כיצד לתכנן אירוע עסקי מוצלח?

$(function(){setImageBanner('0983adfa-29ae-4c79-813b-bef7e76e8359','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לרובנו, כל אירוע שבו אנחנו מזמינים אליו אורחים הוא אירוע חשוב, בין אם מדובר באירוע קטן או גדול, אירוע משפחתי, חברתי או עסקי. כשאנחנו מזמינים אורחים לאירוע שלנו אנחנו לוקחים אחריות על הזמן שלהם ויוצאים מנקודת הנחה שנוכל לתת להם חוויה חיובית. באירועים פרטיים, אנחנו גם פעמים רבות מקבלים מתנות לחגיגה, ואז חשוב לנו לספק משהו בתמורה. באירועים עסקיים, לרוב מי שנותן משוב הוא העובדים או המנהלים שלנו ולכן גם ישנה חשיבות רבה לקיום אירוע מוצלח. לכן פעמים רבות אנשים שואלים אתם עצמם איך לתכנן אירוע עסקי מוצלח באמת, ובשביל זה אנחנו כאן. נציג כאן את הטיפים שאנחנו מוצאים לנכון בכל מה שנוגע לתכנון אירועים עסקיים.

צילום: עמית אורנשטיין

סוגים של אירועים עסקיים
ישנם מגוון אירועים עסקיים שאפשר לערוך. כדי לערוך אירוע מוצלח צריך להתחיל להבין מה הפורמט של האירוע. אירועים עסקיים יכולים להיות עבור עובדים, לקוחות, עיתונאים ועוד.

  1. אירוע השקה – אירוע השקה הוא אירוע עסקי שבו מציגים מוצר חדש או גרסה חדשה למוצר קיים. זהו אירוע יחצנות ברובו, ולרוב יוזמנו לקוחות רלוונטיים ולעיתים עיתונאיים, כשהמטרה היא להרשים עם המוצר החדש ולהפיץ אותו לקהל נוסף
  2. אירוע פתיחת שנה – חברות רבות נוהגות לפתוח את השנה באירוע עסקי מחוץ לכותלי הארגון. באירוע מהסוג הזה פעמים רבות דנים בתוכנית השנתית לשנה החדשה או מרימים כוסית בשביל הכיף.
  3. אירוע סיכום שנה – בסוף השנה אפשר להיפגש באירוע עסקי, להציג את ההישגים שהשיגה החברה במהלך השנה החולפת, לבחור עובדם מצטיינים ועוד.
  4. מסיבת חברה – מסיבות חברה הן הזדמנות מצויינת לגיבוש העובדים, מדובר באירוע שהוא לרוב נטו פאן ואינו כולל תוכן מקצועי באווירה הרבה יותר משוחררת. זו יכולה להיות מסיבת פורים, מסיבת סילבסטר או מסיבת סוף שנה.

צילום: עמית אורנשטיין

מה היתרונות של אירוע עסקי
אירועים עסקיים הם הזדמנות להפגיש את עובדי החברה, הלקוחות ועוד גורמים מעורבים בפורמט שאינו פורמלי. הסיטואציה שבה נפגשים מחוץ למשרד מובילה דיי מהר לשבירת הקרח, אווירה של גיבוש, שיח אישי ועוד. כל אלו מאפשרים תחושה נעימה ופתוחה יותר במקום העבודה ומובילים לשביעות רצון גבוהה יותר של עובדים, מחזקים את הקשרים ומייצרים נאמנות. הפגישה מחוץ למשרד מאפשרת גם חשיבה מחוץ לקופסה וריענון מחשבתי.

צילום: עמית אורנשטיין

מה חשוב לדעת כשסוגרים מקום לאירוע עסקי?

  1. מיקום - מצאו מיקום נוח ומתאים לכמה שיותר מהעובדים או הלקוחות אחד הנושאים החשובים באירועים הוא המיקום. כאשר אנחנו מוזמנים לאירוע, בין אם הוא אירוע עסקי או פרטי, חשוב לנו שיהיה לנו נוח להגיע. במדינת ישראל עמוסת הפקקים והלוקה בחסר בתחבורה ציבורית, לא פשוט להגיע ממקום למקום, ואף אחד לא רוצה לבזבז זמן מיותר על הכביש. לכן, העדיפות היא למצוא מקום לאירועים שנמצא יחסית באזור של מקום העבודה.
  2. כמות האורחים – חשוב שתמצאו מקום שמתאים לכמות האנשים. יש חברות של אלפי אנשים ויש של עשרות, חשוב למצוא מקום שמצד אחד ידע להכיל את כמות האנשים המוזמנים ומצד שני לא ירגיש צפוף או ריק מדי.
  3. סגנון אוכל והגשה - בחרו במקום שסגנון האוכל שלו מתאים לפורמט של האירוע – יש מקומות שעובדים רק בהגשה ויש כאלו שרק בבופה, יש מקומות שמציעים רק מנות קטנות ולא ארוחה של ממש, יש מקומות שאין להם תעודת כשרות ויכול להיות שזה חשוב מאד לאורחים שלכם. לכן גם בנושא של אוכל ושתייה חשוב שתהיה התאמה לצרכים שלכם.

צילום: עמית אורנשטיין

מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 50 איש, מקום לחגיגת בת מצווה, מקום לאירוע עסקי, היכנסו לאתר NOAM – בית לאירועי בוטיק בנס ציונה.

צילום: עמית אורנשטיין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b3389877-a8f2-4e2b-a26c-4a13286ff478','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה