בחירת קייטרינג לברית כולל מחירים

$(function(){setImageBanner('f8555b56-6934-4023-98e7-e9bb606caa86','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כאשר אתם מתכננים לערוך אירוע כלשהו, אפילו אירוע בבית, הדבר המרכזי ביותר באירוע שלכם יהיה כמובן האוכל. אפשר לדמיין אירוע ללא מוסיקה או אירוע ללא אטרקציות למשל, ללא אפקטים בתאורה או בסאונד, אך לעולם בכל אירוע שתבחרו לערוך קטן כגדול, לא ניתן לדמיין אירוע שבו האוכל אינו איכותי ומהנה, ועל כן סתמי ולא משביע. מגוון מנות האוכל האיכותי והטעים באירוע שלכם יהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח ולאירוע מוצלח.

חברות קייטרינג מתמחות ומנוסות בנושאי התאמה תפריט ומנות לסוג האירוע שלכם, תוך התאמה מלאה לתקציב שלכם ולכמות המוזמנים כמובן. חברות הקייטרינג מומחיות להתאים תפריטים מסוגים שונים בטעמים מגוונים לאירועים בינוניים, קטנים או גדולים.

היתרון הברור של חברת קייטרינג הוא האפשרות להזמין מתוך מבחר רב יותר של מנות ותפריטים, כגון תפריט חלבי, טבעוני, מתוק, בשרי, גורמה או צמחוני, תפריט המתמחה במאכלי עדות או באוכל איטלקי, מקסיקני למשל, מנות אוכל מהמטבח ההודי, מהמטבח הסיני או המסורתי מהבית, כל זאת מאשר להיות מוגבלים לתפריט הבסיסי הקבוע שמציע אולם האירועים

באמצעות קייטרינג תוכלו להיות ממוקדים יותר בתכנון האירוע שלכם, לתרום להצלחתו לשביעות רצון האורחים וכמובן לחסוך בהתרוצצויות מיותרות ובתקציב. גם באירועים ביתיים או כאלו הנערכים בבית הכנסת תוכלו לחסוך את כל הבישולים הרבים שדורשים הכנות רבות, קניות אין סופיות וכן סידורי שולחן, חברת הקייטרינג תוכל להציע לכם הכל מראש ולחסוך את כל הטרחה המיותרת, כמו גם להשאיר עבורכם מקום נקי ומסודר בסוף האירוע בדיוק כפי שהיה בתחילתו. גם מגוון אפשרויות הבחירה יכול להיות אינסופי זאת לעומת בחירת בתפריט קבוע מראש של אולם אירועים שאינו מאפשר גמישות בבחירת מנות אחרות שאינן כלולות בתפריט.

 קרדיט: סטאס מוזיקוב צלם/אומן

קייטרינג חלבי יוכל להתאים במיוחד לכל אלו שאינם אוהבים את הקונספט הקלאסי והשחוק של סלטים דומים בתחילת האירוע, מנות דגים או בשר דומות, אורז וקינוח בסיסי ולא מעניין. עם חברת קייטרינג זו ההזדמנות להפתיע בתפריט מנות מקורי יותר, יצירתי, מרגש, כזה שיכלול טעמים חדשים או מנות שאתם אוהבים במיוחד וכל זאת מבלי שזה יהיה פחות טוב מכל אולם אירועים אחר, מבלי לפגוע בטעם הבלתי נשכח ובחומרי גלם טריים, בהגשה מקצועית ובעיצוב מושך ומיוחד.

רק עם קייטרינג מקצועי אתם יכולים להחליט על תפריט חלבי בלבד, תפריט שיכול לכלול מנות של פיצה, מאפי גבינה, פסטות שמנת או מנות דגים מוקרמות וכן תפריט  קינוחים חלבי ועשיר שלא ניתן לשלב עם מאכלים בשריים לשומרי הכשרות

 עם חברת קייטרינג לברית ניתן לשלב מנות מפתיעות ומיוחדות למשל במקום להגיש סושי בבופה להגיש אותן כמנות עיקריות לצד מנות אסיאתיות נוספות, נודל מוקפץ, מרקים עשירים וכדומה. בתפריט הקייטרינג ניתן לבחור במנות עשירות טבעוניות או צמחוניות או לאפשר בחירה כזו לאורחים הטבעוניים והצמחוניים שאינם אוכלים בשר.

חשוב תמיד להקפיד להתחשב בכל מגוון האורחים לא להגיש אוכל לא כשר אם ידוע שחלק מן האורחים שומרים על כשרות, ולהציע מנות צמחוניות לאלו שאינם אוכלים בשר. אירועי הקייטרינג מתאימים לכל סגנון של אירוע ולכל בחירה של אולם בין אם זה אולם אירועים סגור ובין אם מדובר בגן אירועים תחת כיפת השמיים או אירוע שאתם עורכים בחצר הבית.

 קרדיט: סטאס מוזיקוב צלם/אומן

גם עיצוב האירוע ודרך הגשת המנות יהיה שונה בעיצוב כפרי של שולחנות עץ, מפות משובצות ועיצוב כפרי ביתי יותר לעומת עיצוב ערב באולם סגור הכולל נרות דולקים, פמוטים או קישוטים דקורטיביים מפוארים לכיסאות.

בכדי להתמקד בחברת הקייטרינג הטובה ביותר עבורכם הכינו מעין טבלה בה עושר המידע לא ילך לאיבוד. הטבלה שיכולה להיות כתובה בכתב או בתוכנת מחשב תכלול המלצות של מכרים וחברים על חברות שונות, השוואת מחירים, את ניסיון חברת הקייטרינג ואת המומחיות שלה, האם היא מנוסה יותר בתפריט חלבי לאירועי יום או גם יכולה להיות מקצועית במידה רבה בתפריטים בשרים עשירים ובעיצוב אירועי ערב יוקרתיים, מיהם בעלי חברת הקייטרינג האם החברה מנוהלת על ידי העסקת שף מקצועי, האם זהו שף מוכר ומנוסה, כך באמצעות עריכת טבלה תקבלו כבר התמקדות טובה יותר בחברת הקייטרינג עמה תרצו לערוך את האירוע החשוב והמרגש שלכם.

חברות רבות מנהלות עמודי פורומים וכן מאפשרות דירוג של לקוחות וכתיבת המלצות, סקירה כזאת תיתן לכם מידע מהימן רב כיוון שלקוחות לא מרוצים אינם משקרים ולעומת זאת המלצות חמות סוחפות של לקוחות מרוצים יכולים להעיד רבות על איכות חברת הקייטרינג. תוכלו לציין גם בטבלה את האפשרות לבחירה במנות האהובות עליכם, למשל במנות מיוחדות לילדים שכידוע הן חשובות באירועים מסוג של ברית מילה ובריתה בהם מוזמנים ילדים רבים.

תוכלו לציין האם חברת הקייטרינג יכולה לשלב גם בופה פתיחה או בר קינוחים עשיר וטעים וכן אטרקציות אוכל שונות בהתאם להעדפתכם ולטעמכם האישי. בשלב הבא באמצעות השוואת המחירים תוכלו גם להתאים כמובן את התקציב שלכם למחירון חברת הקייטרינג, כך שלא תחרגו מצד אחד מהתקציב שיש ברשותכם ומצד שני תוכלו גם להתגמש איתו ולשלב מנות מיוחדות וטעימות במיוחד על פי רצונכם מבלי לחרוג יתר על המידה ולשלם מחירים יקרים מדי או לא משתלמים.

הישארו עם חברות הקייטרינג המתאימות פחות או יותר לתקציב שלכם ויכולות לאפשר לכם בנוסף שילוב של בונוסים, קינוחים רבים יותר או מתנות אכילות לכל אורח. הוציאו מהרשימה את חברות הקייטרינג היקרות מדי לתקציבכם, שאולי גם מתאימות פחות לאירועי ברית מילה ובריתה ומתאימות יותר לאירועי יוקרה עם תפריטי גורמה. בדקו מי המוזמנים שלכם לאירוע, זהו שלב חשוב שאין להקל בו ראש אחרי הכל האורחים שלכם הם המוזמנים שיאכלו מהאוכל ויהנו ממנו, ואתם דווקא תהיו עסוקים יותר ואולי תטעמו פחות מכל מגוון האוכל והמנות המוצעות.

מוזמנים ואורחים שיוצאים רעבים ולא מרוצים זהו כישלון ואכזבה לכל מארגן אירוע שרוצה תמורה הולמת עבור ההשקעה שלו, לכן בבחירת המנות חשבו על מרבית המוזמנים שלכם ולא על טעמכם האישי. אם האורחים שלכם אינם מתחברים לסושי או למנות חלביות שיתאימו יותר לשעות הבוקר אל תציעו זאת כמנות עיקריות או בחרו לחלופין במנות הקלאסיות האהובות על כולם- סלטים, המבורגר, מנות דגים סטייקים ותוספות של אורז ותפוחי אדמה.

 

במידה וידוע לכם שיגיעו ילדים רבים הקפידו להכין גם עבורם מנות האהובות על ילדים- שניצל וצ'יפס למשל ספגטי או המבורגר, ההגשה לילדים צריכה להיות פשוטה אך עם זאת מושכת וצבעונית ויכולה אף לכלול מרכיבים בריאים לחלוטין וירקות חתוכים למשל הקפידו על מנות כשרות החשובות למרבית האורחים גם אם הם מעטים והזמנתם את כל החברים היאפים שלכם, כבדו את הסבים הסבתות ואת הדודים והדודות שעלולים להרגיש מבוכה מול תפריט שאינו בהשגחת הרבנות. עבור אוכלוסייה מסורתית או חרדית הקפידו להזמין חברות קייטרינג המקפידות על כשרות גלאט או כשרות בד"ץ, זהו נושא שיהיה חשוב מאד לאורחים שלכם שאף יהיו עלולים לשאול זאת אתכם או את מגישי המזון באירוע.

זכרו שטקס ברית המילה או הבריתה הוא טקס דתי מסורתי וגם המוהל ועוזריו הם כלולים כאורחים, ולכן מוטב להישאר בתפריט כשר מסורתי שיקלע לטעם כולם ואת התפריט הלא כשר להשאיר לאירוע האישי יותר עם המוזמנים האישיים בכל מקרה החשיבות הרבה ביותר היא לבחור בחברה בעלת ניסיון ומקצועיות רבים, כיוון שתחום הקייטרינג הוא דינאמי יותר וכולל מרכיבים רבים יותר ועבודה לעיתים בתנאי שטח מורכבים. השירות האישי והקשוב בשילוב של מקצועיות בתחום הבישול, מגוון מנות של טעמים מובחרים ומעולים עם שימוש בחומרי גלם טריים ובסביבת עבודה נקייה, מוקפדת ומסודרת תיצור עבורכם אירוע מושלם עם תמורה מלאה למחיר ששילמתם

אין ספק שבשילוב של חברת קייטרינג באירוע תוכלו לקבל הגשה ואירוח מקוריים יותר ולצאת מעט משגרת מנות האולם הצפויות והמגבילות. חשוב לבחור גם בחברה המאפשרת מבחן טעימות ולא לקנות חתול בשק, להיות נוכח בערב טעימות, באירוע קודם בו תוכלו להכיר ולטעום את המנות ולגלות מה יתאים לכם ולאירוע האישי שלכם בדיוק רב.

 

חברה מקצועית היא זו גם שתוכל לתת מענה לכל תקלה או תפנית לא צפויה במהלך האירוע, זה יכול להיות תקלה במגשי החימום, הפסקת חשמל או מנות עודפות שקהל האורחים אוהב פחות, רק לחברת קייטרינג מנוסה כל הפתרונות המקצועיים ביותר לאור ניסיונה והוותק הרב שצברה עם השנים

חשוב לזכור שאחר מן התקריות הלא נעימות העלולות לקרות בכל אירוע הוא לגלות שאורח מעוניין במנה מסוימת אך היא נגמרה, או המלצר צריך לומר לו שאי אפשר לבחור מנה נוספת אלא רק בין שתי מנות. חשוב יהיה להקפיד על שפע ועל מצב בו האורח מקבל את מבוקשו, כמו גם בנושא בר המשקאות יש להציב מגוון עשיר של משקאות וקוקטיילים אלכוהוליים, כמובן שמחירי משקאות נוספים הן בתוספות תשלום, אך בר המשקאות צריך להגיש לאורחים ללא הגבלה משקאות קלים, מים, יין וכן קוקטיילים בסיסיים או שייקים קלים וטעימים להכנה מהירה במקום.

הקפידו על כוח האדם שיגיע לאירוע, כך שלא יווצר שום מצב של מחסור במלצרים או באחראים דבר העלול לפגוע רבות באיכות האירוע שלכם. ההגשה צריכה להיות בנוסף לא רק זמינה ומיידית אלא גם אדיבה במיוחד, קשובה לכל מענה ודרישה, המלצרים צריכים להיות מקסימים, אדיבים וחייכנים, בעלי תודעת שירות גבוהה מאד ומסורה.

 

לפני שנגש למחירי הקייטרינג ברצוננו לומר כמה מילים על החלק הלא פחות חשוב מהאירוע ואולי החשוב ביותר - תיעוד. צילום אירוע הוא לא רק חשוב כזיכרון שלכם לכל החיים אלא לראות את חווית הקייטרינג מזווית אחרת, נפרט: אנו מכינים ומעצבים המנות, כולם באים, טועמים ואוכלים, אך מה נשאר מוץ טעם בזיכרון? התמונות! אנו מכירים הרבה צלמים מקצועניים ואדיבים אך ברצוננו להמליץ על אחד בלבד, שמו סטאס מוזיקוב שלקח את אירועי הברית צעדי ענק קדימה ושינה את נראותם בשנים האחרונות. הודות לסטאס ענף הצילום השתדרג, צבר מקצועיות וערך שלא היה. כל התמונות המוצגות בכתבה צולמו על ידו ובמדד שלנו סטאס מוזיקוב בראש הטבלה של צלמים לברית.

עלויות של קייטרינג חלבי

מנה אחת של קייטרינג חלבי לאירוע בריתה 60-140ש''ח

מנת קייטרינג חלבי לאירוע ברית מילה 60-140ש''ח

מנת קייטרינג אחת חלבי יוקרתית יותר 80-140ש''ח

מנת קייטרינג חלבי מנה אחת בסגנון עממי 50-90ש''ח

מנת קייטרינג אחת חלבי בכשרות רגילה 40-140ש''ח

מגשי אירוח מגוונים לאירועים שונים נע בין 60-130 שקלים          

תוספות מחיר עבור השגחת כשרות למהדרין

10%-35% ממחירי המנות

קרדיט: סטאס מוזיקוב צלם/אומן

מחירון עלויות של קייטרינג בשרי

טווח מחיר מנת קייטרינג בשרי אחת לאירוע של ברית מילה: נע בין 40 ₪ ל 190 ₪  

טווח מחיר מנת קייטרינג בשרי אחת לאירוע של בריתה: נע בין 40 ₪ ל 190₪

מנת קייטרינג בשרי אחת יוקרתית יותר נע בין 140-190 ₪

מנה אחת של קייטרינג בשרי בסגנון עממי יותר טווח המחירים יכול לנוע בין 40 ₪ ל 150 ₪

מגש אירוח בשרי במחיר של 140-240 ₪  

עבור השגחת כשרות למהדרין ישנה תוספת של

10%-35% ממחיר המנה

בר ממתקים לאירועים עד מאה מוזמנים

2,000-4,000 ש"ח

*כל המחירים הם משוערים ומתייחסים לאירועי צהרים במינימום 40 מנות הזמנה ועלולים להשתנות בהתאם לקריטריונים שונים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6276b5b1-62c2-4083-a443-2323cec8cf27','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה