חברת החשמל בצעד חשוב למען העסקים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9209624d-5caa-47a1-935e-50e70fbc2812','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('9209624d-5caa-47a1-935e-50e70fbc2812','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

חברת החשמל החליטה לאפשר לעסקים הקטנים והבינוניים לדחות את התשלום בטווח של עד 30 ימים, זאת בנוסף להסדרים שונים שיזמה

צילום: shutterstock אילוסטרציה

חברת החשמל הודיעה כי בדומה לתקופת הסגר הראשונה, תאפשר לעסקים קטנים ובינוניים, לשלם את חשבון החשמל בטווח דחייה של עד 30 יום ממועד התשלום המקורי על מנת שלא לפגוע בעסק וזאת בנוסף להסדר פריסת התשלום לחשבונות שוטפים.

עם פרוץ מגפת הקורונה בחודש מרץ נקטה החברה במספר מהלכים לשמור על הלקוחות ובתי העסק ובהם:

· לא נותקו לקוחות חייבים מאספקת החשמל.
· קודמו תשלומים לעשרות ספקים קבועים מתוך ניסיון לעזור ולקדם את המשק
· בתקופת הסגר הראשון בתי מלון, מסעדות ,בתי קפה אשר התקשו לשלם את חשבון החשמל, חברת החשמל אפשרה "גרייס" פעמיים בטווח דחייה של עד 30 +30 יום ממועד התשלום המקורי .

אורן הלמן, סמנכ״ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל: "חברת החשמל קשובה לרחשי הציבור וצרכי הלקוחות. אנחנו פועלים על מנת לייצר פתרונות מותאמים כך שנקל, ככל שניתן, על בעלי העסקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('60fa6747-d7fc-43ee-810a-651189f2c525','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה