כיצד להשיג קישורים מאתרים חזקים ומדוע זה חשוב כל כך?

$(function(){setImageBanner('074d6bc8-4540-4899-a495-8e96c6e00077','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בין הפעולות השונות שמומלץ ביותר לבצע עבור קידום אורגני יעיל של אתר אינטרנט, בניית פרופיל קישורים חיצוניים נמצא באחד המקומות הראשונים ברשימה. חשוב לבנות מערך קישורים רחב ואיכותו כמה שיותר, כאשר "איכות" בהקשר זה משמעה הן תוכן איכותי והן אתרים "חזקים" ככל היותר מהם ייצא הקישור אלינו. מדוע חשוב להשיג קישורים מאתרים חזקים ואיך בכלל ניתן להשיג מטרה זו?

Depositphotos

כמובן שקודם כל צריך לדאוג לאתר שלנו עצמו על מנת להבטיח כי הקידום האורגני יהיה אפקטיבי – לבצע אופטימיזציה לדפי האתר, לדאוג לעדכן ולהעלות תוכן רלבנטי ואיכותי, להבטיח חוויית גלישה נוחה ממחשבים וממכשירים ניידים גם יחד וכו'. אך במקביל חשוב גם לבנות פרופיל קישורים חיצוניים איכותי. מהי החשיבות של זהות האתרים מהם יוצאים הקישורים אלינו וכיצד נשיג קישורים מהאתרים החזקים ביותר?

 

החשיבות של פרסום כתבות באתרים איכותיים לצורך הוצאת קישורים לקידום אורגני

בניית פרופיל קישורים חיצוניים בעצם מספק אינדיקציה מסוימת בנוגע לרמת האיכות של האתר והרלבנטיות שלו לתחומו ולגולשים המתעניינים בתחום זה. לגוגל ישנן כמה וכמה דרכים לקבוע את מידת האטרקטיביות והרלבנטיות של אתר לצורך מיקומו בתוצאות החיפוש, ואחת מהן היא לבחון את המקומות ברשת בהם מופיעים לינקים לאותו אתר. במידה וניתן למצוא כתבות ותכנים רבים מהם יוצאים קישורים אל האתר שלנו, זה מעיד משהו על מידת הרלבנטיות שלו - כמה ערך הוא מספק לגולשים.

כמובן שכמות גדולה של קישורים חיצוניים זה לא מספיק. הרי כל אחד יכול להציב אינספור קישורים לאתר שלו במקומות שונים ברשת, כך שהאינדיקציה לא תהיה מדויקת ואמינה. לכן, גוגל בוחן גם את זהות ומאפייני האתר ממנו יוצא הקישור אל האתר שלנו. בהקשר זה, אתר "חזק" יהיה אתר וותיק ומבוסס הזוכה לתעבורת גלישה רבה יחסית ומוכר בפני עצמו לגוגל. כך, מבטיחים כי לא ניתן יהיה פשוט להציב אינספור קישורים באתרי קש שהוקמו במיוחד לצורך המטרה (במקרה זה כמות הקישורים החיצוניים אינה מספקת אינדיקציה טובה למידת האטרקטיביות והאיכות של האתר אליו מפנים הקישורים...).

אלגוריתם החיפוש של גוגל גם "מניח" כי במידה ויוצא אל האתר שלנו קישור מתוכן המפורסם באתר גדול, חזק ונחשב, כנראה שאותו תוכן מתאפיין במידה מסוימת של אמינות ורלבנטיות עבור המתעניינים בנושא בו הוא עוסק. אחרת, קשה מאוד היה לבעלי האתר המדובר להגיע לפרסם כתבה באתר החזק והנחשב, אשר כפי שנראה מיד אינו בדיוק פתוח לפרסום עבור כל מי שמעוניין בכך.

 

כיצד ניתן להגיע לפרסם כתבות באתרים חזקים?

אם כל אתר "חזק" שכזה היה מאפשר לכל מי שמעוניין לפרסם כתבות בתשלום ולהוציא מהן קישורים, הוא כבר לא היה חזק ומצליח כל כך. הוא היה מוצף בתוכן שיווקי ומאבד יותר ויותר מהגולשים הנכנסים אליו מדי יום.

לכן, בבואנו למצוא אתרים טובים ואיכותיים לפרסם בהם מאמרים לצורך הוצאת קישורים חיצוניים שיפנו אל האתר שלנו, נצטרך למצוא את הדרך להגיע אל אותם אתרים. הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת היא לעבוד עם האנשים הנכונים. בפרט, אנשי קידום אתרים אורגני אשר פועלים בתחום מספיק זמן ובהצלחה יתרה. אלו הם האנשים אשר יהיו בקשרים שוטפים עם מנהלי אתרים גדולים וחזקים, ויוכלו לדאוג כי אתם תוכלו להעלות תכנים לאותם אתרים (גם כאשר מדובר בקישורים בתשלום, קשה מאוד להגיע לאתרים החזקים ללא קשר מקצועי).

מקדמי אתרים טובים גם יספקו לכם את התכנים עצמם במידה ותהיו מעוניינים בכך, באמצעות כותבי תכנים מקצועיים. כך תוכלו להבטיח כי אתם מעלים תוכן באופן חודשי קבוע, ובונים פרופיל קישורים נכנסים לאורך זמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fe138f8c-c4f2-4d08-8c7e-53301b10a78f','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה