למה דווקא כוסות טרמיות ממותגות כל כך פופולאריות?

$(function(){setImageBanner('5d286e94-bbaf-4916-b46d-c7a098ba1b9f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

איך בוחרים עם מה למתג את העסק שלכם? האם הקהל שלכם ישמח לקבל כוסות טרמיות ממותגות, או בכלל כובעי צמר עם הלוגו שלכם? ובכן, הבחירה נשענת על מספר שיקולים ראשוניים שצריכים לשמש אתכם כמו צ’ק ליסט:

pixabay

 

  • תקציב – כמה כסף אתם רוצים להקצות לקמפיין המיתוג הספציפי הזה (האם הוא ניסיוני, או שמה הוא כבר הוכח בקמפיין קודם ואתם מחפשים לעשות "סקיילינג"?)
  • אופי הלקוחות – אם אתם עוסקים בשיווק ומיתוג אנחנו לא צריכים לספר לכם על חיוניותו של דוח מדויק ואינפורמטיבי המפלח את האוכלוסייה אליה אתם מכוונים. במילים אחרות – תגיד לי מי הלקוחות שלך, ואני אגיד לך איך לשווק להם.
  • זמינות המוצר – זה שאתם רוצים להדפיס את המותג שלכם על כפפות סקי לא אומר שיש את האפשרות הזו, לפחות לא מהיום להיום, ואולי בכלל לא בישראל, מה שנוגע גם לתקציב שלכם. אנחנו בוחרים ממה שיש (או שמתעקשים להמציא את הגלגל.)

דוגמא למיתוג מודפס פופולארי – כוסות טרמיות ממותגות

אחד המוצרים הפופולאריים ביותר למיתוג, משהו שכולכם כבר ראיתם הרבה מאוד פעמים, זה כוסות טרמיות ממותגות. הסיבה לכך מאוד פשוטה:

  1. זה עובד
  2. זה לא דורש תקציב גבוה
  3. זה זמין לעבודה והדפסה מהירה
  4. זה מוצר שמתאים כמעט לכל לקוח פוטנציאלי

החיסרון היחידי שלו כביכול הוא שהוא יותר פופולארי לשימוש בחורף, אבל האמת היא שזה לא מדויק. הישראלים, כמו שאר העולם, אוהבים את הקפה שלהם חם גם בקיץ. לכן הכוס הטרמית הממותגת שלכם, אם היא אכן באיכות גובהה, תלווה את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ותמתג את החברה שלכם בתת המודע שלהם (ושל כל מי שסביבם) לאורך כל השנה.

יותר מזה, מיתוג נשען על התניה, קישורים מסוימים במוח שלנו. ככל שהקישור של המותג שלכם חזק יותר עם פעולה שהלקוח אוהב, משהו שגורם לו להרגיש טוב, כמו למשל הקפה של הבוקר, כך המיתוג שלכם טוב יותר. אתם הרי רוצים שיחברו את הלוגו שלכם והשם שלכם עם תחושות נעימות בסופו של דבר.

איזה עוד מוצרים יכולים לעשות את העבודה?

כפי שאמרנו, בסופו של דבר ההחלטה חייבת להישען על התאמה למוצר או לשירות שלכם, או יותר נכון לקהל היעד של המוצר או השירות שלכם. פילוח השוק שלכם צריך להיות מדויק ונחרץ, ועל פיו ייפול הפור. אם הקהל שלכם הוא גברים בין הגילאים 24 עד 37 הגרים במרכזים עירוניים כמו מרכז תל אביב, ירושלים או חיפה, הם לרוב יתחברו למוצר שונה מאשר נשים בגיל 65-80 מהפריפריה.

ובכל זאת, יש דברים שמדברים לכולם, לכל לקוח פוטנציאלי, לכל אדם, באשר הוא. מגבות ממותגות הוא דוגמא מעולה לכך, שכן כולם משתמשים במגבת. כירבוליות (שמיכות פליז) הן עוד דוגמא לכך, ויש עוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה