לשפץ דירה עם המקצוענים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9f42238b-3409-49fc-bc4f-3c73a1b91072','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('9f42238b-3409-49fc-bc4f-3c73a1b91072','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

לכבוד עונת שיפוצי ומעברי הדירה: כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שתשלפו את הארנק

שוק העיצוב הפך בשנים האחרונות לתחום שיותר אנשים משקיעים בו מזמנם ומכספם, כשהערכות הן כי בשנת 2020 התחום צפוי לגדול ב-4.2% ולהגיע ללא פחות מ-664 מיליארד דולר הוצאות בשנה של צרכנים ברחבי העולם. עונת הקיץ מעברי הדירות, השיפוצים והחודשים המקדימים לחגים נחשבת לעונה החמה בתחום . מעבר או שיפוץ של דירה כולל לרוב גם רכישה של ריהוט, אביזרים לבית ולמטבח, וחודשים ארוכים של אריזות, קניות ותכנון. רגע לפני שאתם יוצאים לחנויות ומשקיעים ממיטב כספכם, מומחי העיצוב של מתחם דיזיין פלוס בבאר שבע מספקים מספר טיפים מועילים לפני ובמהלך הקנייה שיעזרו לכם לעצב את הבית בחוכמה, ביעילות ובחיסכון תוך התאמת העצות לכל אחד מהחדרים ברחבי הבית : הסלון, המטבח, חדר ההורים, חדרי הילדים וחדר האמבטיה.

עצות כלליות

מצאו את החזון העיצובי שלכם - אחד הדברים החשובים שיש לעשות עוד טרם הרכישה הוא למצוא את הטעם העיצובי שמתאים לכם. החזון העיצובי שלכם צריך לבוא לידי ביטוי בהתאמת הפריטים השונים שאתם רוכשים. קנו כמה מגזינים של עיצוב הבית כדי לראות אם משהו תופס את העין. אם אתם יותר אנשים של מחשב, בדקו בלוגים לעיצוב פנים ומדיה חברתית.

קניות גדולות קודמות לכל - כלל אחד משמעותי שיסייע לכם לעמוד בתקציב: הציבו את הרכישות הגדולות שלכם בתחילת הרכישה. ודאו שיש לכם את הרהיטים הנדרשים לפני רכישת כל האביזרים. בדרך זו, אתם יודעים אם החדר עדיין יהיה פונקציונלי, גם אם זה לוקח לכם זמן רב יותר להעניק לו את הטאץ' הסופי שרציתם. בקשו דוגמאות צבעים -זכרו כי התאורה בחנות יכולה לשנות את המראה של צבע. הפתרון הטוב ביותר הוא לבקש דוגמאות. חנויות רבות מציעות פיסות אריג לדוגמה אותן אתם יכול לקחת כדי לוודא איזה צבע יתאים לשאר העיצוב שלכם.

שקלו את התקציב - כל פרויקט גדול מתחיל עם הקצאת תקציב ולא כדאי להיות שאפתניים יתר על המידה ולסיים עם חובות. יחד עם זאת זכרו כי תמיד עדיף לקנות רהיטים באיכות גבוהה, בידיעה שהם יחזיקו שנים רבות.

סגנון הרהיטים-שקלו מה הסגנון של רהיטים שאתם רוצים, זה עשוי להציל אתכם מכאב הראש של רהיטים לא תואמים בהמשך. נסו לעזור לרהיטים שלכם לשפר את המראה של הבית ולשמור על קו עיצובי אחיד.

באדיבות דיזיין פלוס

מדדו את הרהיטים לפני הקנייה - בצעו מדידות בפעם הראשונה, הן בבית והן בחנות. לאחר מכן, כאשר אתם מגיעים הביתה, בדקו את פריסת הרהיטים שלכם. השתמשו בחתיכות של חוטים כדי לבדוק את החלל שימלא כל פריט חדש בחדר. צעד אחר צעד – כדי לעמוד במסגרת התקציבית מבלי להסתפק בפחות, אתם יכולים לשקול לעצב בהדרגה את בית החלומות שלכם. אולי אתם יכולים להפריש כסף מדי שבוע עבור "קרן בית חדש", שבעזרתה תוכלו לחזור מעת לעת לעבודה על הבית.

טיפים לסלון

כיצד אתם מנצלים את הסלון? - שאלו את עצמכם, איך אתם באמת משתמשים בסלון שלכם? אם זה שטח בו אתם משתמשים לעתים רחוקות, חבל להשקיע בריהוט יקר.

ספה איכותית - ספה טובה היא אבן פינה בסלון. מומלץ ללכת על צבע בסיסי ניטרלי ועיצוב קלאסי, כך שגם אם תשנו את הסגנון של הבית או הסלון, לא תצטרכו לקנות ספה חדשה.

ודאו גובה ומרווח בין סועדים בשולחן האוכל –יש לוודא שמשטח השולחן גבוה מספיק עבור הברכיים לנוע כלפי מעלה. באשר לשטח בין המושבים, תקן אידיאלי הוא סביב 91 ס"מ עבור כל אדם.

באדיבות דיזיין פלוס

אביזרים עושים הבדל - שולחן צד, למשל, או מנורה גבוהה המתנשאת באחת הפינות עשויים את הסלון מסלון פשוט לכזה שלא תוכלו לחכות כדי להתגאות בו.

מטבח

סיור מקדים באולם התצוגה - הביקור שלכם באולם התצוגה של חנות העיצוב צריך לתת לכם שפע של השראה עבור המטבח. מכאן, אתם יכולים לקבל הבנה של הצבעים, ארונות משטח העבודה שאתם אוהבים ולקבל רעיונות לעיצוב ראשוני.

לא קונים מטבח ביום הביקור - לעולם אל תקנו את המטבח באותו יום, לא משנה כמה ההצעה מושכת. לכו הביתה, תשנו טוב בלילה ותחשבו על זה.

כלל אצבע טוב הוא שאתם צריכים לשאוף לבזבז סביב 20% משווי הבית שלכם על מטבח חדש, הלב של הבית.

איכות על פני מראה- כאשר אתם הולכים לחפש מטבח חדש, המשיכה הראשונית היא כנראה לפי המראה. עם זאת אתם צריכים להסתכל על האיכות של המשטחים, במיוחד הצפיפות והעובי, סוגי צירים, סוג הגב של הארונות וכדומה.

בדקו מספר דוגמאות עיצוב - קבלו לפחות שני עיצובים ברמות תקציב שונות; אתם עשויים להיות מופתעים ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

לוח זמנים - בקשו שייתנו לכם לוח זמנים בקנה מידה ריאלי עבור הפרויקט שלכם. כמות הזמן תשתנה בהתאם לגודל המטבח והמוצרים שאתם בוחרים.

חדר הורים

אלו מהרהיטים הקיימים מתאימים לעיצוב החדש? אולי יש כמה פריטים בבעלותכם בהם אפשר להשתמש בריפוד או צבע חדש כדי להתאים אותם לחדר. פעולה זו יכולה לחסוך לכם קצת כסף הכרחי.

מיטה גדולה - העיקרון הכללי הוא לקנות את המיטה הגדולה ביותר שאתם יכולים להכניס לחדר. ככל שהמיטה גדולה יותר, כך יש יותר מקום לשני בני הזוג לישון בלילה מבלי להפריע זה לזה. זכרו להשאיר מספיק מקום להיכנס ולצאת מהחדר בקלות ולאפשר פתיחת חלונות, ארונות ושידות.

באדיבות דיזיין פלוס

מזרן איכותי - עשו מחקר מקדים כדי להבין איזה סוג מזרן מתאים: קפיצים, קצף או גרסה משולבת של שניהם. מזרן עדיף לקנות בחנות ולא אונליין כי חובה לבדוק את הנוחות שלו עבורכם.

חדר ילדים

איך בוחרים מיטה? - עיצוב של מיטה תואמת לילדים קטנים לא צריך להיות גבוה מאוד וללא קצוות חדים, אשר יכולים לפגוע בפעוט. הבטיחות קודמת לכל בבחירת העיצוב.

גם הילד קובע - זכרו כי מי שיגור בחדר זה הילד ולא אתם. שלבו את ההעדפות ואת האישיות שלהם בתוך הסגנון העיצובי שבחרתם, כך שתגיעו לתוצאה רצויה ומקובלת על כולם. החדר צריך להיות מותאם למה שהילד אוהב וסוג הריהוט שבו צריך לשקף את האהבות של הילד וגם את הפעילויות השונות שהוא עושה.

מה הילד יאהב בעתיד? - הנסיכה הקטנה שלכם עשוי לאהוב את המיטה של הטירה הוורודה, אבל אם היא מתקדמת לתוך שנות העשרה הצעירות שלה, זו לא יכולה להיות השקעה ראויה.

תנו לגדול בשקט-תנו לילדים מקום לגדול והשאירו חלל פנוי בעיצוב החדר. ילדים זקוקים לשפע של מקום כדי לזוז, לשחק, לאחסן בגדים ולארח חברים.

בדקו סוגים שונים של עץ - ריהוט עץ מלא הוא ללא ספק הטוב ביותר בתחום. זכרו כי ריהוט עץ מלא הוא רגיש ביותר לשריטות ולמים, מפגעים נפוצים בחדרי ילדים.

שירותים ומקלחת

פונקציונליות-בדקו מה החלל הזמין, כך שלא תרכשו פריטים שיעמיסו על החלל, שגם ככה בדרך כלל אינו גדול מלכתחילה. זכרו כי הפונקציונליות היא החשובה ביותר ולא המראה.

צבעים ניטרליים-אם אתם מתכננים לשנות את עיצוב חדר האמבטיה מעת לעת, אז זה יהיה חכם להשתמש בצבעים ניטרליים וסגנונות פשוטים.

אין צורך במותגים-כאשר קונים אביזרי אמבטיה, אין צורך לחשוב על מותגים. בדקו כל פריט טוב וודאו כי הוא מתאים לצרכים שלכם.

זול זה לא רע-עוד קונספציה שגויה של הקונים היא שכאשר זה עולה יותר, זה יותר טוב. למעשה, זה לא נכון, כי יש הרבה פריטים אחרים, זולים ואף טובים יותר. היו קונים חכמים. הסתכלו בקפידה על הפרטים של האביזר ועל המחירים.

אל תשכחו את התאורה - בחרו תאורה שתאיר כהלכה את חדר האמבטיה שלכם ותגרום לו להיראות טוב.

בחרו ברזים וראשי מקלחת מתאימים - ודאו כי הברזים שלכם וראשי המקלחת משלימים את שאר אביזרי האמבטיה. אם השתמשתם בכיור ואמבטיה פשוטים, ולאחר מכן תרכשו ברזים וראשי מקלחת מזהב, המראה לא ישתלב.

הטיפים סייעו לכם? קבלו אחד נוסף – אם תבצעו את הקניות שלכם בתחום עיצוב הבית במתחם דיזיין פלוס בחודשים יולי-אוגוסט, תזכו בשוברים זוגיים מפנקים למגוון פעילויות. בקנייה מצטברת שבועית בסכום של מעל 2,000 שקלים הקונים יקבלו ארוחת בוקר זוגית בקפה גרג, קנייה בסכום של מעל 4,000 שקלים תזכה בארוחת בשרים מפנקת במסעדה "האותנטית" בבאר שבע. סכום של 6,000 שקלים ומעלה יינתן שובר לטיפול ספא זוגי.

וכמובן גולת הכותרת היא חופשה זוגית מפנקת במיוחד במלון 5 כוכבים (בפריסה ארצית) כולל ארוחת בוקר בקנייה מצטברת שבועית בסכום של 12,000 שקלים ומעלה בחנויות המשתתפות (במטבחי זיו ואלוני בקנייה מצטברת מעל 40,000 שקלים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a55f71eb-884f-49e1-91df-6f9bb218c18d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה