זהירות זה ממכר: אפליקצית Wakee להזדמנויות מיידיות

$(function(){setImageBanner('99d87644-74a6-46a1-98bd-2d0943b0fe19','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

זהירות זה ממכר: אפליקצית Wakee להזדמנויות מיידיות
הקורונה נותנת את אותות הסיום שלה (הללויה) והחלטתם לקבוע נופש לאילת. הגעתם לאילת למלון מושלם, 5 כוכבים, אכול כפי יכולתך עם נוף לים.

קרדיט: https://wakee.com/

בשביל לגרום לנופש להפוך ממושלם ליוצא מן הכלל, אתם מחליטים שמתחשק לכם עיסוי. אתם יורדים ללובי ומבררים על מסאז' ומתברר שיש תורים פנויים רק למחר והמחירים מופקעים בלי שום סיבה. מה תעשו? הרי ממש מתחשק לכם עיסוי מקצועי. יש לכם כמה דרכים שבהן תוכלו לבחור: האחת, תלכו לחדר ותתבאסו על מר גורלכם. השנייה, תתחילו לעשות חיפוש אינטנסיבי באינטרנט, תרימו טלפונים לבעלי מקצוע שונים, תשוו מחירים, תחפשו המלצות ותבזבזו זמן יקר בחופשה שלכם. דרך שלישית והכי פשוטה, תיכנסו לאפליקציית Wakee והיא תעשה עבורכם את כל העבודה הקשה. 

בחוץ מתחיל להיות כבר חשוך ואתם עדיין במשרד כי בכל זאת מי ישלים את כל מה שלא נעשה בתקופת הקורונה? אתם חושבים על כל התקופה הלחוצה שעברתם והתקופה שאתם עדיין עוברים- החוסר ודאות, החששות והתקוות.  יושבים מול המחשב ומרגישים שעוד רגע העומס יכריע ואתם לא תעמדו בזה. הכתפיים כואבות, הראש לא מפסיק לחשוב והגוף זקוק למנוחה ורוגע כאן ועכשיו. איך עושים את זה? בקלות, ביעילות ובלי שום עיכובים ותירוצים. נכנסים לאפליקציית Wakee ופשוט בוחרים את הדרך הטובה ביותר להירגע.

אתם באירוע רב משתתפים שבו לא ניתן לדבר בטלפון ולהתעסק בו יותר מדי. אתם מעוניינים לקבוע שירות מסוים לשעות הקרובות אבל אין לכם יכולת לצאת החוצה ולדבר איתו.  אתם פשוט נכנסים לאפליקציה ותוך פחות מ-2 דקות שולחים בקשה להזדמנויות מיידיות ב-Wakee. 

כמה פעמים יצא שהתפנה לכם זמן במהלך היום ורציתם למלא אותו בצורה ספונטנית ומהירה? כמה פעמים רציתם משהו אבל לא קבעתם מספיק זמן מראש? או שאולי רציתם להזמין טיפול מסוים אבל התעצלתם לחפש, לבדוק, להשוות ולהחליט מה הכי טוב עבורכם. 

בפעם הראשונה ששמענו מהי אפליקציית Wakee, אנחנו מודים שהרמנו גבה מכיוון שלא האמנו שהאפליקציה עושה בפועל את כל מה שאומרים שהיא עושה. מדובר על פלטפורמה ייחודית להזדמנויות מיידיות שהיא פשוט חלום של כל אחת ואחד. הרעיון של האפליקציה הוא פשוט- אם היום אנחנו יכולים להזמין מונית מעכשיו לעכשיו בלחיצת כפתור פשוטה, למה שזה לא יהיה אפשרי בכל תחומי הלייף סטייל?(אך לא רק)

הזדמנויות מתייחסות למגוון השירותים והטיפולים במגוון רחב של תחומים אותם תרצו לקבל באופן מיידי. אתם אלו שקובעים איפה, מתי ואת המחיר של השירות שאותו תקבלו והכל דרך אפליקצית Wakee. 

ההתנסות ב-Wakee הייתה לנו בגדר חוויה ייחודית ויוצאת דופן מכמה בחינות. ראשית, קלות השימוש בה. ראינו קטגוריות שונות, נכנסו לצפות בכמה דפי עסקים, חיפשנו עסקים שאנחנו מכירים ובסופו של דבר ביקשנו הזדמנות מיידית בכמה לחיצות פשוטות והשוס הוא שכעבור זמן לא רב התחלנו לקבל הצעות להזדמנויות כפי שביקשנו. שנית, הטקסט קליל, מובן, שנון ולעיתים גם מצחיק. שלישית, הדפים באפליקציה מעוצבים בקפידה, הכל צבעוני ומרשים. הסיבה הרביעית והאחרונה היא החשיבה לפרטים הקטנים אם זה בהסברים ללקוח, הסינון שניתן לעשות בבקשת ההזדמנות, קטגוריות רבות שעוזרות ללקוח להגדיר בדיוק את מה שהוא מבקש וכן הלאה.

הייחודיות של Wakee נעוצה בעובדה שהיא מתאימה לכולם- למתמרנים בין כל מטלות היום, לאלו שבזבוז זמן הינו בגדר קו אדום, לחרוצים ולעצלנים, לשקולים ולמעזים, לאחראים ולסקרנים, לספוטנים ולמקובעים שבנינו הפתרון נמצא ממש מולנו! ממליצים בחום להוריד את אפליקציית Wakee בזהירות רבה כי היא ממש ממכרת!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e9673fbd-b01f-43f8-a0b6-2544b28829e0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה