החזר מס עד 6 שנים אחורה, בדיקה חינם! – החזרי מס

$(function(){setImageBanner('a4483cab-faf5-46d4-821a-293389ecd363','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

חברת החזרי מס תשיג לכם החזר מס בשווי של כ- 5000 שקלים בממוצע עבור כל החזר מס שיוגש!

freepik

בישראל יש מאות אלפי זכאים להחזרי מס אשר אם היו מגישים את הבקשות לקבלת החזר מס, היו יכולים ליהנות מקבלת החזר מס בשווי אלפי שקלים וכחמשת אלפים שקלים בממוצע לכל אזרח! חברת החזרי מס – זכותך היא בין החברות המבצעת בדיקת זכאות להחזר מס עבור כל אחד חינם! הבדיקה ללא עלות והתשלום על העבודה הוא על הצלחה בלבד, כלומר רק אם יימצא שמגיע לכם החזר מס ותקבלו אותו, אנו ניקח את עמלת הטיפול שלנו כאחוז קטן מהסכום שנשיג עבורכם.

אין לכם מה להפסיד וכל מי שחושב שמגיע לו החזר מס או לא יודע אם מגיע לו החזר מס אבל החליף מקום עבודה בשש השנים האחרונות ועוד שורה של קריטריונים בהם הוא עומד, ככל הנראה יהיה זכאי לקבל החזר מס מרשות המיסים ואנחנו יכולים לבדוק את זה בקלות ובמהירות! חייגו או השאירו לנו פרטים בדף ונחזור אליכם עם עוד פרטים ומחיר עבור הטיפול מלא כולל הגשת מסמכים וטפסים וכל מה שצריך על מנת שהבקשה שלכם לקבלת החזר מס תאושר בהקדם האפשרי!

איך אפשר לקבל החזר מס מהמדינה

החזרי מס – זכותך היא אחת החברות הטובות ביותר המבצעת בדיקת זכאות להחזר מס. החברה מטפלת בכל הסקטורים במשק החל מחיילים משוחררים, כאלה שחזרו מטיול אחר צבא, שכירים, עצמאים, מפוטרים, מתפטרים, כאלה שיצאו לחל"ת, אימהות חד הוריות, הורים לילדים עם לקות למידה, אנשים שגרו, עבדו או למדו בחו"ל, גמלאים ועוד. החזר מס היא דרכה של המדינה להשיב כספים המגיעים לאזרחים אשר נגבו מהם בסכום גבוה מדי. שיטת המיסוי הפרוגרסיבית בישראל קובעת מדרגות מס לפי גובה ההכנסה. איך מגיעים למצב שהמדינה חייבת לכם החזר מס? הנה דוגמה: למשל עובד הייטק אשר מרוויח 30 אלף שקלים בחודש ונמצא במדרגת מס גבוהה מאוד, משלם נניח על שכר ברוטו זה כ-12 אלף שקלים מס כל חודש! זהו סכום גבוה אך זו שיטת המס בישראל, אלו 40% אך מי שמרוויח סכום גבוה בברוטו, גם משלם הרבה מס.

כמובן שיש הוצאות והפרשות לפנסיה, לקופת ולקרן השתלמות או ביטוח לאומי המקוזזות אך נמשיך עם הדוגמה הזאת רק על מנת להסביר את עניין החזר המס אף על פי שיש בהחלט רבים שדוגמה זו תקפה בדיוק עבורם. נניח אותו עובד הייטק עבד רק 4 חודשים במקום העבודה שלו ואז פוטר, נפצע או כל דבר אחר שגרם לו לא לעבוד עד סוף השנה בעבודה ההיא. כלומר הוא עבד 4 חודשים ולא עבד 8 חודשים. אותו עובד הייטק שעזב את מקום עבודתו שילם 36 אלף שקלים מס על ארבעה חודשי עבודה בלבד! ביתר החודשים הוא לא הרוויח ולכן לא שילם מס. מס הכנסה מגיע בסוף שנה לבחינת סטטוס המס של אותו עובד.

הוא מגלה שנגבו מאותו עובד 36 אלף שקלים לפי מדרגת המס בה היה העובד בזמן עבודתו בחברת ההייטק, אך הוא מגלה גם שאותו עובד לא עבד ביתר החודשים באותה שנת מס. בפועל גביית המס בישראל מחושבת על סמך שנה מלאה ולא חודשית. מה שיוצא בפועל הוא שמס הכנסה חייב להביא בחשבון את אותם חודשים בהם העובד לא עבד ולפרוס את תשלום המס על כל השנה כלומר על 12 חודשים. אותו עובד צריך לקבל החזר כי אמנם הוא הרוויח משכורת יפה והיה במדרגת המס המקסימלית בשליש השנה הראשונה, אך בשני שליש השנה האחרים הוא היה במדרגת מס מינימלית כי לא עבד כלל. אותו עובד יכול לקבל החזר מס משמעותי ביותר עבור אותה שנה!

בדקו את זכאותכם ליהנות מקבלת החזר מס ללא עלות!

יש עוד המון מקרים מגוונים בגללם מגיע לכם החזר מס. אתם מין הסתם לא מכירים את החוקים והתנאים לקבלת החזר מס ולכן סיכוי רב שכלל אינכם מודעים לכך שמגיע לכם החזר מס מסיבות שונות, אישיות, רפואיות, תעסוקתיות, מגדריות ועוד. כך נוצר מצב שמאות אלפי ישראלים לא יודעים שמגיע להם החזר מס ולכן לא עושים כלום בנידון. הכסף יושב במשרדי מס הכנסה ואחרי 6 שנים יורד לטמיון וכבר לא תוכלו לקבל אותו. בדיקת זכאות ללא עלות תגלה אם מגיע לכם החזר מס ולא רק עבור שנת המס הנוכחית אלא עבור כל 6 השנים האחרונות! כך תוכלו לקבל החזר מס בקלות ובמהירות ובמידה ומגיע לכם, חברת החזרי מס תשמח להיות זאת שמבשרת לכם על זכותכם לקבלת החזר מס ומשיגה לכם אותו!

רוצים ליהנות מיותר כסף כל שנה? הנה 3 צעדים פשוטים לכך

כולנו היינו רוצים להיות יותר עשירים. אין מה להתבייש בכך אך מה אנו עושים בפועל כדי להשיג את זה חוץ למלא כרטיסי לוטו שלא ממש מקרבים אותנו למטרה. הנה שלושה טיפים קטנים שאולי לא יהפכו אותנו עשירים בין לילה אבל יעזרו לנו להפיק יותר כסף מהעבודה שלנו.

תוכניות חיסכון והשקעה – לכל אזרח בישראל יש כמה אופציות טובות מאוד לשים את הכסף שלו בתוכניות חיסכון והשקעה שיכולות להשיג לו תשואות נאות לאורך שנים ולהגדיל עבורו את הכסף שברשותו בלי שהוא יצטרף לעשות כלום לשם כך. הפקדה בקרן השתלמות, קרן פנסיה וקופת גמל מזכה את העמיתים בהטבות מס על הפקדות ומשיכות, משיגה תשואות ומאפשרת לכם לקבל הלוואה בתנאים מועדפים על חשבון הקופה. שווה לבדוק ולהצטרף.

ייעוץ מס יועץ מס, רואה חשבון או בעל מקצוע דומה המבין בעניינים הפיננסיים יכול להיות שווה לכל אחד ובמיוחד לעצמאים כסף רב. מי שמבין בתחומים הללו יכול לתת לכם טיפים לחיסכון נוסף, תשלום מס מופחת, ניהול נכון של ההכנסות וההוצאות שלכם, מידע לגבי העיתוי הנכון ביותר לבצע הפקדות ומשיכות בקופות ובקרנות וכו'. שכירת שירותי יועץ מס שכזה יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בטווח הארוך.

החזר מס ונקודות זיכוי מס – לגביי החזר מס פירטנו כאן רבות ובעוד מאמרים שאתם מוזמנים לקרוא באתר. לגביי נקודות זיכוי מס, כל אזרח מקבל לכל הפחות 2 ורבע נקודות זיכוי מס על חודש ורבים מגיעים ליותר נקודות זיכוי מס ואפילו יש מי שמקבלים כל חודש 7 ויותר נקודות זיכוי מס מסיבות שונות. כל נקודת זיכוי מס שווה 218 שקלים וזהו כסף בפועל כיוון שככל שיש לכם יותר נקודות זיכוי מס הן מקוזזות מתשלום המס אתם צריכים לשלם כל חודש ומה שזה אומר בפועל זה שסכום הנטו שלכם גדל ככל שיש לכם יותר נקודות זיכוי מס!

רוצים לבדקו האם מגיע לכם החזר מס עוד היום? השאירו פרטים או צרו קשר ונשמח לבדוק את זכאותכם לקבלת החזר מס ללא עלות! או משיגים מאה אחוזי הצלחה עבור בדיקות זכאות ונשמח להשיג חזר מס גבוה גם עבורכם. להתראות ובהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d8c87e58-aed7-4538-a51c-44116ca6eb5c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה