כרית ארוכה: איך בוחרים?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('134c0af9-426a-4cfa-8a3e-22520d24549b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('134c0af9-426a-4cfa-8a3e-22520d24549b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

חושבים שאתם יודעים הכל על כריות? קבלו סקירה מקיפה על אחת המיוחדות ביותר שנתקלנו בהן בעת האחרונה.

FREEPIK

כרית היא אחד מאותם חפצי בית שנמצאים (כמעט) בכל חדר הורים, בכל חדר ילדים ובדרך כלל גם בסלון (בכל מיני דגמי נוי נאים). אבל אם חשבתם שכרית סטנדרטית בגודלה היא האפשרות היחידה שאפשר לקנות וליהנות, תשמחו להכיר אפשרות מיוחדת וארוכה במיוחד. הכירו אותה, כרית ארוכה ומפנקת מסוג מיוחד. וכעת: כך תבחרו אותה על הצד הטוב ביותר.

ארוכה באמת או ארוכה במקצת

הצעד הראשון לבחירה מוצלחת יתחיל בהגדרה האישית שלכם. עד כמה ארוכה אתם רוצים את הכרית. היא יכולה להיות די סטנדרטית ורק קצת יותר ארוכה, אבל אז היא בעצם לא מי יודע מה מיוחדת. אפשר לבחור אותה בצורה בינונית, אבל אנחנו אומרים, אם כבר – אז כבר. כדאי לבחור דגם של כרית ארוכה כך שהיא תיראה מתאימה מאוד אפילו אם מניחים אותה לאורכה של המיטה ולא לרוחבה. בצורה כזאת לא רק נחמד להישען עליה אלא שהיא גם הופכת בבת אחת לאביזר מרהיב שהופך את כל החדר למיוחד יותר.

הצבע שמתאים במיוחד לחדר

כרית ארוכה יכולה להתאים לכל אחד ולכל אחת, והיא משתלבת במיוחד בחדרי ילדים ובחדרי הילדות. היא מתאימה גם לחדרי אורחים מפנקים, אבל לא משנה היכן, קבלו טיפ נוסף לבחירה מצוינת. בחרו אותה בצבע שמתאים בדיוק לחדר. אם החוש האסתטי חשוב לכם, תוכלו להתאים אותה למשל לצבע של הווילונות או לצבע של הארון. אם בחדר התקנתם גוף תאורה מרהיב עין בצבע מקורי, אפשר לשלב כרית ארוכה בצבע תואם. אפשר ללכת דווקא על הגישה ההפוכה. כלומר, במקרה שאוהבים נופך דרמטי, ניתן לבחור צבע מנוגד למה שמסביב. במקום כרית שתתאים למשל לצבע של המצעים, אפשר לבחור צבע מנוגד בתכלית. אם המצעים בהירים אבל הכרית הארוכה דווקא כהה, השילוב יכול להיות מרהיב עין.

דוגמאות שהילדים אוהבים

ניתן לבחור כרית ארוכה בתור מתנה לבן או לבת, לנכד או לנכדה. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הסגנון הרצוי, דעו שאתם יכולים לבחור איזו דוגמא שעולה על דעתכם. נסו לקלוע לטעם של הילדים, כך שהם יהיו מרוצים במיוחד. לדוגמא, הרבה ילדים כיום מאוד אוהבים עיצובי חלל וכוכבים. כלומר, אפשר לבחור כרית ארוכה עם איורי כוכבים מדליקים. חובבי בעלי חיים ייהנו במיוחד מעיצוב עם דוגמאות של טביעות רגליים של הידידים על ארבע. אפשר לבחור ציורים של חלליות או עננים אבל אפשר גם עיצוב חלק וניטראלי.

דרגת הקושי של הכרית

כפי שיש אנשים שאוהבים מאוד לאכול אוכל מתובל במיוחד ואחרים מעדיף פחות מתובל, כך גם הדעות חלוקות בנושא הקשיחות או הרכות של הכרית. איזה מן אנשים אתם, האם אתם אוהבים כרית מאוד רכה כמו ענן? או שאולי אתם מעדיפים כרית קשה מאוד, שאפשר להישען עליה בלי שהיא תשקע כמעט בכלל? זוהי דרך טובה מאוד לבחור בין סוגים שונים של כרית ארוכה. אך שימו לב שכרית מהסוג הזה, דווקא בגלל שהיא מאוד ארוכה, לא יכולה להיות רכה מדי. הרי אף אחד לא רוצה אביזר כזה שמרגיש יותר מדי כמו אטרייה מאוד מבושלת. רצוי לבחור פתרון יחסית קשיח, אבל יחד עם זאת גם מפנק שאפשר להתרווח בכיף.

העדיפו בד נעים למגע וניתן לכיבוס

אחד הדברים המתסכלים זה לקנות כרית אונליין אבל לגלות שהיא אמנם יפה אבל לא כל כך נעימה למגע. אם רוצים להשיג את הפתרון הטוב והכיפי ביותר, כדאי לבחור כרית ארוכה שעשויה מבד איכותי וגם נעים למגע. בד כל כך נעים שממש כיף להתכרבל ואפילו לחבק את הכרית. אנחנו מכירים ילדים שהיו כל כך מרוצים מהכרית הזאת, שהם נרדמים איתה הרבה יותר מהר מאי פעם. ממש מרגישים שיש להם חבר צמוד שתמיד נמצא קרוב קרוב.

חוץ מזה, אנו ממליצים להעדיף כרית שמגיעה עם כיסוי ארוך תואם, שניתן לכבס ללא שום בעיה. בצורה כזאת לא צריך לדאוג אם הכרית טיפ טיפה התלכלכה. צ'יק צ'ק מכניסים למכונה, אפשר להוסיף מרכך בריח נעים וחיש מהר הכרית נראית כמו חדשה. הבד נשאר נעים וריחני ומפנק ומלטף, בכל עת ובכל שעה.

העמידות משתלמת

כריות פחות עמידות כדאי להשאיר למישהו אחר. אם אתם בוחרים לתת למישהו יקר במתנה כרית ארוכה או שאתם רוצים אחת כזאת לעצמכם, שימו לב לעמידות. כאשר מדובר במוצר עמיד, שהוא גם יפה ואיכותי, תוכלו ליהנות ממנה עוד ועוד. זהו מוצר שיכול לקשט את החדר ולהוסיף לו אופי ויופי, עונה אחרי עונה. בזכות העמידות, מדובר ברכישה משתלמת. לכן, בחרו לקנות אותה במקום שבו אתם יודעים שתקבלו תמורה מלאה עבור כספיכם. ואם נדמה לכם שבזאת סיימנו ואין לנו עוד טיפס נוסף לבחירה, יש לנו עוד משהו קטן לפני שנסיים. אל תסתנוורו יותר מדי למרות שרעיון מדליק לפניכם.

לבחור התאמה אישית – מדליק

אז כן, אם תשאלו אותנו אם יש לנו רעיון נוסף שיכול לעזור לבחור כרית ארוכה, קבלו שיטה מדליקה. מכיוון שמדובר במשהו מיוחד, לא סתם כרית סטנדרטית, אפשר להפוך אותה לאביזר אישי. איך עושים את זה? בוחרים כרית עם הדפס שם אישי. השם שלך או השם של אהובתך, השם של הבן או השם של הבת, זו הדרך להעניק מתנה אישית מקסימה שתיראה נהדר בכל יום, בכל עונה. לצד שמיכת קיץ או שמיכת חורף, אם רובצים על המיטה עם ספר טוב או מול משחק באפליקציה, כמה נחמד שרואים את השם שאוהבים מול העיניים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e48c1769-92c1-4a4a-8780-896dcdfbb81c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה