חברת הייטק גדולה פותחת סניף בבאר שבע ואפילו עושה כבוד לסלב יליד העיר

$(function(){setImageBanner('ae5695f4-b3b9-40fb-8f95-e9ea0d5737b3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

חברת ההייטק סייברארק השיקה משרדים חדשים בבאר-שבע ותעסיק 100 עובדים במרכז הפיתוח שלה בעיר בטווח של השנתיים הקרובות. בנוסף, החליטו בחברה לקרוא לאחד מחדרי המשרד על שם השחקן והקומיקאי יליד העיר - צביקה הדר

קרדיט - בן עמי קרן

חברת סייברארק (CyberArk) חנכה משרדים חדשים בבאר שבע, בפארק ההייטק גב ים נגב. החברה  הישראלית-הגלובלית פתחה לראשונה את מרכז הפיתוח שלה בבאר שבע במאי 2021, וכיום מעסיקה בו כ-40 עובדים. המשרדים החדשים שהושקו הינם חלק מהתרחבות המרכז, ולאור היעד לגדול ל- 100 עובדים בו בטווח של השנתיים הקרובות.

"כחלק מהיותנו חברה ישראלית אנחנו רוצים להיות חברה שמחוברת לקהילה ולחברה, באר שבע היא מרכז חדשנות וסייבר בינלאומי בנגב, המשלב גורמי תעשייה, אקדמיה וצבא, וסייברארק בחרה להיות שותפה לחזון הזה", אמר חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל. "כבר בתחילת הדרך קיבלנו החלטה אסטרטגית - כדי שמרכז הפיתוח בבאר שבע יצליח, האנשים כאן יהיו אחראים על מוצרים בליבת העשייה של החברה. המהלך הוכיח את עצמו ואף הביא תוצאות מעל המצופה."

בין מוצרי הליבה שמפתחים עובדי סייברארק באר שבע: פלטפורמת SaaS native שסייעה במעבר של סייברארק מחברת On-Prem לחברת SaaS הפועלת במודל מנויים, וכן פתרונות אבטחה לענן Cloud Security, המפותחים גם הם במרכז הפיתוח החדש, ומכאן מייצאים אותם ללקוחות סייברארק, אלפי ארגונים מובילים ברחבי העולם. "הפוטנציאל בשוק הסייבר העולמי כיום הוא עצום, ויש הזדמנויות עסקיות טכנולוגיות אדירות", אמר פרץ רגב, סמנכ"ל המוצרים הראשי הנכנס של החברה. בנוסף להצלחתה של סייברארק והמשך חיזוק מעמדה כמובילה גלובלית, עם מרכז הפיתוח שלנו בבאר שבע אנחנו תורמים למאמץ הכללי לפתח את ישראל. מאמץ ציוני ישראלי ערכי".

משתתפים נוספים באירוע היו: שי סאפר – מנהל מרכז הפיתוח של החברה בבאר שבע, רותי שקד – סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית של סייברארק, סיגלית שביט – סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית, זוהר תדמור-אילת – סמנכ"לית משאבי אנוש ליחידת הטכנולוגיה, גילי שילוני – מנהלת משאבי אנוש סייברארק בישראל, ועובדי מרכז הפיתוח של סייברארק בבאר שבע.

כמחווה לדרום הארץ ולעיר באר שבע, החליטו עובדי המרכז להעניק לחדרי הישיבות במשרד החדש שמות של אמנים ישראליים אהובים שגדלו בדרום, בהם: צביקה הדר, יהודית רביץ, ו"בנאי" על שם משפחת בנאי. צביקה הדר גם הוזמן להופעה מול האורחים והעובדים במהלך האירוע.

רגב פרץ, צביקה הדר וחן ביתן. קרדיט - צילום פרטי

סייברארק מעסיקה בעולם מעל 2500 עובדים, מתוכם 800 בישראל, והשאר בארה"ב ובמרכזים הנוספים של החברה ברחבי העולם. 25% מכלל הגיוסים האחרונים בחברה היו של נשים, וסייברארק ממשיכה במאמצים להגדיל את שיעור הנשים בקרב העובדים, בעיקר בתחום הטכנולוגי. כחלק מפעילותה בבאר שבע, סייברארק לוקחת חלק בתוכנית, STARSHIP ומשלבת סטודנטים למדעי המחשב מאוניברסיטת בן גוריון בנגב כמתמחים במהלך לימודיהם, תוך שהם צוברים היכרות מעשית עם סביבת הפיתוח בתעשייה המקומית. בימים אלה החל המחזור השלישי של סטודנטים, כאשר אחת הסטודנטיות שכבר סיימו את התוכנית בסייברארק כבר גויסה כעובדת מן המניין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה