המהפכה מתחילה כאן בבאר שבע

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8f6897aa-dff7-46ad-a7a8-d2976611ba3d','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('8f6897aa-dff7-46ad-a7a8-d2976611ba3d','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

מבאר שבע תצא הבשורה? יכול להיות מאד שכן. אפליקציה חדשה להזמנת מזון ממסעדות פותחה ממש כאן בעיר, ואמורה לעלות לאוויר בתקופה הקרובה. מפתחי האפליקציה - "מותג מקומי שנולד מתוך הבנה כי ערבות הדדית בין עסקי העיר תוביל לפתרון אמיתי שלא יפגע בעסקים אלא להפך, רק יקדם אותם".

אפליקציה באר שבעית. קרדיט - צילום פרטיבפברואר 2020 תושבי באר שבע התעוררו לבוקר חדש - חברת המשלוחים הענקית וולט הגיעה לעיר בכדי להשתלט כל המסעדות והלקוחות הדרומיים.

באותה תקופה פנתה חברת הענק לכלל מסעדני העיר וניסתה לצרפם אך הם לעומת זאת החליטו שהם לא משתפים איתה פעולה. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא העמלה העצומה אשר מגיע עד כ-32%, זאת בנוסף לטענת בעלי העסקים לתנאים דרקוניים אשר שמים את טובתם בתחתית סדר העדיפויות.

המסעדן אילן זגדון, שהוביל את מחאת המסעדנים בבאר שבע הסביר "מדובר בעמלות גבוהות מאוד ובחוזה שמשאיר את המסעדן חסר אונים מול הענקית, ומי שמפסיד בסוף זה הלקוח והמסעדן". עוד הוסיף זגדון - "ההתנהגות העסקית של וולט הינה רמיסה של העסקים המקומיים, וכמוהה שאר הענקיות שלא הגיעו כדי לסייע. זה בא לידי ביטוי בעמלות מופרזות, ביטול הקשר הישיר של המסעדה עם הלקוח, סיכון שליחים ע״י תמריצים מסוכנים, איבוד הקשר עם חברות השליחויות והכי חשוב - הזרמת לקוחות דרך צינור שיווקי אחר אשר ברגע שהוא עוצר - המסעדה עוצרת".

אילן זגדון - "ההתנהגות העסקית של וולט הינה רמיסה של העסקים המקומיים". קרדיט - צילום פרטי

עם ניסיון כניסתה של חברת וולט לעיר, התחברו מסעדני ב״ש בספונטניות יוצאת דופן, ומנעו את עליית מחירי עמלות המשלוחים וההזמנות הדיגיטליות המוצעות באפליקצייה. יותר מכך, אותו זיגדון אף הגיש תלונה לממונה על התחרות, זאת ע"מ להכריז על וולט כמונופול, באמצעות משרד עורכי דין "יוסי האזרחי" אשר בתל אביב.

הנושא עורר הדים כה רבים בעיר באר שבע, כך שבמקביל למאבק היומיומי, נולד לו מותג חדש ונסיוני - מותג הזמנות דיגיטליות מקומי, חי, בועט ואטרקטיבי למסעדות ולתושבים.

המותג, פודבא (FOODBA) - נותן מענה בעלות מזערית לבעל המסעדה ביחס למתחרים ומאפשר למסעדה להנגיש שירות הזמנות מהיר באפליקציה אחת . על פי מפתחיה, האפלקציה החדשה היא "מותג מקומי שנולד מתוך הבנה כי ערבות הדדית בין עסקי העיר תוביל לפתרון אמיתי שלא יפגע בעסקים אלא להפך, רק יקדם אותם".

כמו כן, למיזם הצטרפה גם חברת הפיתוח "טאביט" אשר הנגישה את הפלטפורמה ועזרה בפיתוחו, ויחד עם חברת שיווק ופרסום מבאר שבע, ביינר כהן, בהובלת המסעדן אילן זגדון, המותג החדש רוקם בימים אלה עור וגידים והוא כבר זמין להורדה ושימוש בקרב תושבי העיר.

להורדה חפשו foodba ברשת ובחנויות האפליקציות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('63308479-ab39-45b8-93d1-650abb72e6df','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('63308479-ab39-45b8-93d1-650abb72e6df','/dyncontent/2024/12/15/9d8d2386-821e-41e6-8d2c-0cea317f3fe9.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה