כל הסיבות שבגללן כדאי לכם לעשות ביטוח עסק

$(function(){setImageBanner('a37e38e9-4b66-4bf0-8f53-219afaf107bf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לא משנה אם זה עתה אזרתם אומץ וסופסוף פתחתם את העסק שלכם ובין אם אתם מנהלים עסק משלכם כבר שנים, סביר להניח ששניכם מנסים לצמצם את ההוצאות ככל הניתן כדי להגדיל את הרווח. אז הנה משהו שכדאי שלא תוותרו עליו – ביטוח עסק. למה? קראו את המאמר כדי לגלות.

ביטוח עסק – השקעה ולא הוצאה

בואו נודה בזה רגע. אם לא הייתם אנשים אופטימיים, כנראה שלא היה לכם את האומץ לעשות את הצעד ולפתוח עסק משלכם. רוב האנשים מובלים על ידי ההנחה שאם נחשוב טוב, יהיה טוב או שמה שקורה לאחרים, לא יקרה לנו, כי אנחנו אנשים זהירים, מנוסים ומקצועיים. אבל אם נהיה רגע כנים עם עצמנו, נבין שהעולם לא עובד ככה. גם לאנשים טובים (וחיוביים) קורים דברים רעים לצערנו. עם זאת, אפשר להתכונן ולהתגונן, כדי שאם חלילה זה יקרה לנו, לא נאבד את כל מה שעבדנו בשבילו כל כך קשה ויהיה לנו מצוף כלכלי שיעזור לנו לשמור על רמת החיים שהתרגלנו אליה. לכן צריך לעשות סוויץ' במחשבה ולהבין שפוליסת ביטוח לעסקים היא השקעה ולא הוצאה.

דוגמאות לתרחישים שבהם ביטוח עסק יכול להציל אתכם

ביטוח עסק הוא למעשה שם גנרי לפוליסה שמכילה בתוכה כמה כיסויים שבדרך כלל נמכרים כמקשה אחת לבעלי עסקים, כיוון שרובם זקוקים להם. לרוב החבילה כוללת ביטוח מבנה, ביטוח רכוש, ביטוח אובדן רווחים, ביטוח מעבידים וביטוח צד ג'.

נניח ופרצה בעסק שלכם שריפה או שהוא הוצף בגלל הגשם או מכל סיבה אחרת, או שפתאום קרתה רעידת אדמה. אם יש ברשותכם נכס משלכם או שאתם שוכרים נכס כזה, אתם אחראים על כל נזק שקורה למבנה. במקרה שיש לכם ביטוח מבנה, הרי שתוכלו לגלגל את האחריות לחברת הביטוח, במקום לספוג את הנזק ולשלם בעצמכם על שיפוץ המקום.

ומה לגבי הסחורה, חומרי הגלם, הריהוט או הציוד שיש בעסק שלכם? מה יעלה בגורלם בעת הצפה, שריפה או גניבה חלילה? בשביל זה יש ביטוח תכולה. ללא כיסוי מתאים, עלול להיווצר פער כלכלי, שכן אתם מצד אחד ניזוקתם ומצד שני עליכם גם לתקן או לקנות את הדברים שניזוקו. ביטוח תכולה יאפשר לכם בעצם להחזיר את השקעתכם בהשלמת החסרים.

ביטוח אובדן רווחים גם הוא קריטי עבור כל בעלי העסקים. ביטוח זה מבטיח להעניק לכם פיצוי כספי ושקט נפשי אם קרה אירוע ביטוחי בעסק ונשדש להשבית אותו לתקופת מה לצורך שיפוצו ושיקומו. כך תוכלו להתמקד בתהליך ללא דאגות כלכליות מיותרות.

עלתה לכם פעם המחשבה מה תעשו אם חלילה העובד שלכם יפגע בעבודה? העובדים חיוניים מאוד להצלחת העסק לא פחות מהציוד או המבנה שיש לכם. אם חלילה הם נפצעים בעבודה או בעקבותיה, הם יכולים לתבוע אתכם בגין "תאונת עבודה". תביעות אלה יקרות מאוד, ובעלי עסקים עלולים להפגע מהם באופן משמעותי, עד כדי פשיטת רגל.

דיברנו על העובדים, אבל מה לגבי לקוחות שמבקרים בעסק, ספקים או אורחים מזדמנים אחרים שעלולים להיפגע במהלך ביקורם? מקרים כאלה עלולים לקרות כמעט בכל עסק, ולכן חשוב לוודא שיש לכם בפוליסה ביטוח צד ג' לעסק, שיאפשר לכם לקבל כיסוי להוצאותיכם המשפטיות שעשויות להיות יקרות להחריד.

סיבת הסיבות – שקט נפשי!

ראינו את כל הסיבות איך ביטוח עסק יכול לתת לכם שקט נפשי. זה גם המקום לציין באותה נשימה שכדי להתאים את הביטוח לצורכיכם הייחודיים כדאי לשבת עם סוכן ביטוח ולבחון אילו הרחבות ספציפיות נדרשות לכם כדי שתיהנו מהגנה הרמטית יותר. אנחנו מזמינים אתכם למפגש עם סוכני הביטוח שלנו בפתרונות עדיפים שמתמחים בהתאמת פתרונות ביטוחיים לבעלי עסקים מכל הסוגים כבר למעלה מ- 20 שנים. פנו אלינו עוד היום ותיהנו מייעוץ איכותי, משירות מקצועי ומיחס אישי וחם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה