המותג המוביל בישראל לעיצוב הבית הגיע גם לבאר שבע

$(function(){setImageBanner('00e3dad5-11c1-405d-a946-030b5ca23627','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

עוברים בקרוב לבית חדש או מעוניינים לרענן ולחדש את הדירה הנוכחית שלכם? ובכן, אם כבר התחלתם לחפש אחר רהיטים מתאימים, אנחנו מאמינים שגיליתם כי האפשרויות שלכם פחות או יותר מוגבלות - או שתקנו רהיטים ייחודיים שמתאימים לכם במחירים יקרים ולא נגישים, או שתלכו לחנויות הגדולות - שם תוכלו למצוא רהיטים במחירים נוחים יותר, אך כאלה שהאיכות שלהם היא לא הטובה ביותר. ובכן, אם אתם תושבי הדרום, יש לנו בשורה מצוינת עבורכם. מותג הרהיטים האוס דיזיין שמשווק בהצלחה רהיטים איכותיים במחירים הוגנים לתושבי המרכז זה מספר שנים, פתח לאחרונה סניף גם בבירת הנגב.

PIXABAY

למה דווקא בהאוס דיזיין?

ובכן, אנחנו בטוחים כי בשלב החיפושים אחר רהיטים לבית, לא מעט מותגים ועסקים מתחרים על תשומת הלב ועל הארנק שלכם, ולפעמים זה לא פשוט לבחור. מה שמעניין הוא שחברת האוס דיזיין מציעה משהו אחר ושונה מכל חנות, וזה מה שמייחד אותה והופך את הרכישה לכדאית. בסניפי האוס דיזיין בבאר שבע ובכלל וגם באתר תיהנו מהדברים הבאים, בין היתר:

  • ייעוץ מקצועי בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם, כך שתוכלו לעשות את הרכישה החכמה ביותר.
  • מענה מהיר ומידי בכל ימות השבוע, כולל מענה מהיר עד השעה 13:00, ותמיד באדיבות ובסבלנות ומכל הלב.
  • ביטוח מלא על הקנייה - כל רכישה בהאוס דיזיין היא מבוטחת לחלוטין. לאחר הרכישה, אם מכל סיבה שהיא לא תהיו מרוצים, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות ותהיה לכם הזכות לבטל את הרכישה ולקבל זיכוי מלא על המוצר שקניתם, כולל איסוף על ידי החברה על חשבונה.

ומה לגבי המחיר?

אז דיברנו כאן על העקרונות המובילים של האוס דיזיין, אלו שהופכים את הרכישה בחנות למשתלמת באמת, ואתם בטח חושבים שכל היתרונות הללו משמעותם מחירים גבוהים על כלל המוצרים. ובכן, כאן מגיע החלק המעניין באמת. אם תגיעו לחנויות של האוס דיזיין בבאר שבע וביבנה, תגלו כי בניגוד לחנויות רהיטים סטנדרטיות, כאן מדובר על חנות קטנה עם תצוגה מצומצמת. את יתר הדגמים ניתן לראות באתר וכמובן שאפשר להיעזר באנשי המכירות המנוסים שיוכלו להסביר לכם ולהראות בדיוק איך ייראה כל רהיט. באתר ניתנות לכם אפשרויות רבות לעצב את הרהיט, החל מבחירת הצבע, דרך שלל גדלים ומידות, ואף ברמת המידוף בארונות וסוג הבד או המרקם ברהיטים מרופדים. החברה משווקת רהיטים יוקרתיים ואיכותיים, כולם תוצרת כחול לבן אשר מחזקת את הכלכלה הישראלית, ומיוצרים בתקנים המחמירים ביותר, במחירים נוחים והוגנים שלא יקרעו לכם את הכיס.

מה תוכלו למצוא באתר ובסניפים?

אם כך, נראה כי מדובר באחת האפשרויות המשתלמות ביותר לרכישה ריהוט לבית כיום. מה תוכלו למצוא בסניפי האוס דיזיין? בין היתר גם את הדברים הבאים:

  • מגוון סוגי ארונות - 2 דלתות, 3 דלתות, ארונות הזזה ועוד.
  • חדרי שינה קומפלט כולל מיטות, שידות צד, קומודות, ארונות לחדרי שינה ועוד.
  • מערכות ישיבה וסלונים, ספות ר׳, ספות נפתחות למיטה, מגוון כורסאות.
  • מגוון חדרי נוער - מיטות, שולחנות כתיבה, פינות לימודים, ארונות וכן הלאה.
  • מזנונים ושולחנות לסלון.
  • מגוון פינות אוכל וכיסאות.
  • מגוון רחב של אקססוריז לבית (ארונות נעליים, מראות, פריטים קישוטיים, סלסילות קש ועוד).

לסיכום, אם אתם מחפשים רהיטים איכותיים וייחודיים באמת וגם תקציב נוח והוגן, אין ספק שהאוס דיזיין הוא המותג עבורכם - וכעת ניתן למצוא אותו גם בבאר שבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e0caa2aa-d9aa-411b-96ac-f5b57b4a0327','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה