חושבים על שינוי קריירה? הנה שלושה טיפים מנצחים שיעזרו לכם

$(function(){setImageBanner('9635b854-c747-4966-a8fb-e4ecf72b4f38','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תמונה לא נבחרהמלחמת "חרבות ברזל" השפיעה על כלכלת ישראל בצורות שונות ומגוונות; בין היתר בשל העובדה שעובדים רבים גויסו למילואים, פינוי תושבים מבתיהם בצפון ובדרום, פעילות חלקית של מערכת החינוך, בזמנים מסוימים, עליה בנטל ובמשימות העבודה על העובדים שלא גויסו למילואים מצד אחד, ותחזוקה של התא המשפחתי על ידי בני המשפחה שיקיריהם יצאו לחזית. כל זאת לצד הקפאת תהליכי גיוס של חברות מסוימות, הוצאה לחל"ת של עובדים והקשיים הנלווים לניהול עסק עצמאי.

כיום עם חזרה בהדרגה של חלק מהמילואימניקים לשגרה, על כל הקשיים, האתגרים והרגישויות הנלוות לכך, אנשים רבים, מוצאים את הזמן לעשות חשבון נפש ולבחון חלופות נוספות לשינוי הקריירה שלהם.

דורון אלטר מנכ"ל מכללת IPC מספר: "לצד המהמורות והאתגרים שחווה שוק התעסוקה, אנשים רבים, נשים וגברים כאחד, מתעניינים בשינוי קריירה. לימודים פרקטיים ומקצועיים של קורסים בנושאים של: מיומנויות ניהול, ניהול משאבי אנוש, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, בדיקות תוכנה QA, שיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי ואף לימודי AI מובילים ומבוקשים מאד, שכן מאפשרים רכישת מקצוע פרקטי בעולם העבודה, בזמן קצר יחסית. לא זו אף זו, אנו עדים בשנה האחרונה לשינוי מגמה גדול מאד, שבו גם קורסים שקשורים לצמיחה אישית ולקידום קריירה, שכוללים רכישה של מיומנויות וכישורים מבוקשים מאד, על אחת כמה וכמה בתקופה של מצב חרום. חלק מהסטודנטים מעידים שהשינוי בקריירה הגיע דווקא בזכות היכולת ללמוד אונליין מבלי להפר את שגרת היום יום. ללמוד בזמן ובקצב שלהם. כך רוצים לסלול את הדרך ליום שאחרי.למשל, קורסים של מיומנויות ניהול מבוקשים מאד, שכן, לפי טבלאות שכר רבות שמפורסמות, מנהלים מרוויחים יותר, ולימודים אלו מאפשרים להתקדם בתוך מקום העבודה, במסגרת ניוד פנימי או במסגרת מכרז."

אם החלטתם שברצונכם לעשות שינוי קריירה, הנה שלושה טיפים מנצחים שמובילים לקידום קריירה ולצמיחה אישית:

1.עדכון הפרופיל בלינקדאין: רוב מנהלי משאבי האנוש משתמשים בלינקדאין ככלי לגיוס עובדים, אשר על כן, כדאי להשקיע בנראות של פרופיל הלינקדאין על בסיס קבוע. ניתן לעדכן, את הפרופיל ,לספר על הרקע המקצועי שלכם, לשתף פוסטים מקצועיים, לספר על כנס שהשתתפתם, להעלות תמונות ועוד. עדכון שוטף של הפרופיל מסייע באופן ישיר לבניית המותג המקצועי שלכם.

2.למידה לאורך החיים: השקיעו בעצמכם, בחרו קורס מקצועי שיקנה לכם ערך מוסף, כיום יש מגוון קורסים און ליין, שניתן לצפות בכל זמן ובכל מקום, גם מבעלי תפקידים מובילים בתעשייה, מבלי להידרש בנוכחות פרונטלית ובזבוז זמן נסיעה מיותר, ורכשו מיומנויות וכישורים אשר רלוונטיים לפיתוח האישי מקצועי שלכם.

3. בדיקת משרות פנויות: לא מזיק להיות עם היד על הדופק, תמיד כדאי לבדוק כמה משרות פנויות קיימות בתחום הנישתי שאתם פועלים בו. ולו מהסיבה שתגיע ההזדמנות האמיתית, תדעו לנצל אותה.

מדוע חשוב להשקיע בצמיחה האישית שלכם ובקידום הקריירה שלכם כבר עכשיו?

בעבר פורסם דו"ח של פורום הכלכלה העולמי שבו נסקרו ההשלכות של המהפכה התעשייתית הרביעית ואתגריה, ושם נכתב, שקיים צורך של ממשלות וארגונים לדאוג ל-upskilling  ו-  reskilling של העובדים, על מנת לממש את הפוטנציאל שגלום בהם.

כיום, לצד העדכון השוטף של רשת הלינקדאין ובנית המותג האישי- מקצועי שלכם, והתעדכנות שוטפת במשרות שמפורסמות, ניתן ללמוד קורסים מקצועיים און ליין אשר יכולים להשפיע באופן ישיר על הפיתוח האישי והמקצועי שלכם. קורסים כאמור, מועברים על ידי בעלי תפקידים בכירים במשק הישראלי, ויכולים להוות זרז גדול להצלחה ולצמיחה האישית שלכם. אין צורך לשקוט על השמרים. למידה לאורך החיים הוגדרה כבר מזמן כמיומנות חיונית בעולם העבודה.

כותבת מאמר הדעה היא עו"ד שרון הר זהב, מפתחת מיזם פלטפורמת לימוד דיגיטלית בתחום התעסוקה והעסקים ללימוד פרקטיקה ניהולית, פרקטיקה ארגונית ומיומנויות בעולם העבודה, שמועבר על ידי מנהלים בכירים במשק הישראלי. מקבוצת אל הנכס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('33576bf0-6016-422b-b004-6cbdc8505aa9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה