המדריך לרכישת סניקרס לגברים

$(function(){setImageBanner('14bc3865-9ab6-404e-a43f-979dc1ec56c8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אין ספק שנעליים נוחות משפרות את ההתנהלו שלנו ביום יום. אנחנו מרגישים קלילים יותר, נעים בצורה בטוחה במדרכות וחפים מכאבים בכפות הרגליים ובעמוד השידרה. בכל גיל ובכל מצב נעלי סניקרס הן הבחירה הטובה ביותר כאשר מדובר בבריאות שלנו. אך האם ניתן לשלב סניקרס גם עם לבוש קלאסי ליום עבודה? האם הסניקרס יתאימו לנו גם לשעות הערב ולא רק לטיול של יום שבת?

קרדיט: pexels

אז התשובה הקצרה היא – כן. בזכות מגמות האופנה והעיצוב שהשתלטו גם על תחום הנעלת הסניקרס, הרי שנוכל בקלות רבה לבחור נעליים שהן גם רשמיות יותר, אופנתיות הרבה יותר וגם כאלה שיתאימו למשרד או לאירוע. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות.

בחירת סניקרס בצבעים סולידיים

נעלי סניקרס בצבע לבן, שחור, חום או כחול מאפשרים למכנסיים שלנו להיטמע עם הנעליים, ובכך לייצר מראה מהודר ונעים לעין. כמובן שאין צורך לבחור בצבעים תואמים, אך סקאלת צבעים מונוכרומטיים, מהסוג שאינו מפריע לעין ויוצר אחידות, היא בהחלט אופציה מועדפות למי שרוצה להיראות מכובד מצד אחד, אך גם להרגיש בנוח. העדיפו את הסניקרס שלכם שקטות מבחינת הצבעים ובחרו בצבע אחיד.

בדומה למוקסין

ניתן למצוא היום נעלי סניקרס המזכירות בעיצוב שלהן את נעלי המוקסין. סניקרס אלה יהיו חפים משרוכים ויתלבשו על כף הרגל כמו כפפה. כאשר לנעל הסניקרס אין שרוכים היא מיד יצרת מראה נעים יותר לעין ומעט יותר מכובד. תוכלו לבחור נעלי סניקרס מבד, עור או דמוי עור, בגוונים סולידיים ונעימים – עם גרביים או ללא, הן יעשו את העבודה גם כאשר אתם לובשים חולצה מכופתרת.

התאימה לעונה

סניקרס יכולים להיות מעולים גם לקיץ, אף גם לחורף. ישנם נעלי סניקרס מבדי עור או דמוי עור, כאלה המשלבים בתוכם שילובים של השניים, עם שרוכים חזקים וסוליה מעט יותר עבה. אלו יהיו לכם שימושיים גם לימים קרירים יותר ויעניקו לכפות הרגליים שלכם את החמימות הנדרשת גם כאשר הטמפרטורות יורדות.

קלילות בעדינות

נכון, סניקרס לעולם יהיו פחות רשמיות, ויש רגעים בהם תהיו חייבים להיכנס לתוך נעל הגברים המהודרות שלכם. יחד עם זאת, ובעיקר בישראל בה מזג האוויר החם גורם לנו להתלבש פחות רשמי, בהחלט אתם יכולים למצוא את השילוב הנכון מבחינת הבגדים על מנת להגיע לכדי מראה מהודר ומושלם, גם עם ג'קט. את הקלילות במראה בחרו להשקיע דווקא בנעליים וצוותו אליהם מכנסיים וחולצות בצבע חלק ושקט על מנת להגיע לכדי המראה הנכון ביותר ליום עבודה.

ברוחב המושלם

כאשר אתם בוחרים סניקרס המיועדים ליום יום, חשוב שהנעל תשב טוב על הרגל ותחבק אותה. העדיפו נעליים שמתאימות ממש כמו כפפה ליד, לא רחבות יתר על המידה, ממש בדומה לנעלי הגברים המשרדיות שעוטפות את כפות הרגליים ומשורטטות כאילו היו חלק מהן. באופן הזה תייצרו צללית מכובדת ומרשימה גם כאשר אתם נועלים סניקרס לעבודה.

המידה הנכון

כמו הרחוב של הנעל, כך גם במידה. מידת הסניקרס צריכה להיות בהתאם לגודל כפות הרגליים שלכם. אל תתעצלו ומדדו את הסניקרס בחנות, בדקו האם הן נוחות לכן, לכו איתן מעט וראו האם כפות הרגליים שלכן לא בורחות החוצה מהנעל. מהצד השני, הן גם לא צריכות להיות צמודות או הדוקות מדי. שימו לב, כי לכל סניקרס גזרה מעט שונה ולכן מידת הנעליים המתאימה לכם עשויה להשתנות מדגם אחד לשני, ועל כן מדדו ובדקו.

סניקרס הן אופציה נהדרת גם ליום יום, לעבודה ואפילו לאירועים בערב. בחירה בנעל סולידית, נעימה לעין, שתפורה נכון, תשמש אתכם בבטחה ובמלוא הסטייל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה