"חשוב לשים דגש עכשיו על כלכלה מקומית"

$(function(){setImageBanner('ce577468-2d67-4fe2-970e-856b3e4bdcda','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פורום המנכ"לים של מועצה אזורית בני שמעון התכנס ניר זמיר, ראש המועצה: "חשוב לשים דגש עכשיו על כלכלה מקומית גם בהיבט של עובדים וגם ברכישת שירותים ומוצרים"

פורום מנכלים צילום באדיבות מועצה אזורית בני שמעון

ביום שני התקיים פורום המנכ"לים המאגד את מנכ"לי חברות התעשייה הפועלות בתחומי המועצה האזורית בני שמעון. במפגש שהתקיים בזום בראשותו של ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון, השתתפו מנכ"לים ונציגים של מפעלים וביניהם, סודה סטרים, חוחובה ישראל, נטפים, מעדני השוקת, דולב, אמבר דרום, קמדע, נגב אקולוגיה, עידן הנגב, אבשלום וחצרים, כמו גם נציג מחוז דרום באיגוד התעשיינים, מנכ"ל החממה הטכנולוגית, מנכ"ל עידן הנגב, מנכ"ל החברה הכלכלית, מנכ"ל המועצה ומנהלת מעברים נגב צפוני.

ראש מועצת בני שמעון פתח בסקירה של מצב הקורונה במועצה וססטוס הפרוייקט הלאומי של מעבר צה"ל לנגב. "המהלך הקורם עור וגידים של מעבר צה"ל לנגב, קריית התקשוב שנבנית בימים אלו בבאר שבע, הקמת קרית המודיעין בליקית והמרכז הלוגיסטי במשמר הנגב, ישפיע עמוקות על הנגב בכל המובנים. המעבר פותח אפשרויות נרחבות גם למפעלים וגם לתעסוקה ואנחנו נשמח לסייע בחיבור בין המפעלים לבין מנהלת מעבר דרומה". את דברי הפתיחה חתם ראש המועצה בבקשה למפעלים לסייע במציאת תעסוקה למובטלי הקורונה.

אייל גינזבורג, מנכ"ל החממה הטכנולוגית, אינגב, פרי שיתוף פעולה בין כמה מהמפעלים הגדולים באזור, האקדמיה וקרן הון סיכון, פרי יוזמה של המועצה, אשר זכתה לפני מספר חודשים במכרז המרכז לחדשנות, סקר את פעילות החממה. "החממה שלנו מיוחדת מכיוון שהיא פרי שיתוף פעולה טוב ואקטיבי בין תעשייה, אקדמיה והון. אנחנו עוסקים באגריפוד, קלינטק ותעשייה 4.0. ב-9 החודשים שאנחנו פעלים פגשנו כ-100 חברות וסרקנו יותר מ-25 נושאים חדשניים. הספקנו לקיים האקטון עם מכללת סמי שמעון ולפרסם קול קורא בתחום החקלאות. החממה היא זרוע שלכם שמאפשרת לכם, מפעלי האזור, את ההזדמנות להיות חשופים לחדשנות. אתם מוזמנים ליזום ולבוא עם רשימה של צרכים או פנטזיות טכנולוגיות או פנטזיות למוצרים ואנחנו נסה לממש אותם"

בהמשך סקרו נציגי המפעלים את המצב בתחומם בעידן הקורונה. חלק מהמפעלים דיווחו כי הם לא חווים שינוי עסקי בשלב זה, אחרים טענו כי הם חווים האטה מסויימת בפעילות בעקבות ירידה בצריכה וקשיי תקשורת עם הלקוחות בחו"ל. כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול של סודה סטרים סיפר כי החברה חווה עלייה משמעותית בתקופת הקורונה שבה אנשים נשארים יותר בבית.

במחצית השנייה של המפגש סקרה טלי לוין, מנהלת מעברים נגב צפוני את מצב התעסוקה והאבטלה בתחומי המועצה לאור התפשטות נגיף הקורונה וביקשה מנציגי המפעלים לתמוך בכלכלה המקומית "אם אפשר, קנו מקומי, זו התמיכה האמיתית שניתן לתת לעסקים הקטנים".

ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "הצמיחה הכלכלית במועצה היא אחד היעדים המרכזיים ששמתי לעצמי לקדם כראש מועצה. צמיחה כלכלית מאפשרת למועצה לתת לתושבים שירותים ברמה גבוהה. מאז שנכנסתי לתפקיד קידמתי שיתופי פעולה בין המגזרים השונים, מועצה, תעשיה, אקדמיה. בימי קורונה, בהם הופכת הצמיחה הכלכלית לאתגר אמיתי, גם לתושבי המועצה וגם למפעלים הפועלים בתחומי המועצה, זה אפילו חשוב יותר מתמיד. בפגישה שהתקיימה בפורום המנכ"לים פניתי לנציגי המפעלים וביקשתי מהם לשים דגש על כלכלה מקומית, גם בהעסקה של עובדים וגם ברכישה של מוצרים ושירותים מספקים מקומיים. קנו מקומי כי רק ביחד ננצח את הקורונה, גם בפן הכלכלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9f9d52c9-fdd2-4d53-b63b-fd38ee3728a9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה