יוצאים לפסק זמן
24.07.19 / 00:10
עשו את ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוח קונה
נניח שהיינו נפגשים ברחוב והייתי שואל אתכם במה אתם עוסקים.
נראה שהתשובה ברורה. העסק שלכם מוגדר על פי המוצרים או השירותים שלכם.
לכן חלק מהתשובות יכולות להיות: אני מטפל הוליסטי, אני משווק תוספי תזונה בריאותיים, או אני יועץ עסקי. או יש לי חנות מחשבים.
התשובות אינן נכונות.
הן מניחות שהלקוחות באמת מבינים את העסק שלכם על מורכבותו ומוצריו.
אולם האמת היא שלא כל הלקוחות יודעים מהו מטפל הוליסטי, לחלק גדול מהלקוחות אין שמן של הבנה לגבי תוספי מזון, או המשמעות של ייעוץ עסקי, מדרסים, מחשבים, תוכנה וכו'.
למעשה אנחנו כבעלי עסק נוטלים חלק קטן מאוד בחייהם של לקוחותינו, אם בכלל. והסיבה היחידה לקיומנו היא היכולת לשפר את איכות חייהם או עסקיהם.
לכן, ככל שתחשבו לקוח, תחשבו פתרון, תכנסו לנעליו של הצרכן כאדם וככל שתבקשו לפתור את בעיותיו, כך הבעיות שלכם תיפתרנה.
פסק הזמן השבועי עושה את ההבדל בקצרה בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוח קונה.
אתם מוכרים שירות - הוא קונה פתרון.
אורן נחמני הנו יועץ ומרצה לאסטרטגיה עסקית ושיווקית ומאמן עסקי ומאמן מכירות.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]