התקנת מערכת סולארית: דברים שחשוב לדעת

$(function(){setImageBanner('a5e9f20c-58be-4ba2-96b9-9068dbfeb971','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מערכת סולארית היא מערכת המותקנת על גג הבית או גג המבנה ובאמצעות לוחות סולאריים מיוחדים, היא יודעת להמיר את קרני השמש לטובת אנרגיה זמינה והפקת חשמל. לוחות סולאריים מיוחדים המותקנים במערכת הסולארית הם לוחות חזקים במיוחד, העמידים בפני רוחות, גשמים ותנאי מזג אוויר קיצונים למיניהם, ובכך גם ייחודה וקסמה של המערכת הסולארית. חשוב לדעת שהמערכת הסולארית היא מערכת חכמה שיודעת כיצד לנצל את קרניה של השמש החזקה, לטובת הפקת חשמל באמצעות מערכת ייחודית זו, על כל רכיביה ומרכיביה.

FREEPIK

חשוב לציין שהתקנה של מערכת סולארית זה תהליך שיכול לקחת מספר ימים וכמובן חשוב לבצע אותו רק אצל מומחים בלבד כדי לקבל תוצאה סופית שהיא עובדת כנדרש. משך זמן ההתקנה תלוי במידה רבה בתנאי השטח, מה מזג האוויר וכדומה. מיקום הלוחות הסולאריים ייקבע במידה רבה גם לפי סוג הגג שלכם וזה גם דבר שחשוב לדעת. כך למשל כיוון הלוחות הסולאריים יהיה שונה על גג רעפים לעומת גג בטון שטוח, לדוגמא. היבט נוסף שיש לקחת בחשבון זה גודלו של הגג! על גג גדול אין בעיה להתקין המון לוחות סולאריים להפקה רבה של חשמל ואילו על גג קטן כמות החשמל שתופק תהיה קטנה יותר, ויש לשקול זאת בעת התכנון של המערכת הסולארית. מומחים הבקיאים בתכנון של מערכות סולאריות יידעו כיצד לתכנן נכון את ההתקנה של מערכת סולארית על גג קטן, כדי להפיק את המקסימום מניצול קרני השמש עליו.

מה השלבים בהתקנה של מערכת סולארית?

קיימים מספר שלבים במהלך התקנת מערכת סולארית. בשלב הראשון של ההתקנה מגיעים עובדים אשר יתקינו את ארון החשמל וכן יתקינו את הבסיס ללוחות הסולאריים, שיותקנו עליו בהמשך. יש לציין שקיימים לוחות סולאריים מסוגים שונים, ויש לבחור לוחות סולאריים המתאימים לגג, בהתאם ליכולת התפוקה שלהם. כמובן שאנשי מקצוע הבקיאים בכך, יידעו לאיזה גג להתאים את הלוחות הסולאריים האידיאליים עבורו להתקנה איכותית ומיטבית. בשלב הבא יותקן הכבל, מהמערכת הסולארית אל הממיר. לאחר מכן, מניחים את הפאנלים במקומות המיועדים להם, לפי השרטוט שתוכנן מראש אודות מיקום פאנלים על גג המבנה. זה תכנון מדויק הדורש רמת דיוק גבוהה במהלכו.

לכן חשוב לבצע את העבודה רק אצל מומחים הבקיאים בהתקנת מערכת סולארית על כל מרכיביה. בשלב הבא לאחר התקנת הפאנלים, מבצעים בנייה של תעלות החשמל, תוך כדי הקפדה על בטיחות העבודה בשטח. בשלב האחרון של התקנת המערכת הסולארית, מבצעים חיבור של המערכת הסולארית אל הממיר, וכן מחווטים את ארון החשמל. בשלב זה בודקים את תקינות הפאנלים הסולאריים כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך. בשלב האחרון לעיל מביאים בודק חשמל מוסמך, אשר יבדוק את אופי החיבורים בתוך המערכת, ולוודא את התקינות שלהם. שלבים אלו הנ"ל הם השלבים העיקריים במהלך התקנה של מערכת סולארית, זו התקנה הדורשת מומחיות וזהירות רבה בכל שלביה, ועל כן חשוב לבצע זאת בקפדנות ומומחיות רבה. לבסוף, לאחר ההתקנה ובדיקות החיבורים כהלכתם, ניתן יהיה להשתמש במערכת הסולארית לצורך הפקת החשמל מאנרגיית השמש.

מה היתרונות של התקנת מערכת סולארית?

התקנת מערכת סולארית מביאה עימה המון יתרונות ובעיקר חיסכון של חשמל. העיקרון של מערכת סולארית הוא שנעזרים ביתרונות של אור השמש כדי להפיק חשמל ואין יותר אידיאלי מכך לחיסכון אנרגטי, לניצול ייחודה של השמש וקרניה החזקות, לצורך ייצור חשמל בדרכים טבעיות. לוחות סולאריים מיוחדים קולטים את אנרגיית השמש וממירים אותה לחשמל. לוחות אלו מיוצרים בתנאים קפדניים כדי שיוכלו לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים, ומכאן היתרון של עמידותם של לוחות אלו לאורך זמן. מערכת סולארית היא מערכת חכמה באמצעותה תוכלו להשיג חיסכון משמעותי באמצעות שימוש במשאבי הטבע להפקת חשמל לבית שלכם. שיטה זו מהווה שיטה חכמה המנצלת את משאבי הטבע הקיימים לטובת יצירת מקורות אנרגיה חשובים לבני האדם. אתם מקבלים חיסכון משמעותי במשאבים קרקעיים באמצעות ניצול יתרונותיה של השמש ושימוש במבנים הקיימים לטובת הפקת חשמל!

היכן תוכלו להתקין מערכת סולארית?

התקנת מערכת סולארית על גג הבית שלכם או גג מבנה המשרד הוא היבט הדורש התקנה מקצועית של אנשי מקצוע המתמחים בכך בלבד. יש לציין שחשוב שמומחים יבדקו את מידת קרינת השמש על הגג שלכם, כי יש מקומות שמגיע אליהם יותר מקרינת השמש ויש מקומות חשוכים יותר, יש לבדוק היבטים אלו בטרם מחליטים אודות התקנה של מערכת סולארית בגג הבית, מבחינת הכדאיות של התקנה זו, בהתאם לנוכחות קרני השמש במקום, או העדרם.  יש חברות המתמחות בהתקנת מערכות סולאריות וחשוב לפנות אליהם לקבלת שירות זה, כדי שתקבלו תוצאה איכותית ומקצוענית. אל תנסו לבדכם להתקין מערכת סולארית על גג הבית, מהסיבה הפשוטה שמערכת זו כוללת רכיבים רבים ומורכבויות למיניהם, שרק איש מקצוע מיומן יוכל להתמודד מולם, כדי להתקין את המערכת הסולארית בהתאם לתקנים ולנהלים הנדרשים.

תוכלו להתייעץ עם מכרים וחברים אודות חברות מומלצות להתקנת מערכת סולארית, ולפנות לחברות אלו לקבלת שירות עבורכם. בדקו היטב אלו חברות מנוסות קיימות בתחום זה כדי שתוכלו לקבל שירות שיהיה לשביעות רצונכם. בנוסף, אל תחששו מהמחיר, לעיתים התקנת מערכת סולארית יכולה להיות קצת יקרה, אבל אם אתם מסתכלים לטווח הארוך אז זו יכולה להיות השקעה משתלמת עבורכם לחיסכון אנרגטי ולהפקת חשמל באמצעות יתרונותיה הייחודיים של קרני השמש. אז בשלב לאחר שקיבלתם החלטה עם איזו חברה תעבדו להתקנת המערכת הסולארית, בשלב הבא, כל מה שנותר לכם הוא לתאם מועד מתאים להתקנת המערכת הסולארית מול החברה שבחרתם, ולהמתין עד ההתקנה המוצלחת עבורכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7bac562a-9e5a-4e05-a919-59a45b1eae63','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה