גיא קארו - דיקור סיני

$(function(){setImageBanner('0e4692fa-63c0-46ca-96cc-f2e994af3408','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

הרפואה הסינית היא תחום עתיק מאוד של רפואה משלימה אשר חדרה עם השנים גם למערב. כיום אפשר להגיד שהרפואה הסינית מאוד פופולרית לריפוי מחלות שונות והבולטת ביותר היא שיטת הדיקור הסיני. גיא קארו הוא אחד המטפלים המומחים בתחום. המאמר יפרט את שיטת הטיפול, למי זה מתאים וכיצד הדיקור הסיני יכול לסייע.

PIXABAY

שיטת הטיפול של הדיקור הסיני

דיקור סיני היא שיטה המחדירה מחטים דקות לאזורים שונים בגוף על מנת להיפטר מכאבים כמו כאבי שרירים, גב, ראש ומחלות אחרות. המחטים מזרימות אנרגיה הנקראת צ'י לאזורים השונים בגוף דרך נקודות מסוימות ומשפיעות על התנועה ותפקוד האברים הכואבים. רק מדקר סיני יכול לבצע את הטיפול מאחר ולמד את התחום בצורה יסודית והתמקצע בנושא. מדובר על שיטה מסורתית שמחייבת ניסיון על מנת לא להזיק למטופל וכדי להגיע לתוצאות טובות. בין אם מדובר על דיקור סיני בתל אביב ובין אם על אזור אחר בארץ, בקשו המלצות על מטפל איכותי עם ניסיון עשיר בתחום.

למי מתאים הדיקור הסיני?

כל אדם עם בעיות יכול לבצע דיקור בין אם זהו דיקור סיני לכאבי גב ובין אם זהו דיקור סיני לכאבי שרירים. גם ילדים בשנות חייהם הראשונות יכולים לעבור טיפול באמצעות החדרת שתי מחטים דקיקות על מנת לחזק את המערכת החיסונית שלהם נגד מחלות עיכול, טחול, ריאות ולהחליש מחלות כמו הצטננות, דלקות בעור, באוזניים, נזלת, שיעול וכיוצא בזה. מבוגרים הבוחרים בשיטה זו לרוב עושים זאת בשל כאבי שרירים, ראש וגב.

היכן דוקרים והאם יש שיפור בכאבים?

המדקר הסיני דוקר בעיקר באזור הידיים, הרגליים והאוזניים בהתאם לבעיה ולטיפול הדרוש. מייד עם הדיקור ניתן לחוש בהקלה ולא בשל האילחוש שנמרח על העור לצורך החדרת המחטים. ככל שחולף הזמן מרגישים בהקלה יותר ויותר משמעותית בכאבים. לעיתים המדקר מציע טיפול בצמחי מרפא בשילוב של הדיקור הסיני. שילוב זה יכול למנוע מתן סטרואידים או פרוצדורה ניתוחית ולכן הוא פופולרי מאוד. בנוסף, נעשה שימוש ב-6-12 סוגי צמחים שמונעים תופעות לוואי במידה ומקבלים גם תרופות קונבנציונאליות. כמו כן, סביבת הטיפול חייבת להיות סטרילית כמו גם המחטים והאיכות שלהן. ככל שהמחטים יהיו דקות יותר, כך גם יהיו למטופל פחות דימומים באזורי הדקירה.

כיצד הדיקור עוזר לבעיות גב ושרירים?

אנשים רבים סובלים מבעיות גב ושרירים בין אם הם עוסקים בספורט ובין אם לא. ישנן בעיות כרוניות הגורמות לכאבי גב ושרירים, מחזור חודשי חזק הגורם לכך, תנוחה לא נכונה, נפילה או פציעה, פריצת דיסק וכאבים הנובעים מסיבות אחרות עמומים או חזקים המגיעים בהתקפים. כל אלו יכולים להתמוגג לאחר מספר טיפולי דיקור ולכן מומלץ לבצע את הטיפולים כמה שיותר מהר אצל מדקר סיני מקצועי גיא קארו .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה