$(function(){setImageBanner('632d477a-d9ff-49d5-9700-357030312bbc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תמיד רציתם לתכנן בתי חולים, שדות תעופה וגשרים? אם כן, מקומכם בתחום ההנדסה האזרחית. בתחום זה תלמדו לתכנן גורדי שחקים, תחבורה ומערכות ביוב ומים תוך שמירה על איכות הסביבה. בשוקיסט נעזור לכם לגלות היכן סיכויי הקבלה שלכם לתואר ראשון בהנדסה אזרחית הם הגבוהים ביותר.

freepik

לימודי הנדסה אזרחית

הנדסה אזרחית הינו תחום הכולל בתוכו את כל ההיבטים ההנדסיים הנדרשים כדי לתכנן סביבה עירונית:

  • הנדסת מבנים
  • הנדסה גיאוטכנית
  • הנדסת תחבורה
  • הנדסת משאבי מים וסביבה
  • הנדסה חקלאית

הנדסת בניין

תחום זה מתמקד בבניית בתי מגורים לרווחת כלל האוכלוסיה, ניצול מיטבי של מקום ותכנון מתקנים ציבוריים, חינוך והעשרה. בתחום זה ייבחנו היבטים כגון עמידות בפני רעידות אדמה, שמירה על איכות הסביבה ושילוב טבע עירוני וריאות ירוקות בתוך סביבות המגורים הצפופים.

להבטיח לעצמכם פרנסה טובה ולעשות שינוי אמיתי בעולם – הנדסה אזרחית

לימודי הנדסה אזרחית זוכים לפופולאריות רבה בישראל, ומסיבות טובות – בתור מקצוע הנדסה מרכזי וחשוב, הביקוש למהנדסים המתמחים בתחום הוא תמיד גבוה. בוגרי תואר בהנדסה אזרחית יכולים להיות בטוחים כי יוכלו למצוא תעסוקה, בין השאר מכיוון שבמקרה של מרבית הפרויקטים של הנדסה אזרחית, המעסיק הוא היציב והמבוסס ביותר שאפשר למצוא – המדינה עצמה. כבישים, גשרים, בתי חולים, תחבורה, מתקני מים וכיוצ"ב – כל אלו הן תשתיות בסיסיות והכרחיות לצורך קיומה של מדינה תקינה ומתפקדת. לכן, לא משנה מה קורה בארץ ובעולם ומה המצב במשק, פרויקטים של הנדסה אזרחית הם חיוניים והכרחיים ותמיד יוצאים לפועל. לכן מדובר באחד המקצועות עם הוודאות התעסוקתית הגבוהה ביותר שניתן למצוא.

בנוסף לכך, מהנדסים אזרחיים נהנים מהזכות לחולל שינוי אמיתי בעולם ובסביבה בה הם עצמם חיים, וזו אכן זכות גדולה אשר מכניסה הרבה מאוד סיפוק ועניין לעבודתם של בוגרי לימודי הנדסה אזרחית.

תנאי קבלה להנדסה אזרחית

תנאי קבלה לתואר ראשון בהנדסה אזרחית בטכניון

על מנת להתקבל לתואר ראשון בהנדסה אזרחית בטכניון עליכם לעמוד בסף קבלה של ציון סכם 86. במידה ואינכם עומדים בסף הקבלה כדאי שתדעו שהטכניון מציע אפשרויות נוספות לקבלה בעקבות מדיניות אי האפליה שהוא מקדם.

שיתוף פעולה בין האוניברסיטה הפתוחה והטכניון

תוכלו להתחיל ללמוד הנדסה אזרחית באוניברסיטה הפתוחה ללא תנאי סף, אם תשיגו ציון משוקלל של 80 בכל קורסי המבוא תוכלו להשלים את התואר בטכניון.

תנאי קבלה לתואר ראשון בהנדסת בניין באוניברסיטת בן גוריון

על מנת להתקבל לתואר ראשון בהנדסת בניין באוניברסיטת בן גוריון תצטרכו לעמוד בתנאי סף של 520 ציון סכם ובנוסף 600 בפסיכומטרי

לסיכום

תחום ההנדסה האזרחית התפתח בשנים האחרונות והוא כולל היום גם שמירה על איכות הסביבה לרווחת הדורות הבאים. בשוקיסט תוכלו לברר מה סיכויי הקבלה שלכם בלחיצת כפתור.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה