חברת הנופש הכשרה שינפלד תיירות מנצחת את הקורונה

$(function(){setImageBanner('b51ad60d-a0ae-496e-b988-4f1c839a2df0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

הקורונה הובילה לעצירה של ענף התיירות שבתקופה זו שב לפעול באופן איטי. חברות תעופה בכל העולם עדיין מקורקעות, חברות הנופש יצאו לחל"ת, ורוב בתי המלון סגורים – אך צוות העובדים בחברת שינפלד תיירות עסוקים מעל הראש. הם מחזירים כסף ללקוחות שחופשתם בוטלה, מתכננים חופשות עתידיות ליעדים שבע"ה יפתחו אחרי הקורונה, וגם מפעילים קייטרינג כשר שהפך סיפור הצלחה.

יחצ

מאת: אבנר גמליאל

לקוחות שחופשתם בוטלה קיבלו כספם בחזרה

כמו בכל שנה לקוחות שינפלד תיירות ציפו מאד לחופשת פסח שתוכננה להתקיים בשרתון רודוס ביוון. שינפלד השקיעו המון מאמצים להפיק חופשת פסח כשרה אבל למרבה הצער כשהתחילה הקורונה חופשת פסח בוטלה עם הקפאת ענף התיירות. שינפלד בהיותם חברה מקצוענית נקטו בגישה אחראית – הם החזירו ביוזמתם כסף לאנשים ודאגו להקטין אצל לקוחותיהם את החששות, הספקות וחוסר הוודאות. זו פעולה שאינה מובנת מאליה וכתוצאה מכך הלקוחות מעריכים מאד את החזרת הכסף. כולם מקווים שבע"ה כשהקורונה תיגמר ונטוס שוב לחו"ל יהיה גל לקוחות חוזרים שסקרנים לגלות עם איזה נופש כשר שינפלד יפתיעו אותם בשנה הבאה.

השפים של שינפלד ימשיכו להגיש אוכל מצוין גם בקורונה

כשאוכלים לא חייבים לשים מסיכת קורונה וזה חדשות טובות כי בחופשות של שינפלד תיירות אוכלים הרבה! בחופשה הבאה בהתאם לתקנות בטרם תיכנסו לחדר האוכל איש צוות ימדוד לכם חום ורק אז תתיישבו ליד שולחן. בחדרי האוכל השולחנות ימוקמו במרווחים של שני מטרים, הבופה יבוטל בחלקו או כולו, והאוכל יוגש לסועדים על פי ההנחיות. תשמחו לדעת שהשפים זוכי הפרסים של שינפלד תיירות ימשיכו להכין לכם תפריט כשר ומגוון של בשרים, דגים, תוספות, סלטים, מרקים, קינוחים, מעדנים – שמעתה יוגשו במנות קטנות ארוזות אישיות. מי מהאורחים שירגישו בטוחים יותר בחדרם על פני אכילה משותפת בחדר האוכל, יקבלו הגשה ברום סרוויס תוך שמירה על הכשרות, האיכות והכמות שהפכו לסימן ההיכר של שינפלד. הטרקלין האירי המפורסם של שינפלד שמציע כיבוד ושתייה במהלך היום גם הוא יעבור התאמות קורונה. מה שבטוח - הלקוחות של שינפלד בע"ה תמיד יצאו בריאים ושבעים.

הקפדה ושמירה על תקנות והנחיות הקורונה בכל חופשה

כולנו הרי חולמים על חופשה שתאפשר לנו לטוס לכמה ימי התאווררות מהקורונה. בעוד שאת הקיץ פספסנו חגי תשרי עוד לפנינו. נכון להיום טרם פורסם תאריך יציאה מוגדר לפתיחת ענף התיירות הכשרה, אך בינתיים בשינפלד מנצלים את ההפוגה לתכנן קדימה חופשה כשרה ברמה, במסגרת שגרת הקורונה החדשה. בשינפלד כבר יצרו רשת של מגעים וקשרים עם נציגי ענף התיירות ובתי מלון במדינות שיש בהן תחלואה נמוכה, לדוגמא באיי יוון, קפריסין, כרתים, אתונה, לרנקה, ומדינות נוספות באזור הים התיכון. לנוסעים של שינפלד אין מה לדאוג כי המטוסים יעברו חיטוי יסודי לפני כל המראה בהלוך ובחזור, ותנאי הטיסה ישתנו בהתאם לתקנות המעודכנות.

שינפלד דואגים לביטחון ובריאות הנופשים לפני הכל!  

כיצד יפעלו בתי המלון בעידן הקורונה? תמיד שינפלד בחרו בתי מלון לפי המיקום ורמת השירות, ומהיום זה ייקבע גם בהתאם לרמת החיטוי והניקיון. שיתופי פעולה של שינפלד עם רשתות בינלאומיות כמו שרתון והילטון הם יתרון גדול – בתי מלון עם מוניטין וניסיון וצוותים גדולים, שמקפידים על כללי היגיינה ועומדים בתקנות של משרד הבריאות, ויעשו לאנשי הצוות בדיקות חום ובדיקות קורונה באופן יומי. נופש כשר בחו"ל ייראה שונה ממה שזכור לנו ויכלול למשל ניקוי וחיטוי 24/7 בכל האזורים הציבוריים (המעליות, הלובי וחדרי האוכל), חיטוי משטחים (כיסאות, שולחנות, כיורים), החלפת מצעים חדשים ומגבות פעם ביום ואולי יותר, ובכל פינות המלון תוצבנה עמדות אלכוג'ל. שינפלד תיירות ימנו אחראי קורונה שעובר בין האורחים ומצמצם שהותם במקומות סגורים (בלובי, בספא) מעודד אותם לבלות במקומות פתוחים (מרפסות, בריכה) תוך שמירת מרחק אחד מהשני והקפדה על מסיכת פנים.

הקייטרינג של שינפלד שהפך לסיפור הצלחה

בעוד כולנו ממתינים שיפתחו את נתיבי הטיסות וימצאו חיסון לקורונה, בינתיים קורים בשינפלד דברים טובים אחרים. סגר פסח מנע מאיתנו לטוס לחו"ל והותיר את כולנו בבתים עם המשפחה הגרעינית, אך שינפלד דאגו שלקהל לקוחותיהם יהיה הרבה לאכול בזמן החג. לראשונה בהיסטוריה השפים של שינפלד עמלו על מנות כשרות לפסח שהגיעו עם שליחים עד ללקוחות! כך נחסך מאנשים שהיו טרודים בענייני קורונה זמן יקר של קניות, בישולים וניקיונות – מאות אנשים נכנסו לאתר אונליין והזמינו מנות אוכל כשרות לפסח. שינפלד פעלו עם מערך משאיות קירור ברוב חלקי הארץ, שהביאו את כל השפע הקולינרי של שינפלד אליכם לשולחן החג. מנות כשרות וטעימות שמעוררות חשק לשמוח סביב שולחן החג, ומגוון שלא ניתן למצוא באף קייטרינג אחר. אם הקורונה תשאר גם בתקופת חגי תשרי, הקייטרינג הכשר של שינפלד ישוב לפעול ולספק ללקוחות אוכל טעים לראש השנה וסוכות, בלי פשרות על איכות ושירות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a075a58e-0831-44bc-9bbe-caf76f39b247','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה