הטרנדים החדשים בעולם המיגון לעסק

$(function(){setImageBanner('e56f67d9-0a81-47a5-a3c7-37a29aa1a882','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

המהפכה הטכנולוגית שהעולם חווה בשנים האחרונות לא פסחה גם על עולם האבטחה הפיזית. הטרנדים החדשים בעולם המיגון לעסק כוללים טכנולוגיות מתקדמות ששיפרו לאין שיעור פתרונות כמו מצלמות במעגל סגור, מוקד אבטחה והתקנת מצלמות אבטחה. פתרונות שקיימים הרבה שנים בשוק התפתחו בשנים האחרונות ומספקים היום אפשרויות חדשות בתחום האבטחה.

FREEPIK

שוק המצלמות במעגל סגור התפתח מאד, הן בהיבט המצלמות והן בהיבט מערכות ההקלטה. ישנן היום מצלמות בחיבור קווי ואלחוטי. כניסת המצלמות האלחוטיות, מבוססות IP, הפכה את ההתקנה לפשוטה יותר ואת המצלמה, להתקן עצמי שיכול אפילו לספק לעצמו אנרגיה באמצעות סוללה. ישנן מצלמות אבטחה ביתיות הפועלות על סוללה, רשת אלחוטית וניתן להתקין אותן איפה שרוצים.

למצלמות נוספו פיצ׳רים נוספים. ישנן כאלו שיודעות לספור אנשים, לזהות אנשים לפי מדדים ביומטריים, למדוד חום גוף, לאתר שריפות, דליפות מים ואף כאלו שיודעות לזהות אלימות. ישנן מצלמות שיודעות לזהות לוחית רישוי. ככל שהמצלמות נעשות חכמות יותר, כך ניתן לספק ביטחון בצורה אפקטיבית יותר, קרוב להתרחשות במציאות.

התקנת מצלמות אבטחה גם היא הפכה להיות פשוטה מאוד, אודות לטכנולוגיה אלחוטית. בחלק מהמקרים, ההתקנה פשוטה ואינה דורשת טכנאי ייעודי. את המצלמות ניתן לפזר בתא השטח שרוצים לנטר וכולן מתחברות למערכת אזעקה, אותה ניתן לחבר למוקד אבטחה. בצורה כזו, המוקד מנטר את העסק או הבית, כל חריגה מהנורמה מתועדת ומוקלטת והסיירים יודעים להגיע במהירות האפשרית.

בנוסף לחידושים בתחום מצלמות במעגל סגור, ישנם כאלו גם גם במערכות ההקלטה. המערכות של היום יודעות להקליט נפח גדול יותר. בעיית המחיר נפתרה בשל הירידה במחיר אמצעי האחסון. הדיסקים והמעבדים נהיו מהירים יותר ומאפשרים הקלטת זמן אמת מהרבה מאוד מצלמות במקביל.

מערכות הקלטת וידאו הפכו להיות גם כלי ניתוח וידאו. כתלות בתצורת הפתרון, ניתן להתקין בקצוות מצלמות חכמות עם מגוון יכולות או מצלמות פשוטות יותר. כאשר המצלמות פשוטות יותר, את כל הניתוח בזמן אמת עושים במערכת ההקלטה אליה זורם הוידאו. מערכות כאלו מאפשרות חיפוש ארכיוני למצוא עדויות לאירועים בדיעבד. יש כאלו שיודעות לעשות ניתוח אירועים עצמאי, שומרות את ההקלטה רק כאשר סף כמותי נחצה ושולחות התראה למספר טלפון או כתובת IP.

אם מחוברים למוקד אבטחה מודרני, כמו זה שמפעילה צוות 3, הוא מפעיל בצד שלו מערכות הקלטה וניתוח וידאו. מוקד האבטחה יכול גם להפעיל אלגוריתמים משלו לניתוח וידאו, כך שיגלו מגוון גדול של אירועי אבטחה בצורה אוטומטית. מערכות כאלו תומכות את המוקדנים, מקפיצות להם התראות בכל חשד לאירוע ובכך משפרות את יעילות המוקד בסדרי גודל.

באמצעות טכנולוגיה, מוקד אבטחה מודרני יודע לנטר בנוסף לאירועי ביטחון גם אירועי בטיחות. הטכנולוגיה האלחוטית מאפשרת התקנת חיישנים נוספים לצד מצלמות במעגל סגור. וישנם הרבה חיישנים בשוק. כאלו המנטרים הצפות, דליפות, פתיחה וסגירה של פתחים ועוד. כל ההתראות הללו זורמות למוקד אבטחה שיודע לסנן מתוכן אירועי אמת. היכולת לדעת, כמעט בזמן אמת, על אירוע אבטחה או בטיחות מגדילה את ההסתברות שהנזק מהאירוע יקטן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה