$(function(){setImageBanner('60fc46c9-ba16-4f64-80f3-def37ed8d64d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחת ההנאות הגדולות שניתן לעשות בבית פרטי עם חצר, זה להשתכשך בתוך בריכת שחייה צוננת מידי יום בחופשת הקיץ.

ערוגת הבושם – גינון, בריכות שחיה ופיתוח סביבתי

היום יותר מתמיד בעלי בתים פרטיים מבינים את היתרונות בבית עם בריכת שחיה פרטית שבה יוכלו לבלות חודשים ארוכים, כל דיירי הבית. כדי ליהנות מהפינוק האולטימטיבי הזה, יש לבחור בבריכת שחיה שתתאים לחלל הגינה ולכל התנאים הסובבים בגינה וכן לתקציב הקיים. יש היום שלוש אפשריות בולטות בשוק בתחום בריכות שחייה פרטיות, יש בריכת בטון שמוצבת עמוק  באדמה, ועבורה נדרש יהיה לחפור בור באדמה ויש בריכה שקועה שאותה ניתן גם לטמון בתוך הקרקע או להציבה על הקרקע ויידרש לעלות אליה דרך סולם, ויש את הבריכות העיליות שמגיעות במנעד סגנונות וחומרי גלם וכולן כאחד, עומדות על פני הקרקע והכניסה אליהן נגישה. במאמר זה נרחיב אודות בריכה שקועה שהיא לא בריכת בטון.

ההבדל בין בריכות שקועות לעיליות                                                                                   

      בריכות שחיה שקועות שהן לא בריכות בטון, מתאימות לכל מי שלא רוצה להוציא סכום כסף רב ועדיין לא מעוניין לוותר על החלום של בריכה שקועה ואיכותית. מדובר באפשרות יחסית זולה וגם אורך זמן הקמתה קצר. יש בריכות שקועות רבות שדומות מאוד לבריכות הבטון הקלאסיות אולם חומרי הגלם הם אחרים ובהתאם לזאת גם העלות שלהן הרבה יותר זולה. ההבדל בין בריכה שקועה לעילית נעוץ כבר בשם של כל אחת, בריכה שקועה דורשת תכנון, אישורים ושאר בירוקרטיה, בעוד שבריכה עילית לא תזדקק לכך וניתן לרכוש אותה כשהיא מגיעה מוכנה מהמפעל ולעשות בה שימוש מידי.  

בריכה שקועה בהתאם לתנאים                                                                             

   בריכות שקועות תגענה לרוב מוכנות במגוון דגמים וגדלים, בהתאם למה שהוזמן ובהתאם לכל התנאים שיש בגינה. ההקמה שלהן היא מהירה וכבר לאחר הגעתה ניתן יהיה לעשות בה שימוש. יש מבחר של בריכות שקועות שמגיעות בצורות שונות – ריבוע, אליפסה, מלבן ועוד. בריכות שקועות מיוצרות מחומר מיוחד שאותו מכינים מראש במפעל, כשהוא מכיל בתוכו גם שכבה דקה של בטון בעוד שפנים המעטפת שלו עשויה ביריעה קשה שמספקת לבריכה חוזק ועמידות גבוהה. את הבריכה השקועה נניח על משטח קשיח בגינה או שניתן לטמון אותה בקרקע וכך היא תראה הרבה יותר מרשימה ומושקעת. מדובר בתהליך שידרוש פעולות שונות כמו חפירה, יציקה וחדר מכונות לבריכה.

סביבת הבריכה                                                                                                               נזכור כי לצד כל תכנון בריכות שחיה ביתיות, רצוי להתייחס גם לכל יתר הפריטים ששוהים סביב הבריכה, מרכיבים שמעטרים ומשדרגים את חלל הגינה ומראה הבריכה. לעיתים נסתפק רק בשני כסאות שיזוף מעץ שיוכלו להעניק מראה יוקרתי ומרשים. על כן, כדי ליצור מראה מעוצב ומרשים, כדאי להסתייע באדריכל נוף שיקנה לכל בריכה וסביבת הבריכה מראה אקסקלוסיבי במיוחד. הנה כמה יסודות עיצוביים שישדרגו את המראה של הבריכה.

תאורה – סביב הבריכה ניתן יהיה לתלות תאורה מיוחדת, ועל מנת לקבל תאורה רומנטית גם בשעות החשיכה, אפשר לשלב גופי תאורה בתוך חלל הבריכה עצמה.

צמחייה ועצים – כחלק אינטגרלי מעיצוב הגינה, איש מקצוע ידע לשלב סביב הבריכה צמחייה ועצים למיניהם שיתאימו ויעניקו מראה של מאגר מים טבעי וקסום. ניתן גם לשתול ערוגת פרחים סביב הבריכה וליהנות ממראה מופלא.

ריהוט גן – שילוב של מערכת ישיבה וריהוט לצד הבריכה השקועה רק ישדרג את החוויה בגינה.  ניתן להניח לצד הבריכה מיטת שיזוף, נדנדה, ערסל או כל פינת ישיבה, שולחן קפה, פופים מפנקים וכולי. את ריהוט הגן כדאי להתאים לטון העיצובי של הגינה שלכם.

המאמר נכתב באדיבות ערוגת הבושם – שירותי גינון, פיתוח סיבבתי והקמת בריכות שחיה
https://www.pond.co.il/ טלפון: 050-7490049

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3ba3461a-56e0-422b-b4b3-e2eee30f9f4d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה