להרגיש יפה: טיפולים אסתטיים בקמטים ובשומנים שאת חייבת להכיר

$(function(){setImageBanner('8724063a-f2ca-462e-98f2-e596ca2a5408','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כולנו רוצות להרגיש יפות, אך לעתים יש לנו בעיה אסתטית שפוגעת בביטחון שלנו ובהרגשה הטובה. לעולם הטיפולים האסתטיים יש פתרונות מצוינים שכדאי לכל אחת להכיר, ובמאמר זה נציג שניים מהם

freepik

כולנו יודעות כי הדבר החשוב ביותר מבחינת היחס שלנו לגופנו הוא ללמוד לאהוב אותו, למרות פגעי הזמן ולמרות שאולי הוא לא עומד בדיוק בסטנדרטים הנוקשים שאנו רואות סביבנו. תרבות הבודי פוזיטיב מעודדת אותנו לקבל את המראה שלנו, לאהוב את הייחוד שבו ולחוש ביטחון עצמי, וזהו אכן מסר חיובי ומבורך שכדאי לכולנו לאמץ. ואולם, אין זה אומר כי איננו יכולות לשאוף גבוה יותר ולפעול לשיפור המראה החיצוני שלנו בדרכים מגוונות, שיגרמו לנו להרגיש אפילו טוב יותר.

מילוי קמטים – מטשטשים את סימני הזמן

אחת הבעיות שמפריעות לנשים ככל שהן מתבגרות הוא קמטים בעור הפנים. קמטים הם חלק טבעי מתהליך ההתבגרות של העור, כך שהם צפויים להופיע אצל כל אחד ואחת מאתנו, בעיקר באזורים שקשורים להבעות הפנים, וחשוב לזכור שגם חשיפה מרובה לשמש לאורך השנים יכולה להאיץ את הופעתם.

קמטים הם סימנים שהזמן חורט בגופנו, והם מעידים במידת מה על החיים שחיינו, אך אין זה אומר שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. עולם הרפואה מציע היום לנשים ולגברים מגוון טיפולים אסתטיים שיכולים לטשטש קמטים ולהחזיר את המראה הצעיר לפנים שלנו. אחד הפתרונות המוצלחים לכך הוא הזרקות של חומצה היאלורונית למילוי הקמטים. בתהליך רפואי פשוט זה, מוזרקת החומצה ההיאלורונית באמצעות מחט דקה לנקודות ספציפיות, במטרה לצמצם את נראות הקמטים. תהליך ההזרקה צריך להיות מבוצע על ידי איש מקצוע מיומן, לקבלת תוצאות מיטביות ובעלות מראה טבעי, והוא אינו דורש הכנה כלשהי מצד המטופל/ת. תהליך ההחלמה הוא לרוב די מהיר ותוצאותיו של הטיפול יכולות להחזיק מעמד לזמן רב, בהתחשב במיקום ההזרקה.

מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית היא דרך נפלאה להחזיר לפנים את המראה הצעיר שאבד להן ולחזק את הביטחון העצמי ואת ההרגשה הטובה של המטופלים.

הקפאת שומן – משפרים את מראה הגוף

בעיה אסתטית אחרת שעמה מתמודדים נשים וגברים היא מצבורי שומן עקשניים במיקומים מסוימים בגוף, שלא מצליחים להיפטר מהם בדרך של התעמלות או דיאטה. תאי השומן שמצטברים במקומות אלו עשויים להשפיע על מראה הגוף, לפגוע בחיטוב שאנו רוצות להשיג או במראה העור המתוח והחלק שהיינו רוצות לראות.

אחד מהפתרונות לבעיה זו, שהוא גם פשוט, קצר, נקודתי ועם מינימום תופעות לוואי, הוא הקפאת שומן. תהליך הקפאת השומן נעשה באמצעות מכשיר ייעודי הנקרא "CLATUU  ALPHA", המקפיא את תאי השומן וממס אותם וכך גורם לפירוקם. מכיוון שתאי השומן רגישים לקור יותר מתאים אחרים בגופנו, הם נפגעים מהטיפול ומתחילים למות, וזאת ללא כל פגיעה סביבתית ברקמות סמוכות. הטיפול עצמו אינו כואב, והוא אורך מעט יותר משעה. את תוצאות הטיפול תתחילי לראות בחלוף כמה שבועות, כאשר העור יתמצק, השומן יתמוסס והאזור ייראה צעיר ומתוח יותר, ללא גבשושיות צלוליטיות.

כך, בטיפול קצר ולא פולשני, ניתן לשפר את מראה הגוף, להפחית צלוליטיס ורפיון עור ולהיפטר ממצבורי שומן לא רצויים – ולהרגיש שיפור משמעותי במראה החיצוני שלכן.

כולנו רוצות להרגיש יפות, ואנחנו יודעות כי כשאנחנו מרגישות יפות – אנחנו גם נראות יפות יותר. לפעמים כל מה שצריך זה להיות סלחניות יותר ושיפוטיות פחות כלפי עצמנו, ולעתים אנחנו נזקקות לחיזוק קטן מעולים הטיפולים האסתטיים. הקפאת שומן ומילוי קמטים הם שני טיפולים שיכולים לעשות שינוי גדול – ולכן כדאי לכל אחת להכיר אותם. 

למידע נוסף אודות מגוון טיפולים אסתטיים וכירורגיה פלסטית הכנסו לאתר ד"ר הדר ישראלי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה