש מנורות מסתובבות ובלילה אתה יכול לראות את המגדל גם מחוץ לנתיבות ממרחק. כל מי שמגיע עם הרכב לפתח המתחם נשאר פעור פה, זה מאוד יפה ומרשים", אסי מוסיף.

אסי אביב. צילום עצמי

בשבועות האחרונים וגם בחול מועד פסח, הרשתות התמלאו בתמונות של אנשים מבלים במתחם וכמובן מצטלמים עם מגדל האייפל- האמנתם שהמתחם יקבל כזה באזז על ההתחלה?

"כן אין ספק שהאמנו, עודד ידע שככה זה הולך להיות וזה באמת מה שקרה. אמנם לא האמנו שבחול המועד יהיו טירוף כזה, כל יום הגיעו למתחם 30 אלף אנשים, זה שהשמיים היו סגורים עזר לחשיפה הראשונית. כולם מגיעים לראות, עושים עלייה לרגל, כי הם חווים פה ממש חוץ לארץ, זה מתחם ייחודי מסוגו והוא מושך אליו את הציבור. הגיעו אנשים מכל הארץ, לא רק מהדרום, אנשים עוצרים כאן בדרך לצפון או בדרך דרומה, יש כאן סיורים קולינריים ומדהים לראות את ההיענות והרצון של האנשים לצאת ולבלות".

למה לדעתך פריז סנטר כל כך מלהיב ומרגש את הציבור? זו התחושה שהם בחו"ל?

"בדיוק, אנשים לגמרי מרגישים בחו"ל, אני פוגש אנשים שהיו בפריז ומתלהבים מהמקום בגלל האדריכלות והתכנון המיוחדים, עודד באמת חשב על הכל במתחם הזה. פתחנו מיד אחרי הסגר השלישי ויש כאן תמהיל מעולה של חנויות, זו חוויה מדהימה ללקוח, אם זה אורבניקה, אדידס, סטודיו פאשה או מבחינה קולינרית יש לנו את באשר פרומז'רי, גולדה ועוד. כמובן עוד חנויות ומסעדות ייפתחו בקרוב, בימים האלה אנחנו גם מאכלסים את המשרדים בקומה השנייה של המתחם. יהיו כאן משרדי פרסום, אדריכלות, חברות ביטוח, בנקים... הכל כבר מאוכלס ויש לנו רשימות המתנה, מיד אחרי הקורונה אנשים הרגישו שחוזרים לחיים וגם העסקים מצביעים ברגליים ומגיעים למתחם".

 צילום משה עמר

שמים את נתיבות על המפה

אין ספק שנתיבות צוברת תאוצה בכל מה שנוגע לחוויות בילוי ותיירות, גם המתחם החדש מוסיף לייחודיות של העיר שסוחפת אליה עוד ועוד מבקרים. "כשאנשים מתכננים את מסלולי הטיול שלהם בדרום הם כבר מכניסים את נתיבות למסלול. זה לא רק פריז סנטר, יש כאן את הקבר של הבאבא סאלי, יש כאן חוויה קולינרית עם מאכלים מסורתיים לעיר, זו עיר מיוחדת ולא סתם אנשים ממשיכים לפתוח כאן עסקים ואפשרויות בילוי, העיר שוקקת חיים", אסי מסביר, "מתחם פריז סנטר שם את נתיבות על המפה ומתוכננים עוד הרבה אירועים להמשך ברוח ובאווירה אירופאית, אם זה פסטיבל יין, פסטיבל בירה, הרקדות ומופעים. ברגע שנוכל מבחינת הנחיות משרד הבריאות לקורונה להכניס אנשים לאירועים כאלה נצא לדרך".

לא רק חובבי קניות או קולינריה מגיעים למתחם פריז סנטר, העיצוב המיוחד של המקום מושך לנתיבות גם כלות וחתנים וגם זמרים ואנשי בידור שמחפשים את הלוקיישן האידיאלי לצילומים. "אני יכול לספר שמתוכננת להצטלם כאן בפריז סנטר סדרה של יס וגם קליפים של זמרים מפורסמים, זה הולך להיות וואו. גם כלות וחתנים מגיעים לכאן לצילומי חתונה, צילומי קטלוג ובר מצוות... זה נהיה באמת לוקיישן מדהים ואטרקטיבי ועודד מפרגן לכולם מהבחינה הזו. זו באמת חוויה מדהימה".

אתה מזמין את הקוראים הבאר שבעים להגיע למתחם?

"בהחלט, אני מזמין את כל הבאר שבעים להגיע וליהנות מחוויה מיוחדת, 20-25 דקות והם נהנים מחוויית קנייה אחרת. אני אוהב לראות את הפרצופים של האנשים שעולים במדרגות או במעלית ומסתכלים על המתחם בפעם הראשונה, הם ישר מעלים חיוך על הפנים שאומר "וואו", ומבחינתי זה עושה לי את היום".

אסי אביב עם הראל ויזל מנכ"ל קבוצת פוקס, צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4a923fd5-94e2-4ccc-b0b2-a3fe1ead9659','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה