גבר השנה – איך לבחור מתנה לגבר ליום הולדת או לכל מאורע

$(function(){setImageBanner('7fc3f44b-c248-4c68-bce5-a5212d9b6026','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כולם אוהבים לקבל מתנות וגם אם לעיתים נראה שגברים אדישים למה שהם מקבלים, האמת ממש שונה. הרבה מאוד גברים אוהבים לקבל מתנות מיוחדות, כאלה שהושקעה בהן מחשבה, גדג'טים מדליקים, , שיעור תופים, אקססוריז מעוצבים, תכשיטים בעלי ערך סנטימנטלי כגון שרשרת מגן דוד לגברים ועוד שפע אפשרויות שיעלו חיוך והתרגשות בלבבות.

שרשת מגן דוד

המגוון הרחב הקיים היום עלול לבלבל ולהציב את מי שרוצה לרכוש מתנה לגבר, לאבא, חבר, בן או נכד בפני דילמה גדולה, במיוחד אם מדובר על מישהו שטוען שיש לו כבר הכל והוא לא מסייע ברמיזה בנוגע להעדפה.

אז איך לבחור מתנה מושלמת לגבר?

להלן כמה סוגיות שיש לחשוב עליהן על מנת להתאים את המתנה המושלמת לגבר:

  1. למי מיועדת המתנה ומה הקרבה – חשוב להתאים את המתנה לאדם שעבורו רוכשים אותה, הרי אין דין מתנה לאבא כדין מתנה לבעל ובטוח שיש שונות בבחירה בין סבא לנער מתבגר. זאת ההבנה הראשונית בכלל כאשר יוצאים לקניות, לדעת עבור מי ורוכשים, זאת על מנת להתאים לטעם, לגיל ולסטטוס. יש להיות מודעים ולא לבחור משהו שאולי מתאים לאדם מבוגר, אבל אף בחור צעיר לא ישמח לקבל או להשתמש.
  2. מה המאורע – מתנות יקרות מבחינה כספית ניתנות בדרך כלל באירועים כגון ימי הולדת, יום שנה לחברות או לנישואין, גיוס, שחרור, קבלת תואר וכד', לא כל אירוע דורש מתנה יקרה וכמובן שניתן להעניק מתנות לתשומת לב באופן ספונטני לאורך כל השנה. גם מבחינת האירוע אין מה להשוות בין מתנת שחרור למתנת יום האהבה לאהוב ומומלץ לרכוש בהיגיון ולא באימפולסיביות.
  3. איזה טיפוס הוא בעל השמחה – לאחר שהבנו עבור מי המתנה, מה הגיל והסטאטוס שלו ומה הקרבה של מעניק המתנה, מומלץ לעצור עוד רגע לפני הבחירה ולנסות להבין מי האיש, מה הוא אוהב, האם יש לו תחביבים, האם הוא אדם ספורטיבי שיעריך ציוד ספורט יוקרתי, מנוי לחדר כושר או כרטיס למשחק העונה. האם הוא אינטלקטואל שיעדיף מנוי לקונצרטים או לתיאטרון, ספרות איכותית או הרצאה מרתקת. אולי מדובר על אומן חובב שחולם ללמוד קורס ציור או צילום, להוציא ספר לאור ועוד. אולי הוא הצטרף לטרנד הבשלנים ואוהב להתחדש ולהתרגש מציוד למטבח. גם עבור חובבי האופנה וסטיילינג יש שפע של אפשרויות, רכישת מלתחה, או סיור סטיילינג, רכישה של אקססוריז מפנקים ותכשיטים יוקרתיים. באופן כללי תכשיטי גברים הם טרנד חם היום בעולם כולו, כאשר בישראל נחשבים מאוד תכשיטי מורשת כגון שרשרת מגן דוד לגברים, שרשרת ננו תנך ועוד.
  4. יצירתיות – כולם אוהבים להרגיש נאהבים, שחשבו עליהם ולא יצאו לידי חובה בקניית מתנה. לכן, הדרך הטובה להוכיח זאת היא באמצעות היצירתיות של המתנה. לא כדאי להסתפק בעוד חולצה או עניבה, בספר או ארוחה במסעדה, זה לא שזה לא נחמד, אבל זה לא מעורר WOW. אין תחליף למתנה שהושקעה בה מחשבה והתאמה במיוחד למקבל. אין דבר מרגש יותר מלענוד תכשיט אישי ואין דבר יותר מחמם לב מלקבל בדיוק את מה שאוהבים בידיעה שמישהו חשב עלינו, חיפש במיוחד ולא הסתפק במתנה "סתם".
  5. פרקטיות – בהמשך לסעיף הקודם, חשוב שהרכישה תהיה יצירתית, אבל לא יותר מידי. מתנה מושלמת היא כזאת אשר ניתן להשתמש בה, ליהנות ממנה באמת ולא רק ברגע קבלתה. הכוונה במתנה פרקטית עבור גבר היא בעיקר כזאת שהוא יכול לעשות בו שימוש ביום יום, כמו עט יקרה, שרשרת מגן דוד לגברים, גאדג'ט וכדומה.

מי שחושש מרכישת מתנה לגבר יכול להירגע ולעקוב אחר ההסברים שמוצגים, כי בכל אופן אין כל הבדל בין גברים, נשים או ילדים,  כי בעצם כולנו ילדים כאשר מדובר על מתנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d62a3615-1101-4e7e-bc72-a0b64102ac21','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה