למה לא לוותר על טיפולים לאוטו

$(function(){setImageBanner('411ea5c4-ebdf-400f-ab7e-ceeb8cead7d2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כשיש לנו רכב, זה מרגיש כאילו אנחנו בלתי מנוצחים; החופש הזה, שבזכותו אנחנו יכולים להגיע מנקודה אחת לנקודה אחת בלי להתאמץ ולחכות לאוטובוסים, הוא בלתי ניתן להחלפה. העניין הוא שכדי לשמור על החופש הזה, חובה עלינו לדאוג לרכב שלנו ככל האפשר ולבצע טיפולים מתאימים בזמן. אצל מוסך מאזדה פרי מוטורס עובדים המקצוענים בכל יום כדי להעביר את המסר החשוב, כשמתגלגלים אליהם רכבים במצב נורא ואיום, בשל הזנחה וחוסר תשומת לב לזמן המתאים ביותר לטיפול.

pixabay

התוצאה של ההזנחה הזו, היא לא רק הרעה במצבו של הרכב אלא גם העובדה שהוא הופך למסוכן עבור הנהג ועבור הסביבה. רכב לא מטופל, עלול לפתח בלאי לצד תקלות שהופכות את הרכב לפצצה מתקתקת של ממש.

מוסך מאזדה פרי מוטורס יחזיר אתכם לכביש בבטחה

אל תהיו גיבורים. זה לא יעזור לכם אם תגבירו את המוזיקה כדי לטשטש את הרעש המוזר שאתם שומעים מהמנוע שלכם, אלא רק יחמיר את הבעיה ויהפוך אותה אולי, לסכנה של ממש. מסיבה זו, יש להגיע למוסך כמה שיותר מהר ולוודא שלא מדובר בתקלה מסכנת חיים. הנה כמה סיבות מעולות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שתוותרו על הביקור במוסך:

  • קודם כל, בטיחות – כפי שוודאי הבנתם, בטיחות היא מעל הכל בכל הנוגע לנסיעה ברכב. נהגים שמוותרים על טיפולים וביקורים שגרתיים אצל המוסך, מסכנים לא רק את עצמם אלא גם את הנוסעים האחרים ברכב ושאר הנהגים על הכביש. כך, ככל שהרכב סובל יותר מבלאי ולקויים לא מטופלים, הוא הופך למסוכן.
  • נהיגה נוחה יותר – אין דבר נורא יותר מלחוות ירידה באיכות הנהיגה; לפתע הרכב לא מצליח להאיץ, או חלילה לבלום. המנוע מפיק רעשים מוזרים ומהמזגן נכנס ריח מוזר שלא ברור מה המקור שלו. לעתים, הבעיה טמונה ברכב עצמו כך שכדאי לעשות הכל כדי לאתר את הבעיה ולפתור אותה במהירות. אחרי טיפול, הרכב בדרך כלל חוזר לקדמותו.
  • רכב לטווח ארוך – ככל שמקפידים על ביקורים אצל המוסך, כך מוודאים שהרכב ישרת אתכם לפרק זמן ארוך יותר. במידה ולא, הרי שהרכב יצבור פוטנציאל רב יותר לנזקים וכמובן, הוצאות כבדות מאוד על טיפולים ותיקונים יקרים. לעתים, הנזק כה גדול עד שהרכב מושבת, גם לצמיתות. חבל על חופש התנועה שייגזל מכם ועל עוגמת הנפש, דאגו לכם שלכם ככל האפשר.

המקצוענים שידאגו לרכב שלכם

כעת כשאתם מודעים לחשיבות הרבה של הביקור במוסך, זה הזמן להגיע אל מוסך מאזדה פרי מוטורס ולבדוק שהכל, איך אומרים, כרגיל. במידה ומדובר בטיפול שנתי או ביקורת שגרתית שמטרתה לוודא שהרעשים המוזרים שאתם שומעים מהמנוע אינם מסוכנים, בכל מצב כדאי לתת למומחים לוודא שהכל תקין. כך, תוכלו לחזור לכביש בבטחה וליהנות משנים נוספות של נהיגה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה