לשימוש מקצועי או כמתנה לחובבי צילום – רינג לייט

$(function(){setImageBanner('32690689-3414-467a-9a5b-3b3149830f82','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

טבעת תאורה, הידועה בארץ אולי יותר בשמה הלועזי – רינג לייט (ring light), היא אביזר חדש יחסית אשר מחולל מהפכה של ממש בעולם התאורה, ספציפית תאורה לצילום. בהחלט אביזר ששווה להכיר במידה ואתם קשורים לעולם הצילום בדרך זו או אחרת, חובבים צילום בעצמכם או מכירים אדם שאוהב ומתעניין במיוחד בצילום (כולל כמובן בנות ובני נוער...)

freepik

מה זה בעצם רינג לייט ומה מאפיין אביזר זה? עבור מי הוא מתאים וכיצד הוא יכול לשדרג את יכולות ואפשרויות הצילום, הן בסטודיו צילום מקצועי והן במקרה של צילום ביתי וחובבני?

 

תאורה מרוכזת ואיכותית לצילום עם מגוון אפשרויות שונות – רינג לייט

כאביזר תאורה לצילום, רינג לייט מציע מגוון רחב של אפשרויות שבעבר לא ניתן היה לקבל מאביזר אחד ויחיד, קומפקטי ויחסית זול לרכישה.

מדובר כאמור בתאורה המעוצבת בצורה של טבעת, במרכזה ניתן להציב מצלמה או סמארטפון על גבי סטנד מיוחד וייעודי. הטבעת עצמה כוללת אפשרויות שונות כולל צבעי תאורה שונים, עוצמות שונות של תאורה וכיוצ"ב, כאשר קיימים בשוק כאמור סוגים רבים ושונים של טבעות שכאלו, בעלות מאפיינים שונים. ניתן לרכוש טבעות תאורה בגדלים שונים, בעוצמות תאורה שונות, בעלות אפשרות לגוונים שונים של אור (מנעד שלם של אור "חם" עד "קר") ועוד. כך, ניתן להתאים את טבעת התאורה בה משתמשים לשימושים מסוגים שונים, לסביבות שונות בהן מצלמים, לצילומים בעלי אופי וגוון שונה לחלוטין וכיוצ"ב.

כפי שניתן להבין, מדובר באביזר אחד ויחיד המציע שלל אפשרויות שונות, מה שהופך אותו לאביזר מתבקש בצילום מקצועי. ואכן, ניתן למצוא כיום שימוש ברינג לייט גם כמעט בכל סטודיו צילום מקצועי, אך בד בבד מדובר באביזר יחסית זול לרכישה אשר מנגיש אותו גם עבור צלמות וצלמים חובבים למיניהן/ם. ניתן למצוא רינג לייט לרכישה גם בעלות של כמה מאות בודדות של שקלים כמו למשל הדגם הזה, מה שהופך אביזר זה למתנה האולטימטיבית והמושלמת עבור כל חובב צילום באשר הוא, ובאופן כללי עבור כל נערה בגיל ההתבגרות...

 

השימוש ברינג לייט גם מאפשר לצלם ברמת איכות גבוהה בשטח מצומצם יחסית (כמו חדר בבית או סטודיו צילום קטן יחסית), וכך עשוי לשדרג משמעותית את יכולות ואפשרויות הצילום שלנו במידה ואנו מוגבלים במקום. אפשרויות התאורה המתקדמות שמציע רינג לייט מייתרות במקרים רבים את הצורך בשימוש ברקעים מיוחדים (אשר עשויים לתפוס לא מעט מקום), וניתן כך גם לצלם ביתר קלות אובייקטים קטנים יחסית, בשטח מצומצם.

 

לסיכום, רינג לייט הוא אחד האביזרים המעניינים והיעילים ביותר שניתן למצוא כיום בעולם הצילום, אביזר אשר ללא ספק יכול להוות מתנה אולטימטיבית עבור כל בן או בת נוער, חובבי צילום באשר הם וגם צלמים מקצועיים ואנשים המפעילים סטודיו לצילום.

מומלץ להיכנס לקטלוג המקוון על מנת להיווכח במגוון טבעות התאורה השונות הזמינות לרכישה בארץ כיום. לפרטים והזמנה אונליין ניתן להיכנס לאתר 2קליק חנות צילום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה